آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چند روش یادگیری سریع و موثر در php

دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

6 راهنمایی برای یادگیری پی اچ پی سریع و موثر


امروزه PHP بیشترین استفاده از زبان / پلت فرم برای توسعه برنامه های کاربردی وب و وب سایت ها است. در عین حال ساده ترین روش برای یادگیری و استفاده است. بسیاری از وب سایت های آموزشی رایگان وجود دارد که می تواند بدون نیاز به هیچ تلاشی برای یادگیری پی اچ پی پیگیری شود. همراه با این ابزار که دارای رویکرد مناسب می تواند منحنی یادگیری را سرعت بخشید.

php

1. یک برنامه ساخت کنید

پس از یادگیری سازه های زبان پایه، شروع به ساختن چیزی برای خود کنید. پروژه ها محیط واقعی برای فراگیری تمام جنبه های زبان از تمام زوایا هستند. موضوعاتی مانند اتصال به پایگاه داده، دستکاری فرم، جلسات، امنیت، همه در خود خواهند بود و فرایند یادگیری بیشتر از صرف خواندن فصل کتاب به صورت فصل و فراموش کردن دوباره خواهد بود.


به عنوان مثال شما می توانید شروع به ساخت یک CMS اساسی، که اجازه می دهد تا برای ایجاد صفحات در یک وب سایت. این نیاز به مدیریت فرم، ذخیره سازی پایگاه داده و جلسات دارد. سپس به آرامی چیزهای جدیدی نظیر آپلود فایل، مدیریت رسانه و غیره معرفی می کنید. زمانی که شما یک برنامه کامل را به پایان رسانید، می دانید که خیلی بیشتر از چیزی است که شما فقط با خواندن یک کتاب آموخته اید.


2. با استفاده از یک چارچوب Mvc شروع کنید

هنگامی که شما قادر به ایجاد یک برنامه کاربردی قابل اجرا با دسته بندی با هم اسکریپت، چارچوب MVC چیز مهم بعدی برای یادگیری است. برای کنترل کننده مدل مشاهده می شود، و این "سبک" برنامه نویسی است که در حال حاضر به طور پیش فرض در برنامه های وب مورد استفاده قرار می گیرد. من پیشنهاد می کنم با کدنویسیتر شروع کنید زیرا ساده ترین و سریع ترین یادگیری و سازگاری با آن است. تقریبا هر نوع اسکریپت php می تواند در داخل آن با تلاش کمی قرار داده شود.


چارچوب MVC در ابتدا 2 چیز را فعال می کند، یعنی:


1. کد پویا (php) جدا از کد استاتیک (html، css، js) - این یک ضرورت است و همچنین یک رویکرد خوب برای نوشتن و حفظ کد.


2. اجرای کدگذاری شی گرا - Mvc OOP را به اسکریپت وب همراه با تمام مزایای آن به ارمغان می آورد.


اگر در مرحله 1 یک برنامه اساسی را نوشته اید، چیزی که می توانید انجام دهید این است که آن را در یک چارچوب Mvc قرار دهید و آن را سازماندهی کنید.


3. اسناد را بخوانید

php.net وب سایت اسناد پی اچ پی است و شامل بسیاری از ادبیات برای خواندن در زمان آزاد است. نظرات به طور خاص حاوی نکات مفید و نکات کد هستند. اگر از سایت برای یک تابع خاص بازدید می کنید، می توانید چند مورد فقط برای اطلاعات و غیره بخوانید.

4. شروع آزادسازی

اگر شما در حال یادگیری پی اچ پی هستید، شانس این است که شما به دنبال یک حرفه در توسعه وب یا به عنوان یک فرد آزاد، شغلی یا چیزی شبیه هستید. اگر برنامه شما در حال حاضر خیلی تنگ نیست و شما وقت زیادی را صرف کنید، آزادسازی چیزی است که می توانید امتحان کنید.


بسیاری از وب سایت های بازار آزاد، از جمله freelancer.com، odesk.com، elance.com هستند که در آن خریداران به دنبال کارگزاران آزاد برای کسب کار در قیمت های ارزان و ارزان قیمت هستند. سعی کنید چند پروژه در این وبسایت ها کار کنید و مطمئنا خیلی بیشتر یاد خواهید گرفت.


5. برنامه های دیگر را تماشا کنید و یاد بگیرید

پی اچ پی برای تقریبا هر نوع برنامه وب مانند وبلاگ، پلت فرم تجارت الکترونیک، CMS، انجمن، گالری عکس و غیره استفاده می شود. وقت خود را صرف مطالعه سایر برنامه های محبوب کنید و ببینید چه چیزی آنها را انجام می دهد. این به شما این امکان را می دهد که احساس کنید که چگونه برنامه ها به نظر می رسند و چه ویژگی هایی دارند.


به عنوان مثال وردپرس، محبوب ترین پلت فرم وبلاگ نویسی یک برنامه ساده پی اچ پی است. این اجازه می دهد تا برای ایجاد پست، صفحات، آپلود تصاویر و غیره. همچنین دارای پشتیبانی برای پلاگین ها. این ها ویژگی هایی هستند که می توانید منتظر آن باشید، اگر شما در حال تلاش برای ایجاد یک وبلاگ هستید. به طور مشابه oscommerce یک برنامه تجارت الکترونیک مبتنی بر پی اچ پی است.


6. برو به IRC

در مورد برنامه نویسی یا اصلاح سخت افزار رایانه، IRC اولین موردی است که من در آن قرار می دهم. IRC جایی است که متخصصان را می توان در هر موضوع یافت. اتاق برای php #php است. اگر شما جایی گیر کرده اید و به نظر نمی رسد گوگل به اندازه کافی انجام می شود، سپس به اتاق جادوگران به سمت راست بروید و بپرسید. Irc نه تنها بهترین مکان برای دریافت راه حل برای یک مشکل است، بلکه برای دریافت بازخورد و مشاوره بدون هزینه است.


نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی