آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چرا نام دامنه مناسب مهم است

پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

مزایای زیادی در داشتن یک نام دامنه با کیفیت بالا وجود دارد. دامنه حق بیمه نه تنها از نام تجاری شما حفاظت می کند و شما را حرفه ای تر نگاه می کند، همچنین رتبه بندی موتورهای جستجو را بهبود می بخشد، ترافیک تولید می کند و یک دارایی مجازی است که در طول زمان افزایش می یابد.


بسیاری از دامنه ها هر روز ثبت می شوند و بیست سال گذشته بوده است که تمام نام های قابل فروش و عمومی در فرهنگ لغت مدت ها پیش ثبت شده اند. به طور خلاصه، احتمالا اولین انتخاب شما برای ثبت نام در دسترس نیست و خرید یک نام دامنه حقوقی که قبلا ثبت شده است و صاحب فعلی برای فروش آماده است، تنها گزینه ای است که هنوز می توانید یک کسب و کار واقعا ارزشمند به دست آورید نام.


به خودتان این سؤال ساده پاسخ بدهید: چرا شما می خواهید توده های زمان و مبلغ هنگفت پول بازاریابی یک نام دامنه متوسط ​​را زمانی که می توانید به سادگی خریداری کنید - در حق بیمه - دامنه انتخاب شما به عنوان یک نام دامنه نام تجاری یا نام عمومی که بلافاصله نتایجی را که به مراتب بهتر است به شما نشان می دهد؟ ممکن است به شما پول بیشتری برسد، اما شما در هزینه های بازاریابی در حال انجام هزاران پوند هزینه خواهید کرد.


نام دامنه خوب اولین گام ضروری در تلاش برای موفقیت است. به همین دلیل است:


بهبود بازاریابی و دید شما

نام دامنه با ارزش بالا به طور کلی کوتاه، توصیفی و آسان به یاد داشته باشید. این به مشتریان و موتورهای جستجو اجازه می دهد راه آسان و بصری برای یادآوری و پیدا کردن شما. داشتن یک نام دامنه بزرگ مانند ایجاد یک فروشگاه در نیویورک مدیسون خیابان از آنجا که شما دید بالا، شهرت و ترافیک طبیعی اما بدون هزینه های عادی است.


ایجاد اعتبار آنلاین و آفلاین

استفاده از یک دامنه با ارزش برای وب سایت شما و آدرس ایمیل شرکت شما، باعث ایجاد قدرت، اعتبار و حرفه ای بودن هر دو، آنلاین و آفلاین می شود. داشتن یک دامنه حق بیمه به یاد ماندنی، مشتریان شما را متوجه خواهند شد که شما یک کسب و کار قانونی و قانونی هستید و در نتیجه به شما راحت تر اعتماد خواهید کرد.


دریافت ترافیک وب سایت بیشتر

بسیاری از دامنه های حقوقی قبلا ترافیک دریافت می کنند. این ترافیک به طور عمده از ترافیک مستقیم یا ورودی ارجاع می شود. ترافیک تایپ اساسا به این معنی است که کسی که در جستجوی یک محصول است تصمیم می گیرد که موتور جستجو را با تایپ کردن کلمه کلیدی محصول که آنها مستقیما به مرورگر خود می خواهند، دور بزند. این بهترین نوع ترافیک است زیرا آن بسیار هدفمند است و هیچ هزینه ای برای به دست آوردن آن هزینه نمی کند.


ترافیک ارجاع معمولا از لینک های دیگر وب سایت ها می آید. تعداد زیادی از دامنه های حق بیمه سالمند هستند و مقدار زیادی از پیوندها را به همراه دارند که منجر به افزایش میزان ترافیک می شود.


از نام تجاری خود محافظت کنید

دامنه های حق بیمه سرمایه گذاری در نام تجاری شما هستند و از نام تجاری خود محافظت می کنند. اگر رقیب خود را با یک نام دامنه ای که شبیه به کسب و کارتان است به پایان برساند، ممکن است در نتیجه از بین بردن بسیاری از مشتریان با ارزش باشد.


رتبه بندی موتور جستجوی خود را افزایش دهید

نام دامنه شما به عنوان کلمه کلیدی غنی تر است و احتمالا شما در نتایج جستجو بالا خواهید بود. دامنه های پرطرفدار اغلب با کلمات کلیدی با کیفیت بالا پر می شوند.


دامنه در مقابل بازاریابی سنتی

مقایسه هزینه خرید دامنه حق بیمه با هزینه بازاریابی سنتی. تبلیغات در روزنامه ها و نشریات دیگر، در تلویزیون و یا از طریق آگهی های آنلاین راه های عالی برای بازاریابی کسب و کار شما هستند، اما آنها یک نقص بزرگ: هنگامی که شما متوقف پرداخت برای تبلیغ، ترافیک کند و در نهایت به توقف است. دامنه حق بیمه یک سرمایه گذاری یک بار [به همراه هزینه های تمدید] است و نتایج را برای همیشه تولید خواهد کرد.


سرمایه گذاری مستحکم جامد

به جای خرید ملک، یک نام دامنه حق بیمه سرمایه گذاری است. نام دامنه در طول زمان افزایش می یابد. اگر در نظر داشته باشید که یک دامنه واقعا یک فروشگاه آنلاین است، بهتر است سرمایه گذاری در بهترین مکان که می توانید هزینه آن را بپردازید، و هنگامی که شما به فروش ملک یا کسب و کار می روید، مزایای خود را به دست آورید.


خرید یک نام دامنه حقوقی نیز تنها گزینه ای است که هنوز می تواند یک نام کسب و کار واقعا ارزشمند بدست آورد زیرا تمام نام های قابل فروش و عمومی در فرهنگ لغت مدت ها پیش ثبت شده است.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی