آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

10 مهمترین چیزهایی که هر وب سایت خوب نیاز دارد

مهم ترین چیزهای که برای وب سایت خوب مورد نیاز است

هر کسب و کار مدرن نیاز به وب سایت خود دارد. اما این نباید کاری را که شما در بیست دقیقه با هم شلاق کرده اید، نکنید. یک وب سایت شرکت خوب باید از جمعیت جدا شود - اینترنت یک خیابان پر مشغله است و وب سایت شما در آن قرار دارد. وب سایت خود را به خوبی طراحی کنید و بازدیدکنندگان بیشتر مایل به اعتماد به شما هستند و می خواهید از خدمات خود استفاده کنید. در اینجا فقط ده مواد لازم است که هر وب سایت شرکتی خوب نیاز دارد.


1. نام دامنه قوی

آدرس وب شما اولین چیزی است که باید در مورد آن فکر کنید. ثبت نام دامنه مانند NameCheap می تواند شما را به فروش برساند. این آدرس های ارزان قیمت ارزان ترین هستند، اما برای پرداختن به این که آنها حرفه ای ترین هستند، ارزش دارند. اگر در حال حاضر از آدرس "wordword.com" استفاده می کنید، مطمئن شوید که برای ارتقاء پرداخت می کنید.


در حالت ایده آل، دامنه شما باید نام تجاری شرکت شما را منعکس کند - اگر قبلا این کار را انجام داده اید، در نظر داشتن نام تجاری (به عنوان مثال mangochutneycompany.com به جای "mangochutney.com") اضافه کردن "شرکت" یا "فروشگاه" یا "ltd" ') نام دامنه ایده آل نباید بیش از سه کلمه باشد تا مردم بتوانند به راحتی آن را در یک نگاه حس کنند.


اطمینان حاصل کنید که این کلمات زمانی که با هم قرار می گیرند، کلمه دیگری را تشکیل نمی دهند (مثلا "kidsexchange" به جای "تبادل بچه" به اشتباه "تغییر جنسیت بچه" اشتباه خوانده می شود!). مراقب باشید که اعداد را با حروف عوض کنید - افراد باید قادر به شنیدن آدرس وب شما باشند و آن را تایپ کنید.


2. قابلیت خوانایی

هر متن در وب سایت شما باید به راحتی قابل خواندن باشد. این ممکن است واضح باشد، اما بسیاری از مردم وب سایت های خود را در دامپستی وردپرس ایجاد می کنند تا از متن رنگی غلط در زمینه پس زمینه اشتباه رنگ یا استفاده از یک فونت بد استفاده کنند. اگر مطمئن نیستید که متن شما به راحتی قابل خواندن است، از یک دوست یا اعضای خانواده که وبسایت خود را ندیده اید، بخواهید به شما بگوید که آنها در یک نگاه به چه چیزی فکر می کنند، بپرسید.


استفاده از کلمه نیز مهم است و باید به طور طبیعی با استفاده از اصطلاحات افراد به راحتی آشنا شود. اگر شما یک محصول پیچیده را تبلیغ می کنید، ممکن است بخواهید یک نویسنده محتوا را برای انجام این کار برای شما استخدام کنید تا همه چیز را در شرایط عمومی قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که همه چیز نیز دشوار است و دیوارهای طولانی متن وجود ندارد که بتواند بازدیدکنندگان را خاموش کند.


3. ناوبری آسان

"ناوبری" یک اصطلاح است که وبسایت شما برای پیدا کردن راهی ساده برای شما آسان است. کاربران نمی توانند تلاش کنند اطلاعاتی مانند اطلاعات تماس یا جزئیات ورود را پیدا کنند. باید یک نوار ابزار به راحتی قابل دسترس باشد که کاربران را به مهمترین صفحات هدایت کند.


اگر محتوای زیادی در وب سایت شما وجود دارد مانند موجودی بزرگ محصولات یا تعداد زیادی از پست های وبلاگ، می توان ارزش اضافه کردن یک نوار جستجو به طوری که مردم می توانند به سرعت اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند. پلاگین نوار جستجو وجود دارد که می تواند به شما اجازه می دهد این ویژگی را به سایت خود اضافه کنید اگر از یک سازنده وب سایت مانند WordPress استفاده می کنید.


4. صفحه بارگیری سریع

یک وب سایت آهسته به سرعت مردم را خاموش خواهد کرد. دلایل متعددی وجود دارد که ممکن است صفحات برای بارگیری سنی استفاده شوند - شما می توانید از افزونه های زیادی استفاده کنید یا به سادگی وب سایت خود را با تبلیغات بارگزاری کنید. اگر شما از یک سازنده وب سایت مانند WordPress استفاده می کنید، می توانید از خدمات بهینه سازی سرعت وردپرس کمک بگیرید تا سایت شما سریعتر اجرا شود. وب سایت هایی که از ابتدا ساخته شده اند معمولا کمتر به سرعت در حال اجرا هستند، هرچند که این افراد نیاز به دانش شخصی برای ساختن دارند.


5. بهینه سازی موتور جستجو

مشکل ممکن است این باشد که کاربران هنگام بازدید از سایت شما توسط وبسایت شما کنار گذاشته می شوند، احتمالا مشکل آنها در وهله اول نیست زیرا آنها نمی توانند وب سایت شما را از ابتدا پیدا کنند. این معمولا به دلیل رتبه بندی موتورهای جستجو کم است (به عنوان مثال شما در صفحه دهم گوگل ظاهر می شود).


راه های زیادی برای تقویت رتبه بندی شما وجود دارد - یک روند شناخته شده بهینه سازی موتور جستجو یا جستجوگرها. به طور سنتی، صاحبان وب سایت ها سایت های خود را پر از کلمات کلیدی می کنند. در حالی که کلمات کلیدی هنوز هم نقش مهمی دارند، اضافه کردن کلمات کلیدی در حال حاضر واقعا می تواند اثرات منفی داشته باشد، وب سایت شما ظاهر می شود و هرزنامه ای ایجاد می کند و باعث می شود سایت هایی مانند گوگل رتبه بندی خود را پایین بیاورند (کلمات کلیدی زیادی نیز می توانند خوانایی را تحت تاثیر قرار دهند). هنگامی که به کلمات کلیدی می آید طبیعی فکر کنید. تاکتیک های دیگر مانند backlinking می تواند به رتبه بندی شما کمک کند، اگر چه شما به احتمال زیاد از استخدام کمک یک شرکت جستجوگر برای انجام این کار بهره مند خواهید شد.

6. هویت نام تجاری را پاک کنید

وب سایت شما باید نشان تجاری شما را منعکس کند. اگر قبلا یک آرم دارید که در تی شرت یا کارت های کسب و کار یا نشانه فروشگاه استفاده می شود، مطمئن شوید که این لوگو نیز در وب سایت شما نشان داده شده است. اگر قبلا لوگوی خود را نداشته باشید، طراحی یک لوگو برای ایجاد یکی برای شما اهمیت دارد.


اطمینان حاصل کنید که تن سایت نشان دهنده تن کسب و کار شما است و خیلی غیر رسمی و غیر رسمی نیست. این تن باید در هر صفحه وب سایت شما باقی بماند. اندازه فونت و سبک و رنگ نیز باید در همان جا قرار گیرد - بیش از حد بسیاری از فونت ها و رنگ های مختلف ممکن است باعث ایجاد سایت شما و نام تجاری شود.


7. شهرت خوب آنلاین

یک وب سایت شرکتی جای خوبی برای نشان دادن دستاوردهای شما به عنوان یک کسب و کار است. در نظر داشته باشید که یک صفحه توصیفاتی برای بازدیدکنندگان داشته باشید که مشتریان قبلی درباره شرکت شما چه می گویند. شما حتی می توانید یک نقل قول از یک مشتری خوشحال در صفحه اصلی وب سایت خود را رفع کنید.


اینترنت باعث شده است که از منتقدان پنهان شود با این تفاوت که گوگل در حال حاضر در حال بررسی نظرات شرکت هایی است که در نوار کناری ظاهر می شوند. مشتریان شاد را تشویق کنید تا نظرات مثبت را ترک کنند تا همیشه از بررسی های بدتری غافل شوند. سعی نکنید به طور فعال از انتقاد در وب پنهان کردن، این کار می تواند اثر منفی بر شهرت خود را با مردم فکر می کنم شما چیزی برای پنهان کردن است (یعنی از قسمت نظرات و یا رتبه بندی بخش های غیر فعال کردن نیست) داشته باشد.


8. امنیت وب سایت

امنیت در هنگام داشتن یک وب سایت شرکت نیز مهم است - هر دو امنیتی و به طور بالقوه امنیت مشتریان شما. هکرها معمولا وب سایت های شرکت را هدف قرار می دهند یا به شهرت خود آسیب می رسانند، جزئیات خصوصی را سرقت می کنند و یا کاربران را برای کسب سود خود هدایت می کنند.


بازدیدکنندگان ممکن است بدانند که آیا سایت شما امن نیست و احتمالا آنها را به اعتماد به شرکت شما بیفزایید. به عنوان مثال، اگر از طریق وبسایت خود اجازه انجام معاملات را بگیرید، مطمئن شوید که از یک پلت فرم پرداخت امن مانند PayPal یا Authorize.net استفاده می کنید. اگر شما یا کاربران می توانند به وب سایت شما وارد شوید، مطمئن شوید که فرآیند ورود امن است و هر گونه کلمه عبور نمی توان به راحتی حدس زده است (این است که هنوز از روش های اصلی که در آن هکرها سعی خواهد کرد برای شکستن ورود به سایت شما).


پلاگین های مختلف می توانند به شما در ایجاد وب سایت شما کمک بیشتری کنند - ارزش تحقیق در این است. این شامل فایروال ها و پلاگین های نظارت کننده بازدید کننده است.


9. ادغام رسانه های اجتماعی

داشتن رسانه های اجتماعی به عنوان داشتن یک وب سایت مهم است، ارائه خبر خوراک برای حفظ مشتریان شما در حلقه و همچنین جذب کسب و کار جدید. اگر شما یک صفحه فیس بوک و توییتر برای کسب و کار خود داشته باشید، ارزش این صفحات را در وب سایت شرکت شما تبلیغ کنید. پلاگین های مختلف می توانند به شما این امکان را می دهند که به سرعت به دنبال شما در توییتر و یا مانند صفحه خود در فیس بوک از صفحه اصلی وب سایت خود باشید.


به طور مشابه، اطمینان حاصل کنید که یک لینک به وب سایت شرکت شما در صفحه توییتر و فیس بوک شما وجود دارد. اگر شما به طور منظم مطالب جدیدی را در وب سایت خود مانند پست های وبلاگ پست کنید، می توانید از ابزار خودکار نیز استفاده کنید که به طور خودکار این مطالب را در صفحه فیس بوک و توییتر شما ارسال می کند.


10. دوستی گوشی

هر کسی که در جستجوی کسب و کار شما نیست، از یک رایانه استفاده می کند. مردم در حال حاضر با استفاده از اینترنت بر روی دستگاه های دیگر مانند تبلت ها و گوشی های هوشمند، وب سایت شما به طور متفاوتی بر روی این دستگاه ها نمایش داده می شود. سعی کنید وب سایت خود را بر روی گوشی خود جستجو کنید و ببینید آیا اختلاف عمده ای وجود دارد که ممکن است نیاز به تنظیم داشته باشد.


ویژگی های زیادی برای وب سایت های نمایش داده شده بر روی گوشی هایی که ارزش دیدن دارند، وجود دارد. اگر شرکت شما یک برنامه داشته باشد، می تواند ارزش آن را برای کاربران تلفن همراه تبلیغ کند. شما همچنین می توانید از افزونه های AdWords استفاده کنید که می تواند به افرادی که سرویس های خود را در Google جستجو می کنند اجازه دهد تا شما را بدون حتی کلیک بر روی وب سایت شما به شما سر زده باشند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی