آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چند دلیل برای انتخاب چارچوب CSS Bootstrap

سه شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ


کسانی که بیشتر سازمان یافته هستند، ممکن است مجموعه خود را از فایل CSS پایه برای استفاده در بنیاد برای پروژه های خود ایجاد کرده اند. این روش کار می کند، اما اجازه دهید با آن روبرو شویم، این کارآمد ترین راه برای انجام کارها نیست.


ایجاد یک چارچوب CSS که انعطاف پذیر است، مطابق با آخرین استانداردها است و به طور کامل آزمایش می شود، روزها کار را می کند و می تواند به خودی خود پروژه تبدیل شود. اکثر ما زمان برای انجام این کار نداریم.


بدتر از همه، با افزایش دستگاه های تلفن همراه، ایجاد وب سایت های ریسپانسیو و حفظ آخرین تکنولوژی ها زمان زیادی است.


چارچوب بوت استرپ و CSS

طراحان نیاز به یک پایه جامد دارند که تقریبا هر چیزی را که وبسایتی معمولی نیاز دارد اما تقریبا انعطاف پذیر است برای سفارشی سازی. با تشکر از صدها ساعت صرف شده توسط برخی از توسعه دهندگان و شرکت ها، ما در حال حاضر ده ها تن از چارچوب CSS را انتخاب کنید.


در میان تمام چارچوب CSS در دسترس وجود دارد، Bootstrap من مورد علاقه و همچنین یکی از گسترده ترین استفاده می شود. این به طور پیش فرض در جوملا 3 گنجانده شده است و در میان کاربران وردپرس و دروپال محبوب است. در 3 سال گذشته، محبوبیت Bootstrap بیش از 1000 درصد افزایش یافته است و به مراتب محبوب ترین چارچوب CSS تبدیل شده است.


پس چرا باید Bootstrap را انتخاب کنید؟ این ویدیو زیر را تماشا کنید و سپس 6 دلیل مهم برای استفاده از Bootstrap را به شما ارائه می دهیم:



دلایل 

1. آسان برای شروع

CSS قبل از پردازش عالی است و هر توسعه دهنده جلویی باید آن را یاد بگیرند. با این حال همه از آن استفاده نمی کنند هنوز بسیاری از طراحان ایجاد و مدیریت فایل های CSS همان راه قدیمی هستند. بوت استرپ فایلهای LESS را برای کسانی که از نحوه استفاده از آن استفاده می کنند، ارائه می دهد، اما همچنین فایل CSS ساده را برای کسانی که نمی خواهند از پیش پردازش CSS استفاده کنند، فراهم می کند.


برای استفاده از آنچه که بوت استرپ ارائه می دهد، شما فقط باید فایل ها را از GetBootstrap.cometBootstrap.com دانلود کنید و پس از unzipping، فایل ها را در سر سند HTML خود قرار دهید.


این سند HTML شامل چارچوب بوت استرپ با ظاهر پیش فرض خود و هر مولفه و پلاگین جاوا اسکریپت است.


 2. سیستم شبکه بزرگ

بوت استرپ بر روی شبکه های 12 ستونی ریسپانسیو ، پوسته ها و اجزای سازنده ساخته شده است. آیا شما نیاز به یک شبکه ثابت ریسپانسیو دارید، تنها موضوع چند تغییر است. تعویض و نصب ستون نیز در طرح بندی پانل ثابت و مایع امکان پذیر است.


یکی دیگر از مجموعه ویژگی های مفید، کلاس های کاربردی پاسخی است که با استفاده از آن میتوانید یک بلوک خاص از محتوا ظاهر شود یا تنها بر روی دستگاه های بر اساس اندازه صفحه نمایش خود پنهان شود. هنگامی که شما می خواهید برخی از محتوا را بر اساس اندازه صفحه نمایش پنهان کنید بسیار مفید است. اضافه کردن یک کلاس مانند .visible-desktop به یک عنصر، آن را فقط برای کاربران دسکتاپ قابل مشاهده خواهد کرد. کلاس های مشابه برای قرص ها و تلفن ها وجود دارد.



 3. یک ظاهر طراحی پایه برای اکثر عناصر HTML

یک وبسایت دارای عناصر مختلفی از قبیل عنوان ها، لیست ها، جداول، دکمه ها، فرم ها و غیره است. تمام این عناصر اساسی HTML با استفاده از کلاس های توسعه پذیر ساخته شده اند.


عناصر HTML که برای آن سبک ها ارائه می شوند عبارتند از:


تایپوگرافی

کد

جداول

تشکیل می دهد

دکمه ها

تصاویر

آیکون ها

4. لیست گسترده ای از اجزاء

این که آیا شما نیاز به کشویی منوها، صفحه بندی و یا جعبه هشدار، بوت استرپ خود را پوشش داده است. یک ظاهر طراحی شده از هر عنصر یک تم پیوسته را دنبال می کند و اگر شما کمتری می دانید، پس فقط چند دقیقه طول می کشد.


برخی از اجزای پیش ساخته عبارتند از:


رها کردن

گروه های دکمه

نوار ناوبری

پودرهای سوخاری

برچسب ها و مدالها

هشدارها

نوار پیشرفت

و خیلی های دیگر.

 5. پلاگین جاوا اسکریپت همراه

اجزاء مانند منوی کشویی با پلاگین های جاوا اسکریپت متعدد همراه در بسته بوت استرپ تعاملی هستند.


اگر پروژه شما نیاز به لغزنده ها، زبانه ها، آکوردها، و سپس شما دیگر نباید سعی کنید و آزمایش بسیاری از پلاگین های مختلف در سراسر وب. اضافه کردن این ویژگی ها فقط به اضافه چند خط کد و شما همه مجموعه. با استفاده از گزینه سفارشی سازی، می توانید تنها پلاگین های خاصی را انتخاب کنید تا حداقل حجم فایل را حفظ کنید.


 6. اسناد خوب

بوت استرپ نه تنها تقریبا هر عنصر را ارائه می دهد که وبسایت معمولی یا برنامه وب مورد نیاز است، بلکه مستنداتی عالی برای نمونه ها و نسخه ی نمایشی فراهم می کند که تنها برای یک نفر جدید ساده تر می شود.


نتیجه

شما ممکن است با کتابخانه سفارشی CSS سفارشی خود لذت ببرید، اما سعی کنید از Bootstrap برای یک پروژه استفاده کنید و مطمئن هستم که از خودتان بپرسید که چگونه تمام این سالها را بدون آن مدیریت کردید.ش

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی