آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

تفسیری از برنامه نویس و برنامه نویسی

يكشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۱۱ ب.ظ


تعریف و تفسیر برنامه نویس و برنامه نویسی

بر اساس تعریفی که از برنامه نویس شده، برنامه نویس که اغلب در انگلیسی programmer یا coder گفته می شود فرآیند نوشتن، اشکال زدایی (debug) – آزمایش برنامه های کامپیوتری برای اطمینان یافتن از رسیدن به نتایج موردنظر- و نگهداری کد منبع (source code) برنامه کامپیوتر را انجام می دهد.

باید گفت این کد منبع با یک زبان برنامه نویسی نوشته شده است و ممکن است تغییر داده شده یک کد قبلی و یا یک کد کاملاً جدید باشد. هدف برنامه نویسی ساختن یک برنامه است که یک رفتار خواسته شده را به نمایش بگذارد برای استفادهٔ دیگران.

همچنین یکی دیگر از کارهای برنامه نویس این است که طرح های برنامه ای که مهندس و تحلیلگر نرم افزار تهیه کرده را به صورت دستورالعمل های مناسب کامپیوتر درمی آورد سپس برنامه ها و کدهای تولیدشده را اشکال زدایی و تست می کند تا به نتایج موردنظر برسد.


آینده شغل برنامه نویسی مطمئناً رو به بهبود است. باید گفت برنامه نویس ارتباط نزدیکی با طراح نرم افزار دارد درحالی که در برخی حوزه ها کار آن ها مشترک است. به این صورت که برنامه نویس می تواند کارهای معمول طراح مانند طراحی برنامه ها را انجام دهد. این مستلزم طرح ریزی نرم افزار، ایجاد مدل ها و فلوچارت های نشان دهنده چگونگی نوشتن کدها و طراحی رابط کاربری سیستم است.


نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی