CRM کسب و کار کوچک چیست؟
در CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) اصطلاح، عبارت CRM کوچک کسب و کار برای توصیف یک برنامه CRM با سبک وزن طراحی شده است که به نیازهای یک کسب و کار کوچک طراحی شده است.
راه حل های مدیریت ارتباط با مشتری شما را با داده های کسب و کار مشتری فراهم می کند تا به شما در ارائه خدمات یا محصولاتی که مشتریان شما می خواهند، ارائه خدمات به مشتریان بهتر، فروش متقابل و فروش به طور موثر، معاملات نزدیک، مشتریان فعلی را حفظ و درک کنند که مشتری چیست.
درحالیکه عبارت مدیریت ارتباطات مشتری معمولا برای توصیف یک رابطه تجاری با مشتری استفاده می شود، سیستم CRM به همان شیوه برای مدیریت ارتباطات کسب و کار، مشتریان، برنده شدن قرارداد و رهبری فروش استفاده می شود.
تفاوت بین Enterprise و CRM کوچک کسب و کار
به طور معمول، برنامه های کاربردی و نرم افزار CRM در نظر گرفته می شود برنامه های سازمانی - این برنامه ای است برای شرکت های بزرگتر که نیاز به یک تیم اختصاصی برای توسعه ماژول های CRM های سفارشی، یک تیم دیگر برای تجزیه و تحلیل داده ها و گزارش های حاصل شده، به علاوه یک کارکنان فناوری اطلاعات برای رسیدگی به هزینه های ارتقاء و گسترش.
برنامه های CRM کوچک کسب و کار از چندین راه متفاوت از CRM شرکت متفاوت است از جمله میزان داده ها توسط سیستم، نیازهای IT، قیمت گذاری، و ابزار و ویژگی های نرم افزار CRM خود.