آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

زبان برنامه نویسی

يكشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ


زبان برنامه نویسی


C #

c ++

c

پایه ای

cHTML

ویژوال C ++

ویژوال بیسیک

C-RIMM - Continuity-RIMM

AspectC ++

c-learning

یک زبان برنامه نویسی یک واژگان و مجموعه ای از قواعد دستوری برای آموزش یک رایانه یا رایانه برای انجام وظایف خاص است. اصطلاح زبان برنامه نویسی معمولا به زبان های سطح بالا مانند BASIC، C، C ++، COBOL، Java، FORTRAN، Ada و Pascal اشاره می کند.


هر زبان برنامه نویسی دارای یک مجموعه منحصر به فرد از کلمات کلیدی (کلمات است که آن را درک می کند) و یک نحوی خاص برای سازماندهی دستورالعمل های برنامه.

زبان برنامه نویسی سطح بالا

زبان برنامه نویسی سطح بالا، در حالی که ساده در مقایسه با زبان های انسانی، پیچیده تر از زبان های رایانه است که درک می شوند، زبان های ماشین نامیده می شود. هر نوع متفاوتی از CPU دارای زبان ماشین منحصر به فرد خود است.


دروغ گفتن بین زبان های ماشین و زبان های سطح بالا زبان هایی هستند که به زبان مونتاژ نامیده می شوند. زبانهای مجمع شبیه به زبان ماشین هستند، اما آنها برنامه بسیار ساده تر هستند زیرا آنها اجازه می دهند یک برنامه نویس برای جایگزینی نام ها برای اعداد. زبان ماشین تنها از اعداد تشکیل شده است.


زبانهای بالاتر از سطح بالا زبانهایی هستند که به زبانهای نسل چهارم (معمولا 4GL مختص) هستند. 4GL ها از زبان ماشین ها دور هستند و کلاس های زبان های کامپیوتری را که نزدیک ترین زبان های انسانی هستند، نشان می دهد.


تبدیل به زبان ماشین

صرف نظر از زبان مورد استفاده شما، در نهایت شما باید برنامه خود را به زبان ماشین تبدیل کنید تا کامپیوتر بتواند آن را درک کند. دو راه برای انجام این کار وجود دارد:


1) برنامه را کامپایل کنید.

2) برنامه را تفسیر کنید.


خواندن توصیه شده: برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دو روش، مراجعه کنید به کامپایل و مترجم.


سوال این است که کدام زبان بهترین است که مصرف کننده زمان و انرژی در میان متخصصان کامپیوتر است. هر زبان دارای نقاط قوت و ضعف است. به عنوان مثال، FORTRAN یک زبان مخصوص برای پردازش داده های عددی است، اما به خوبی سازماندهی برنامه های بزرگ را به خوبی نمی کند. پاسکال برای نوشتن برنامه های ساختاری خوب و قابل خواندن خیلی خوب است، اما به عنوان زبان برنامه نویسی C انعطاف پذیر نیست. C ++ شامل ویژگی های قدرتمند شی گرا است، اما برای یادگیری پیچیده و دشوار است.


زبان برنامه نویسی بالا

با توجه به رتبه بندی تعاملی IEEE Spectrum، پایتون زبان برنامه نویسی بالا در سال 2017 است و به دنبال آن C، Java و C ++ است. البته، انتخاب زبان برای استفاده بستگی به نوع رایانه ای دارد که برنامه بر روی آن اجرا می شود، چه نوع برنامه ای است و تخصص برنامه نویس

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی