آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

html چیست

چهارشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

html یک ساختار اسکلت بندیه ساختمان یا قالب مدنظرما که با css شکل  جلوه زیبایی میگیره

خوب، پس این تنها بخشی از نظریه اجباری است. برای شروع به نوشتن HTML، اگر می دانید چه چیزی در حال نوشتن هستید، کمک می کند. HTML زبان است که در آن بسیاری از وب سایت ها نوشته شده است. HTML برای ایجاد صفحات و استفاده از آنها به کار می رود. کد مورد استفاده برای ایجاد بصری جذاب به عنوان CSS شناخته شده است و ما باید در آموزش بعدی آن را تمرکز کنیم. در حال حاضر، ما تمرکز خواهیم کرد تا به شما آموزش دهد که چگونه ساخت، نه طراحی.



html



تاریخچه HTML


HTML ابتدا توسط Tim Berners-Lee در سال 1990 ساخته شد. این زبان برای زبان نشانه گذاری Hyper Text است. Hypertext به این معنی است که سند حاوی لینک هایی است که خواننده را قادر می سازد تا به مکان های دیگر در سند و یا سند دیگری برود. آخرین نسخه به عنوان HTML5 شناخته شده است.

 

یک زبان نشانه گذاری راهی است که کامپیوترها با یکدیگر صحبت می کنند تا بتوانند نحوه پردازش و ارائه متن را کنترل کنند. برای انجام این کار از دو مورد استفاده می شود: برچسب ها و صفات.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی