آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

برای ایجاد یک وب سایت چه باید کرد

پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

اکثر مشتریان انتظار دارند که بتوانند کسب و کار شما را در اینترنت پیدا کنند. این که آیا شما آنلاین محصولات خود را به فروش می رسانید و یا فقط می خواهید اطلاعاتی در مورد کسب و کار و جزئیات تماس خود را ارائه دهید، داشتن یک وب سایت تقریبا ضروری است.


ایده خوبی است که قبل از اینکه شروع به ایجاد آن کنید، فکر کنید که چه چیزی شما را با وب سایت خود امیدوار می کند. تحقیق در مورد وب سایت های رقبای خود می تواند به شما در درک بهتر آنچه که ممکن است برای شما مفید باشد، کمک کند.


برای ایجاد یک وب سایت، باید 4 مرحله پایه را دنبال کنید.


1. نام دامنه خود را ثبت کنید

نام دامنه شما باید محصولات و یا خدمات شما را منعکس کند تا مشتریان شما بتوانند به راحتی کسب و کار خود را از طریق یک موتور جستجو پیدا کنند. مشتریان شما همچنین ممکن است انتظار داشته باشند که نام دامنه شما به نام تجاری شما شبیه باشد.


نام دامنه شما نیز برای آدرس ایمیل شما مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در حالی که می توانید از یک آدرس ایمیل رایگان مانند هاتمیل استفاده کنید، ارسال ایمیل از یک آدرس کسب و کار به نظر حرفه ای تر است.


برای ثبت نام دامنه خود، شما باید یک ثبت کننده معتبر را پیدا کنید و پرداخت کنید. ثبت کننده های معتبر سازمان هایی هستند که توسط auDA، مدیر نام دامنه استرالیا مجاز می باشند، برای ارائه خدمات به افرادی که می خواهند ثبت نام یک نام دامنه جدید، نام دامنه موجود خود را تجدید نمایند یا تغییرات در ثبت نام دامنه خود انجام دهند.


درباره ثبت نام نام دامنه خود بیشتر بخوانید.


2. شرکت خرید هاست وب را پیدا کنید

شما باید یک شرکت میزبانی وب را برای دریافت نام دامنه خود در اینترنت پیدا کنید. بسیاری از ارائه دهندگان خدمات عمده اینترنتی خدمات میزبانی وب را ارائه می دهند. آنها همچنین می توانند با آدرس های مختلف ایمیل شما را فراهم کنند.


هزینه های ماهانه برای میزبانی وب بسته به اینکه وب سایت شما چقدر بزرگ است و تعداد دفعات بازدید شما چگونه است، متفاوت است.


3. مطالب خود را آماده کنید

در مورد آنچه که مشتریان شما می خواهند از طریق وب سایت خود انجام دهند، فکر کنید. این به شما کمک خواهد کرد که بخشها یا صفحاتی را که میخواهید شامل کنید را بفهمید. در نظر بگیرید که اطلاعات یا معاملات مشتریان شما چه خواهد شد و اطمینان حاصل کنید که این سایت ساختار یافته است تا بتواند آنها را برای پیدا کردن و انجام کارهایی که نیاز دارند آسان کند.


همانطور که ممکن است یک حرفه ای برای طراحی سایت خود استخدام کنید، ممکن است بخواهید حرفه ای را برای نوشتن و ساختن مطالب خود استخدام کنید.


یک وبسایت که به خوبی طراحی شده و برای مشتریان آسان است، به کسب و کار شما کمک خواهد کرد. داشتن محتوای و تصاویر مناسب و مناسب به مشتریان کمک خواهد کرد که محصولات و خدمات شما را درک کنند و از کسب و کارتان راحت تر احساس راحتی می کنند.


4. وب سایت خود را بسازید

شما می توانید وب سایت خود را ایجاد و یا یک توسعه دهنده وب حرفه ای ساخت آن را برای شما. وب سایت ها باید به روز نگه داشته شوند، بنابراین مطمئن شوید که شما برای تعمیر و نگهداری مداوم برنامه ریزی می کنید.


شما می توانید از یک پکیج انتشار وب سایت برای ساخت وب سایت خود استفاده کنید. این ها شبیه به پردازنده های کلمه هستند، اما همچنین ویژگی های داخلی برای تبدیل متن و تصاویر به محتوای وب و ارسال آن به وب سایت شما.


داشتن یک شخص دیگر برای ایجاد یک وب سایت برای شما یک ایده خوب است اگر شما در کسب و کار آنلاین جدید هستید. یک طراح وب حرفه ای می تواند سایت خود را سریع ساخت و راهنمایی در مورد طراحی وب سایت موفق ارائه دهد. استخدام یک حرفه ای می تواند بسیار مفید باشد اگر شما به داشتن یک فروشگاه آنلاین یا ارائه خدمات دیگر از طریق وب سایت خود نگاه می کنید.


شما باید وب سایت خود را طراحی کنید تا بتوانید به راحتی بر روی گوشی های هوشمند و سایر دستگاه های تلفن همراه استفاده کنید. بهینه سازی وب سایت شما برای استفاده از تلفن همراه به این معنی است که تعداد روزافزون افرادی که از تلفن و قرص برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند می توانند از سایت شما در هنگام استفاده از سایت خود استفاده کنند.


نکات مفید برای ایجاد یک وب سایت

فکر می کنید که مشتریان چه می خواهند بدانند، نه فقط آنچه شما می خواهید به آنها بگویید.

از متخصصان برای کمک به شما استفاده کنید. وب سایت غیر حرفه ای می تواند به طور بالقوه مشتریان را خاموش کند.

به طور منظم وب سایت خود را به روز کنید، به ویژه اگر اطلاعات مربوط به قیمت های خود را شامل می شود.

اطمینان حاصل کنید که جزئیات تماس شما صحیح و آسان است برای مشتریان خود پیدا کنید.

وب سایت خود را در مواد بازاریابی خود ارتقاء دهید و آن را در کارت های کسب و کار خود قرار دهید.

ببینید که چگونه می توانید وب سایت خود را برای جستجو در موتورهای جستجو مانند Google پیدا کنید. این بهینه سازی موتور جستجو (جستجوگرها) نامیده می شود. توسعهدهنده وب میتواند به شما در جستجوی وب سایت شما کمک کند.

  • فاطمه علیزاده

ثبت نام دامنه

کسب و کار آنلاین

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی