آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چرا جاوا بهترین زبان برنامه نویسی است؟

شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

چرا یادگیری جاوا

با جاوااسکریپت اشتباه گرفته شد، این زبان عمومی به منظور استفاده آسان تر از C ++ طراحی شده بود، که به طور گسترده ای زبان پیچیده بود. 90 درصد شرکت های فورچون 500 تاکنون از جاوا برای توسعه برنامه های دسکتاپ و سیستم های backend استفاده کرده اند.


جاوا یک زبان بسیار قابل حمل است زیرا باید از طریق مجازی ساز مجازی جاوا (JVM) سازگار باشد. علاوه بر این، برنامه های آندروید نیز با استفاده از جاوا از سیستم عامل آندروید در یک محیط زبان جاوا اجرا می شود.

دوستیابی نوازنده

به طور کلی، جاوا به عنوان نسبتا مبتدی دوستانه طراحی شده است که بر این فرض است که برنامه نویس هوشمند یا دقیق نیست، بنابراین برنامه نویسان به هنگام برنامه نویسی برنامه های جاوا کمتر احتمال دارد که خود را در پای خود بکشند.

جاوا

نسبتا ساده برای استفاده

جاوا یک زبان سطح بالا است که به معنی جاوا خلاصه (به عنوان مثال برای شما مدیریت می شود) بیشتر قسمت های پیچیده دستگاه (کامپیوتر) مانند مدیریت حافظه و غیره. بنابراین شما می توانید به جای نگرانی در مورد جزئیات کوچک تمرکز بر برنامه نویسی بسیاری از آنها خسته کننده و دشوار هستند.


کمتر از شروع پاداش

Java جاذبه بسیار خوبی دارد و به این معنی است که شما باید کد زیادی را بنویسید و تلاش کنید تا زبان را برای ساخت برخی از ویژگی ها متقاعد کنید. بنابراین، قبل از اینکه بتوانید یک برنامه کاری دریافت کنید، ممکن است نیاز به برنامه نویسی زیادی داشته باشید. این ممکن است برای برنامه نویسان مبتدیان demottivating.


مقیاس پذیری

راحت تر نگه دارید

جاوا یک زبان statically typed است، به این معنی است که قبل از اینکه بتوان آن را در یک برنامه نصب کرد، باید کد شما را برای خطاها بررسی کند. این به این معنی است که خطاهای ساده تر می شوند. علاوه بر این، از آنجا که زبان های متداول تایپ شده نیز با تعاریف چیزهای سخت تر است، شما خطاهای کمتر عجیب و غریب و غیر منتظره را خواهید داشت که به این معنی است که پایه کد شما آسان تر از آن است که حجم و پیچیدگی آن را افزایش دهد.


سریع

به عنوان زبان رسمی تایپ شده، جاوا سریعتر از زبان های تایپ شده به صورت پویا است زیرا همه چیز به وضوح تعریف شده است. بنابراین، هنگامی که برنامه در حال اجرا است، منابع دستگاه شما بر روی چک کردن تعریف چیزی در کد شما تلف نخواهد شد.


بهینه سازی عملکرد

برنامه های مدرن جاوا در حال حاضر به لطف کمپایلر بالغ JIT (فقط در زمان) و JVM بهبود یافته است، زیرا عملکرد در زمان واقعی بهینه می شود تا برنامه ی جاوا سریعتر اجرا شود. این بسیار مفید است زیرا برنامه شما بزرگتر می شود و یا نیاز به پردازش بیشتر دارد.


جامعه

اندازه جامعه اهمیت دارد، زیرا جامعه بزرگتر زبان برنامه نویسی زبان، پشتیبانی بیشتر شما احتمالا به دست می آید. همانطور که شما به جهان برنامه نویسی می روید، به زودی خواهید فهمید که پشتیبانی حیاتی چقدر است، به عنوان جامعه توسعه دهنده همه چیز درباره دادن و دریافت کمک است. علاوه بر این، جامعه بزرگتر، مردم بیشتر به ایجاد ابزارهای مفید برای توسعه در آن زبان خاص تبدیل خواهند شد.


در حال حاضر بیش از 600 زبان برنامه نویسی قابل توجه در سراسر جهان وجود دارد. بنابراین، با توجه به این زمینه، به جزئیات حجم جامعه جاوا می رسیم.


بزرگترین انجمن StackOverflow بزرگترین

StackOverflow یک سایت برنامه نویسی Q & A است که بدون شک به عنوان یک مبتدی برنامه نویسی صمیمی خواهد شد. جاوا یک جامعه عظیم برای توسعه وب و توسعه آندروید دارد.


بزرگترین اجتماع سمپل 4

در ملاقات ها، شما به طور کلی می توانید شبکه ای را از همکاران خود بیاموزید. مراسم مذهبی اغلب برای کسانی که آن را می خواهند نیز هدایت می کنند. بیش از 1.4 کیلوبایت گروه Java Meetup وجود دارد که بیش از 580 هزار عضو در سراسر جهان دارد. از لحاظ زبان برنامه نویسی، جاوا چهارمین بزرگترین جامعه ماتوپ را دارد.


دومین زبان دارای برچسب بیشتر در GitHub

پروژه های مفید تر وجود دارد، به احتمال زیاد کسی قبلا یک تابع مورد نیاز شما را ساخته و آن را به خوبی ساخته است، که به طرز چشمگیری سرعت شما را افزایش می دهد. GitHub دارای بیش از 1.5 میلیون پروژه جاوا است که بیش از 1.1 کیلوگرم از آن بیش از 500 نفر ستاره دار شده است و از لحاظ پروژه های سودمند جایگاه دوم را دارد.


به طور کلی، اکوسیستم جاوا کاملا گسترده و بالغ است، بنابراین بسیاری از ابزارهای خوب و کتابخانه ها وجود دارد که روند توسعه برنامه های جاوا و آموزش جاوا را به طور کلی آسان می کند.


فرصت های شغلی

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی