آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چرا امنیت وب مهم است

يكشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

1. دلیل بیشتر مردم وب سایت خود را قفل نمی کند؟

عدم آگاهی از خطرات و پیامدها و اعتقاد به ویژه در میان صاحبان کسب و کارهای کوچک، که آنها بسیار کوچک هستند تا هکرها متوجه شوند. آنها نمی دانند که بیشتر هکرها از ابزارهای خودکار برای پیدا کردن سایت های آسیب پذیر استفاده می کنند. بیشتر صاحبان کسب و کارهای کوچک بیش از حد مشغول فکر کردن به امنیت در هر عمق هستند. در حالی که آنها اغلب از مسائل امنیتی آگاه هستند، اغلب این تهدیدها را با کسب و کار خود مرتبط نمی کنند. بنابراین آنها وقت و منابع را کنار نگذاشته اند و باید مطمئن شوند که حتی ابتکارات امنیتی بیشتر در وب سایت نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

امنیت وب

2. چرا امنیت وب سایت بسیار مهم است؟

وب سایت شما نام تجاری شما، فروشگاه شما و اغلب اولین تماس با مشتریان شماست. اگر امن و مطمئن نیست، این روابط تجاری بحرانی می تواند به خطر افتاده باشد. تهدیدات می توانند به انواع مختلفی آلوده شوند: آلوده سازی یک وب سایت با نرم افزار مخرب به منظور گسترش این بدافزار به بازدیدکنندگان سایت، سرقت اطلاعات مشتری، مانند نام و آدرس ایمیل، سرقت کارت اعتباری و سایر اطلاعات مربوط به معامله، اضافه کردن وب سایت به بوت نت از سایت های آلوده ، و حتی ربودن یا سقوط سایت.


یک نقض امنیتی تنها می تواند برای یک کسب و کار کوچکی باشد. در حال حاضر اکثر ایالت قوانین مربوط به نقض قوانین سختگیرانه ای دارند و بسیاری از آنها با جریمه های سنگین، مجازات ها و سایر هزینه ها مواجه می شوند. حتی اگر نقص امنیتی در یک وب سایت کسب و کار کوچک باعث نقض اطلاعات نگردد، اگر مشتریان در مورد آن اطمینان پیدا کنند، می تواند تاثیر زیادی بر اعتماد مشتری داشته باشد.


یک وب سایت محافظت نشده، یک خطر امنیتی برای مشتریان، سایر کسب و کارها و سایتهای دولتی / دولتی است. این اجازه می دهد تا گسترش و تشدید بدافزار، حمله به وب سایت های دیگر و حتی حملات علیه اهداف و زیرساخت های ملی باشد. در بسیاری از این حملات، هکرها سعی خواهند کرد که توانایی هزاران کامپیوتر و سایت را برای راه اندازی این حملات مهار کنند، و حملات به ندرت به طور مستقیم به هکرها منجر می شوند.


3. برخی افراد ممکن است از امنیت وب به عنوان راهی برای ایجاد اعتماد با مشتریان فکر نکنند. آنها ممکن است فکر کنند که این یک راه ساده برای جلوگیری از حملات مخرب است. در حالی که پیشگیری مهم است، امنیت وب چگونه امنیت مشتریان را ایجاد می کند؟

مصرف کنندگان در مورد خطرات امنیتی اینترنت ابراز نگرانی می کنند. به عنوان مثال، سرقت هویت، هر ساله برای سیزده سال گذشته شکایت مشتری شماره یک به کمیسیون تجارت فدرال بوده است. به نظر می رسد که مصرف کنندگان احساس می کنند، به این معنی است که اکثر کسب و کارهای کوچک نمی توانند بهترین امنیت را تامین کنند، بنابراین احتمال دارد که وب سایت خود را در معرض خطر بیشتری قرار دهند - چه در خرید و چه در مرور.


هرچه کسب و کار کوچکتر می تواند اعتماد به امنیت وب سایت خود را افزایش دهد، مشتریان بیشتر به بازدید، اقامت، خرید، بازگشت و توصیه می پردازند. به همین دلیل است که مهر و موم امنیتی مهم هستند. نه تنها مشتریان اطمینان حاصل می کنند که وب سایت امن است و کسب و کار از خطرات آگاه است، بلکه مشتریان نیز برای دیدن این مهر و موم در وب سایت ها، آنها تمایل دارند هنگامی که یک سایت وجود ندارد، متوجه است.


4. چه صنایع باید در مورد حفاظت از وب سایت خود به ویژه مراقب باشند؟

هیچ صنعت ایمنی ندارد هک کردن فقط در مورد سرقت اطلاعات نیست هکرها می خواهند سوراخ های آبیاری ایجاد کنند تا بتوانند بدافزار را به عنوان راهی برای گسترش نرم افزارهای مخرب به هر بازدید کننده ای از این سایت پنهان کنند. آنها همچنین می خواهند سایت های آسیب دیده را در حملات انکار سرویس توزیع شده (DDS) به سایت های دیگر جذب کنند. هر سایت می تواند این عملکرد را داشته باشد. هنگامی که به سرقت داده ها می آید، خدمات مالی، مراقبت های بهداشتی و خرده فروشی به نظر می رسد به خصوص محبوب است.


5. آیا FCC اطلاعاتی را برای کمک به کسب و کارهای کوچک ارائه می دهد؟

در اکتبر 2011، FCC برنامه Small Biz Cyber ​​Planner 2.0، یک ابزار آنلاین رایگان برای کمک به شرکتهای کوچک برای توسعه برنامه امنیتی سایبری خود را دوباره راه اندازی کرد. تیم امنیتی که به کمک ابزار برنامه ریزی اولیه کمک کرده است شامل Symantec، Visa و Neal O'Farrell، مشاور SiteLock است.


6. اکتبر ماه ملی آگاهی ملی سایبر است. چرا اکتبر (آیا در رابطه با تعطیلات به چه چیزی مربوط است؟)

مطمئن نیستید اما احتمالا ماه اکتبر را انتخاب کرده اید زیرا تعطیلات یکی از شلوغ ترین فصول برای هکرها و سایبر کراک است و زمان خوبی برای افزایش آگاهی است. SiteLock به سایر شرکت های پیشرو در زمینه امنیت و فن آوری پیوسته است تا از این امر حمایت کند؛ زیرا آگاهی یک گام مهم در تامین دارایی های تجاری و شخصی است


7. مهمترین قدم که صاحبان کسب و کار باید امروز برای محافظت از وب سایت خود اقدام کنند چیست؟

فقط یک انتخاب سخت است. گام های آسان برای ایجاد یک برنامه امنیتی، حتی ساده، به اشتراک گذاری آن با همه افراد درگیر است و به آن پایبند است. رمزهای عبور خود را با دقت مدیریت کنید، به ویژه دسترسی به وبسایت. و تمام رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه را از نرم افزارهای مخرب آزاد نگه دارید تا آنها نباشد

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی