آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

مقدمه PHP MySQL

چهارشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

PHP محبوب ترین زبان برنامه نویسی برای توسعه وب است. این رایگان، منبع باز و سمت سرور است (کد بر روی سرور اجرا می شود). MySQL یک سیستم مدیریت پایگاه داده (Relational (RDBMS است که از زبان Query Language Structured SQL استفاده می کند. این نیز منبع آزاد است. ترکیبی از پی اچ پی و خروجی زیر گزینه های متفاوتی را برای ایجاد هر نوع وب سایت ایجاد می کند - از فرم تماس کوچک به پورتال بزرگ شرکت ها.

مقدمه PHP MySQL

مقدمه PHP MySQL

MySQL چیست؟

MySQL یکی از محبوب ترین سیستم پایگاه داده ارتباطی است که امروزه در وب استفاده می شود. این برنامه به صورت رایگان در دسترس است و برای نصب آسان است، اما اگر شما Wampserver را نصب کرده اید در حال حاضر در دستگاه شما وجود دارد. سرور پایگاه داده MySQL چند مزیت ارائه می دهد:


MySQL آسان برای استفاده است، اما بسیار قدرتمند، سریع، امن و مقیاس پذیر است.

MySQL در طیف گسترده ای از سیستم عامل ها، از جمله یونیکس یا لینوکس، مایکروسافت ویندوز، اپل مک OS X، و دیگران اجرا می شود.

MySQL از SQL استاندارد (زبان پرس و جو سازه ای) پشتیبانی می کند.

MySQL راه حل پایگاه داده ایده آل برای هر دو برنامه کوچک و بزرگ است.

MySQL توسعه یافته و توسط شرکت اوراکل توزیع شده است.

MySQL شامل لایه های امنیت داده است که اطلاعات حساس از نفوذگران را محافظت می کند.

پایگاه داده MySQL اطلاعات را به جداول مانند سایر پایگاه داده های ارتباطی ذخیره می کند. جدول یک مجموعه ای از داده های مرتبط است و به ردیف ها و ستون ها تقسیم می شود.


هر ردیف در یک جدول نشان دهنده یک رکورد داده است که ذاتا به یکدیگر متصل هستند مانند اطلاعات مربوط به یک فرد خاص، در حالیکه هر ستون یک فیلد خاص مانند id، first_name، last_name، email و غیره است. ساختار یک MySQL ساده جدول که حاوی اطلاعات عمومی فرد است، ممکن است چیزی شبیه به این باشد:

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی