آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

ویژوال بیسیک چیست

شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

ویژوال بیسیک نسل سوم زبان برنامه نویسی رویداد و محیط توسعه یکپارچه (IDE) از مایکروسافت برای مدل کامپوننت Object Model (COM) است که ابتدا در سال 1991 منتشر شد و میراث را در طی سال 2008 اعلام کرد. مایکروسافت ویژوال بیسیک را نسبتا آسان یاد بگیرید و استفاده کنید. ویژوال بیسیک از BASIC استخراج شده و برنامه های کاربردی سریع (RAD) برنامه های کاربردی گرافیکی (GUI) را قادر می سازد، دسترسی به پایگاه های داده با استفاده از اشیاء دسترسی داده، اشیاء داده های از راه دور، یا اشیاء داده اکتیو X و ایجاد کنترل های اکتیو ایکس و اشیاء.

ویژال بیسیک

برنامه نویس می تواند یک برنامه را با استفاده از اجزای ارائه شده توسط برنامه ویژوال بیسی خود ایجاد کند. با گذشت زمان، جامعه برنامه نویسان بخش هایی از شخص ثالث را توسعه داد.  برنامه های نوشته شده در ویژوال بیسیک همچنین می توانند از API ویندوز استفاده کنند که مستلزم اعلان عملکرد خارجی است.


نسخه نهایی در سال 1998 نسخه 6 بود (اکنون به سادگی به عنوان ویژوال بیسیک شناخته می شود). در 8 آوریل 2008 مایکروسافت پشتیبانی از Visual Basic 6.0 IDE را متوقف کرد. تیم مایکروسافت ویژوال بیسی همچنان سازگاری برای برنامه های Visual Basic 6.0 در ویندوز ویستا، ویندوز سرور 2008 از جمله R2، ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز 8.1، ویندوز سرور 2012، ویندوز 10، ویندوز سرور 2016 و ویندوز سرور 2019 را از طریق " این برنامه فقط کار می کند در سال 2014، برخی از توسعه دهندگان نرم افزار ویژوال بیسیک 6.0 را بیش از جانشین وی ویژوال بیسیک دات نت ترجیح دادند. در سال 2014 برخی از توسعه دهندگان برای نسخه جدید محیط برنامه نویسی VB6 لابی کردند.  در سال 2016 ویژوال بیسیک 6 برنده جایزه فنی تاثیر گذاری در 19th Annual D.I.C.E. جوایز  یک گویش ویژوال بیسیک ویژوال بیسیک برای برنامه (VBA) به عنوان یک زبان ماکرو یا اسکریپت در چندین برنامه کاربردی مایکروسافت، از جمله Microsoft Office استفاده می شود.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی