آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

ویژگی برنامه نویسی

شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

برنامه نویسی کامپیوتری، برنامه نویسی ویژگی گرا (FOP) یا توسعه نرم افزار ویژه گرا (FOSD) یک پارادایم برنامه نویسی برای تولید برنامه در خطوط تولید نرم افزار (SPLs) و برای توسعه افزایشی برنامه ها است.

FOSD از طرح های مبتنی بر لایه و سطوح انتزاع در پروتکل های شبکه و سیستم های پایگاه داده های قابل گسترش در اواخر دهه 1980 بوجود آمد. [1] برنامه یک لایه لایه بود. هر لایه قابلیت اضافه کردن به لایه های قبلا ایجاد شده و ترکیبات مختلف لایه ها تولید برنامه های مختلف. جای تعجب نیست که نیاز به یک زبان جمع و جور برای بیان چنین طرح هایی وجود دارد. جبر ابتدایی متناسب با لایحه: هر لایه یک تابع (تبدیل یک برنامه) بود که کد جدیدی را به یک برنامه موجود برای ایجاد یک برنامه جدید اضافه کرد و طراحی برنامه توسط یک عبارت، به عنوان مثال، ترکیبی از تغییرات (لایه ها) مدل سازی شد. شکل سمت چپ، نشان دادن انباشت لایه ها i، j و h (که h در پایین است و من در بالای آن است). نشانه های جبری i (j (h))، i • j • h، و i + j + h برای بیان این طرح ها استفاده شده است.


با گذشت زمان، لایه ها به ویژگی ها معادل شده اند، جایی که یک ویژگی افزایش عملکرد برنامه است. پارادایم طراحی و تولید برنامه ها به عنوان یک پیشرفت بهینه سازی پرس و جو مرتبط است، که در آن برنامه های ارزیابی پرس و جو به عنوان اصطلاحات جبری مرتبط تعریف شد و بهینه سازی پرس وجو بهینه سازی بیان بود. [2] یک خط تولید نرم افزار، یک خانواده از برنامه هایی است که در آن هر برنامه با ترکیب منحصر به فرد از ویژگی ها تعریف می شود. از آن زمان، FOSD به مطالعه ویژگی های ماژولار، ابزار، تحلیل ها و تکنیک های طراحی برای حمایت از تولید برنامه های مبتنی بر ویژگی تبدیل شده است.


نسل دوم تحقیق FOSD در تعاملات ویژگی بود که در ارتباطات مخابراتی ایجاد شد. بعدا، واژه ی برنامه ریزی ویژگی گرا، [3] این کار تعاملات بین لایه ها را در بر داشت. تعاملات نیاز به ویژگی هایی دارند که با ویژگی های دیگر سازگار شوند.


نسل سوم تحقیق با تمرکز بر این واقعیت که هر برنامه دارای نمایندگی چندگانه (به عنوان مثال، منبع، قالب، مستندات و غیره) و اضافه کردن یک ویژگی به یک برنامه است، باید هر یک از نمایه های آن را دقیق توصیف کند تا همه آنها سازگار باشند. علاوه بر این، برخی از بازنمودها می توانند از (یا مشتق شده) از دیگران تولید شوند. در بخش های زیر، ریاضیات سه نسل جدید FOSD، یعنی GenVoca،  AHEAD،  و FOMDD شرح داده شده اند و پیوندهایی به خطوط تولید که با استفاده از ابزار FOSD توسعه یافته اند ارائه شده است. همچنین، چهار نتیجه اضافی که برای تمام نسل FOSD اعمال می شوند، عبارتند از: متاداده های FOSD، مکعب های برنامه FOSD و تعاملات FOSD.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی