آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

تفاوت بین برچسب "head" و "header" چیست ؟

سه شنبه, ۴ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

سلام دوستان وقتتون بخیر امیدوارم که حالتون خوب باشه.

من سوالی که ذهنم درگیرش شده بود و به نتیجه هم رسیده با خودم گفتم شاید این سوال بقیه دوستای خوب منم میتونه باشه و به نتیجه ای نرسیده باشن و این سوال به اشتراک شما دوستای خوبم بگذارمش و امیدوارم مفیدبوده باشه .


من برای مدتی برنامه نویسی کرده ام و متوجه شده ام که سر<head> و هدر <header>دقیقا همین طور هستند. آیا آنها یکسان هستند و تفاوت بین آنها چیست؟ آیا این تفاوت را ایجاد می کند؟

تفاوت  بین برچسب

بعد از کمی تحقیق من نمیتوانم اطلاعات زیادی در مورد این پیدا کنم، شاید به اندازه کافی عمیق نباشد. اطلاعاتی که پیدا کردم این بود که برچسب <head> از زمانی که HTML 1 به عنوان تگ <header> در HTML5 منتشر شد، خارج شد. یکی از دیگران پایدار است؟



تگ سر <head>:

عنصر <HTML> <head> اطلاعات عمومی (متادیتا) درباره سند را شامل عنوان و پیوندهای آن به تعاریف اسکریپت ها و صفحات سبک می کند. (HTML MDN)


برچسب سربرگ <header>:

عنصر <HTML><header> یک گروه از کمکهای مقدماتی یا ناوبری را نشان می دهد. این ممکن است شامل برخی از عناصر عنوان، بلکه عناصر دیگر مانند لوگو، هدر بخش پیچیده، فرم جستجو و غیره. (HTML MDN)


به عبارت دیگر؛ برچسب سر<head> برای عنوان سند، یک ظاهر طراحی شده، اسکریپت ها و غیره استفاده می شود.

در حالی که برچسب هدر<header> برای عنوان ها در مقالات دیده می شود.


روزنامه 'هدر'. هدر روزنامه

  • فاطمه علیزاده

<head>

<header>

اسکریپت

اشتراک

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی