آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو

سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۴۷ ب.ظ


یکی از مسائل مهمی که در سال های اخیر در مورد سئو وب سایت ها و کار آنلاین در مورد آن بحث های فراوانی صورت گرفته است این است که آیا فعالیت در شبکه های اجتماعی تاثیری روی بهبود و ارتقاء رتبه سایت ما در گوگل خواهد داشت یا خیر . عده ای هستند که اعتقاد دارند اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی از نظر گوگل ارزشی در رتبه بندی سایت ما ندارند اما در طرف مقابل عده ی زیادی از کارشناسان هم وجود دارند که به این مهم اعتقاد دارند که فعالیت در شبکه های اجتماعی و همینطور انتشار مطالب در این گونه فضا ها باعث تاثیر گذاری مثبتی روی سایت ما خواهد شد .


با نگاهی گذرا نیز می توان به این مهم دست پیدا کرد که مطمئنا فعالیت زیاد و گسترده در شبکه های اجتماعی می تواند رتبه ی سایت ما را به جایگاهی فوق العاده برساند .

نظرات  (۱)

  • فروشگاه اینترنتی
  • شبکه های اجتماعی تاثیر و روند سریعی را در مجموعه کارهای سئو را در بر می گیرد و نتایج فوق العاده معتبر و ارزمشندی را به وجود خواهدآورد و روند مثبتی را پیش رو خواهد گذاشت
    فروشگاه اینترنتی
     باتشکر 
    پاسخ:
    متشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی