آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

8 ایده مناسب برای زبان برنامه نویسی  وب سایت در سال 2017

با تشکر از پیشرفت های تکنولوژی های وب که برای هر کسب و کار آسان است برای داشتن یک وب سایت در حال حاضر. هنگامی که شما قصد کسب وب سایت تجارت الکترونیک را دارید، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که زبان برنامه نویسی برای پروژه خود را انتخاب کنید. شما می خواهید وب سایت تجارت الکترونیک خود را بسیار کاربردی و بصری جذاب باشد. هر زبان دارای نقاط قوت و ضعف خود است بنابراین انتخاب یک زبان برنامه نویسی بستگی به نیازهای شما دارد.

وب سایت

در پایین، ما لیستی از بیشتر زبان های برنامه نویسی تقاضا برای توسعه وب سایت های تجارت الکترونیک را داریم.


جاوا اسکریپت

محبوبیت جاوا اسکریپت به دلیل قابلیت های پویا آن است. این یکی از چند زبان است که توسط تقریبا همه مرورگرهای برتر پذیرفته شده و پشتیبانی می شود.


جاوا اسکریپت برای ساخت وب سایت های تجارت الکترونیک تعاملی فعال می باشد. این یک زبان برنامه نویسی ضروری است که با HTML و CSS کار می کند، بنابراین اگر می خواهید یک توسعه دهنده جلویی شوید، باید جاوا اسکریپت را یاد بگیرید.


پایتون

پایتون چیزهای زیادی دارد. این امر در مورد بازتابی که انجام می شود، بسیار مهم است. پایتون زبان برنامه نویسی شماره یک و محبوب ترین است. توسعه دهندگان وب سایت های تجارت الکترونیک در سراسر جهان آن را دوست دارند زیرا تمرکز اصلی آنها بر کارایی و قابلیت خواندن است.


توسعه آسان نیست، اما زمانی که شما یاد می گیرید پایتون متوجه خواهید شد که این ساده ترین و ساده ترین زبان برنامه نویسی است که تا به حال آموخته اید. این سریع برای یادگیری و با تمرین شما می توانید چند روز به یک برنامه نویس بزرگ وب سایت تجارت الکترونیک تبدیل شوید.


پی اچ پی

پی اچ پی به طور گسترده ای در بین توسعه دهندگان وب سایت تجارت الکترونیک در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. مثال خوب این است که یکی از بزرگترین پلت فرم تجارت الکترونیک مگنتو در PHP توسعه داده شده است.


PHP بسیار مقیاس پذیر و یکی از آسان برای یادگیری زبان های توسعه وب سایت است. می توان آن را به عنوان تابع گرا و شی گرا استفاده می شود. برنامه نویسی متفاوت است و نیاز به زمان کمی برای شناخت سبک برنامه نویسی دارد.


HTML

FrontPage، DreamWeaver یا هر ابزار برنامه نویسی دیگر، ابزارهای توسعه وب بیشتر است که به شما امکان ایجاد وب سایت های مبتنی بر HTML را از هر زبان برنامه نویسی وب دیگر می دهد. از طریق HTML، ظاهر و تصاویر، لینک ها، عنوان ها، متن، طرح بندی صفحه و فقط در مورد هر عنصر یک صفحه وب می تواند فرمت شود.


MEAN 

MEAN می تواند برای نوشتن کد برنامه وب، کد سمت سرویس گیرنده و کد پایگاه داده مورد استفاده قرار گیرد. چند سال پیش این فقط یک شروع از MEAN بود. امروزه محبوبیت زیادی به دست آورده است که بسیاری از شرکت های فن آوری پیشرفته از آن استفاده می کنند. گوگل، پی پال، Netflix و Uber کمی برای نام اینجا وجود دارد.


جاوا

جاوا ابزار قوی دارد تا توسعه دهندگان وب سایت های تجارت الکترونیک را بیشتر تولید کند. آنها در اشکال زدایی قدرتمند هستند، که در توسعه وب سایت تجارت الکترونیک دنیای واقعی است.


جاوا یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر شی گرا و کلاس است که در توسعه وب سایت های تجارت الکترونیک استفاده می شود. این می تواند در تمام انواع مرورگرهای وب انجام شود که باعث می شود زبان بسیار متنوع برای توسعه دهندگان وب سایت تجارت الکترونیک باشد. این همچنین دارای محیط مجتمع توسعه است که باعث می شود آن بسیار آسان، کارآمد و سریع است.


CSS

CSS یک زبان نشانه گذاری است که برای ایجاد صفحه وب جذابی از وب سایت های تجارت الکترونیک استفاده می شود. CSS یک زبان ورق سبک بسیار قوی است که برای کنترل ظاهر و احساس محتوای نوشته شده در HTML استفاده می شود. از آنجا که قوانین تنها یک بار توسط مرورگر دانلود می شوند، پس از آن برای هر بارگذاری صفحه ذخیره می شوند و استفاده از CSS می تواند به بارگذاری صفحه سبک تر و عملکرد بهتر منجر شود.


Ruby

بسیاری از راه اندازی های جدید، وبسایت های تجارت الکترونیک و برنامه های خود را با استفاده از Ruby ایجاد می کنند. Ruby 12th زبان مورد استفاده برای توسعه وب سایت است.


دلیل اصلی محبوبیت Ruby on Rails این است که در ساخت وب سایت های تجارت الکترونیک پیچیده تر و کارآمد تر است. چند نمونه Airbnb، بلومبرگ و Dribble است.


بنابراین، اگر شما نیاز به وب سایت های تجارت الکترونیک با بسیاری از سفارشی سازی و ترافیک سنگین، Ruby on Rails بهترین زبان برنامه نویسی است.


نحوه انتخاب زبان برنامه نویسی مناسب برای توسعه وب سایت تجارت الکترونیک - و توسعه آن؟

سایت های تجارت الکترونیک می توانند با استفاده از زبان های مختلف برای توسعه و جلوگیری از آن، تولید شوند. این زبان ها برای مقاصد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و مسئولیت های مختلف و ویژگی های یک وب سایت تجارت الکترونیک را بر عهده دارند.


اگر تصمیم گرفتید یک زبان خاص برای وب سایت های تجارت الکترونیک خود داشته باشید، Webecommercepros می تواند وب سایت تجارت الکترونیک خود را با استفاده از آن زبان ایجاد کند. اما، اگر شما با زبان های برنامه نویسی و نقاط قوت خاص خود آشنا نیستید، می توانیم به شما در تصمیم گیری در مورد زبان برنامه نویسی برای وب سایت تجارت الکترونیک کمک کنیم.

نظرات  (۱)

  • علی دانش مهر
  • با سلام
    در حال تحقیق هستم
    بهترین و کارامدترین زبان برای یک سایت پاساژ فروشگاهی چیست؟
    لطفا در صورت امکان راهنمایی فرمایید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی