آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

برنامه نویسی جاوا چیست؟

يكشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

آموزش جاوا نقطه برای دانش آموزان و کارشناسان حرفه ای طراحی شده است. جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا سطح بالا، قوی، امن و خالص است. آموزش جاوا آموزش جاوا برای مبتدیان و حرفه ای ها با نمونه هایی در Java Tutorial Tutorial. آموزش نکات جاوا برای مبتدیان آماده شده است تا به آنها درک مفاهیم پایه به پیشرفته مربوط به زبان برنامه نویسی جاوا کمک کند.


توسعه دهنده زبان جاوا


جاوا توسط مایکروسافت Sun Microsystems معرفی شد و به زودی احساسات جدیدی از امکانات تعاملی وب ایجاد کرد. هر دو مرورگر وب بزرگ شامل ماشین مجازی جاوا هستند. تقریبا تمام توسعه دهندگان عمده سیستم عامل، مانند مایکروسافت، آی بی ام و دیگران، کامپایلر جاوا را به عنوان بخشی از پیشنهادات محصول اضافه کرده اند. ماشین مجازی شامل یک کامپایلر مجزا در زمان است که کد بایتی را به کد اجرایی در شیوه پویا به عنوان یک گزینه برای تفسیر دستور کد یک بایت در یک زمان می پردازد.


تاریخچه جاوا


زبان برنامه نویسی از یک زبان به نام بلوط تکامل یافته است. بلوط در اوایل دهه 90 در سان مایکروسیستمز به عنوان یک زبان مستقل پلتفرم توسعه یافت که هدف آن دسترسی به وسایل سرگرمی مانند VCRs و زبان بازی ویدئویی برای برقراری ارتباط است. بلوط به جاوا تغییر کرده است. هیجان وب جذب فروشندگان نرم افزار مانند جاوا شد، ابزارهای توسعه از بسیاری از فروشندگان به سرعت در دسترس قرار گرفت. همان هیجان، نیاز به توسعه دهندگان متعدد برای کشف جاوا و بسیاری از ویژگی های عالی آن را فراهم کرده است.


زبان به وضوح برای استفاده در یک محیط توزیع شده وب طراحی شده است. این طراحی شده است که احساس و نگاه C ++ را داشته باشد، اما ساده تر از استفاده و اجرای یک مدل برنامه نویسی شی گرا.


ویژگی های اصلی JAVA


1. برنامه های ایجاد شده قابل حمل در یک شبکه هستند. برنامه منبع به کد بایت اضافه می شود که می تواند در هر نقطه از یک شبکه بر روی سرور یا مشتری با یک ماشین مجازی جاوا اجرا شود. ماشین مجازی کد بایت را به کد اجرا می کند که بر روی سخت افزار کامپیوتر واقعی اجرا می شود. این بدان معنی است که تفاوت در پلت فرم کامپیوتر شخصی، مانند طول دستورالعمل، می تواند به صورت محلی تعیین و جایگزین شود، همانطور که برنامه اجرا می شود. نسخه های خاص پلت فرم یک برنامه دیگر مورد نیاز نیست.


2. جاوا شی گرا است، به این معنی که در میان ویژگی های دیگر، یک شی می تواند از داشتن بخشی از کد ارث و کلاس های اشیائی که برای کلاس مشترک هستند استفاده کند. اشیاء به عنوان اسامی در نظر گرفته می شوند که کاربر می تواند به جای عبارات پردازش سنتی مرتبط باشد. یک روش می تواند به عنوان یکی از رفتارها یا قابلیت های یک شیء در نظر گرفته شود.


3. کد جاوا قوی است، به این معنی که بر خلاف برنامه هایی که در C ++ نوشته شده اند و شاید بعضی از زبان های دیگر، اشیاء جاوا می توانند هیچ ارجاع خارجی داده ای به خود و دیگر اشیاء شناخته شده نداشته باشند. این نشان می دهد که دستورالعمل نمی تواند آدرس داده ذخیره شده در برنامه دیگری یا در سیستم عامل خود را داشته باشد، یا این که می تواند این برنامه و شاید حتی سیستم عامل را به سقوط و یا خاتمه دهد.


ویژگی های مهم زبان


Rich Library Standard - یکی از جذاب ترین ویژگی های جاوا، کتابخانه استاندارد است. محیط جاوا صدها روش و کلاس در شش زمینه کاربردی مهم دارد.


استقلال بستر های نرم افزاری - کامپایلرهای جاوا جاوا را برای یک پلتفرم خاص تولید نمیکنند، بلکه دستورالعملهای بایت را برای دستگاه JVM یا مجازی جاوا تولید می کنند. ساخت کد کار بر روی یک پلت فرم خاص فقط مربوط به نوشتن مترجم باطن برای شبیه سازی JVM است. این بدان معنی است که یک بایت کد کامپایل مشابه در هر پلتفرمی که از Java unmodified پشتیبانی می کند اجرا می شود.


کلاس های پشتیبانی زبان - برای ویژگی های پیشرفته زبان مانند آرایه ها، رشته ها، موضوعات و مدیریت استثنا.


رابط اپلت - به استثنای توانایی ساخت برنامه های مستقل، توسعه دهندگان جاوا می توانند برنامه هایی را که می توانند از یک صفحه وب دانلود شوند و می توانند بر روی یک مرورگر سرویس گیرنده اجرا شوند.


C ++ شناخته شده مانند Syntax - یکی از عواملی که امکان پذیرش سریع جاوا را فراهم می کند، شباهت نحوی جاوا به زبان برنامه نویسی محبوب C ++ است.


مجموعه زباله - زبان برنامه نویسی برنامه نویسان نیازی به صراحت به حافظه اختصاص داده شده به صورت پویا ندارند. این باعث می شود برنامه به راحتی نوشتن و همچنین کمتر مستعد خطاهای حافظه باشد.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی