آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چرا بوت استرپ ریسپانسیو است؟

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

دلیل اصلی این که بوت استرپ در مقایسه با سایر چارچوب های جلویی بهترین است

موبایل همه چیز است و به طور مداوم در حال تکامل است تا آیندۀ بیشتر بر بهبود عملکرد کلی تمرکز کند. تقریبا 17 درصد از کاربران گوشی های هوشمند در ایالات متحده از تلفن های همراه خود برای مرور اینترنت استفاده می کنند. هنگامی که به رابط کاربر می آید، وب سایت ها مجبورند با اندازه صفحه نمایش متفاوت دستگاه های تلفن همراه سازگار باشند. گزینه هایی مانند وب سایت های تلفن همراه یا برنامه های تلفن همراه وجود دارد، اما آنها برای نگهداری کمی دشوار است یا سخت تر. این دلیل اصلی این است که طراحی وب سایت ریسپانسیو (RWD) تنها گزینه بوده و هزینه و کارآمد و سازگار است.


طراحی وب ریسپانسیو چیست؟

طراحی وب ریسپانسیو یک رویکرد طراحی است که برای ایجاد یک وبسایت استفاده می شود که به صورت خودکار بر روی دستگاه های مختلف صفحه نمایش تنظیم می شود. این روش در حال حاضر در اوج خود است و در استراتژی طراحی فعلی، گفته می شود اجباری است، زیرا بیشتر و بیشتر افراد در جستجوی اطلاعات در اینترنت با استفاده از دستگاه های تلفن همراه خود هستند. در زیر بهترین شیوه های طراحی وب  ریسپانسیو هستند:


شبکه های مایع: این فرآیند تنظیم یا سازماندهی محتوا است که فضای ثابت ندارد. این شبکه ها با تنظیم اندازه و موقعیت آن به درستی ساختار محتوا را در روش قابل پیش بینی و لذت بخش کمک می کند.

تصاویر انعطاف پذیر: تصاویر بر روی یک شبکه قرار می گیرند و یک قانون حداکثر عرض CSS به 100٪ داده می شود. اندازه تصاویر دیگر از اندازه شبکه نخواهد بود.

پرس و جوهای رسانه: این ماژول CSS3 که کنترل چگونگی استفاده از سبک ها را به ویژگی رسانه می دهد. سبک ها شامل ارتفاع صفحه، عرض و جهت گیری است.

فرآیند طراحی وب سایت پاسخگو، عمدتا با کمک چارچوب هایی مانند بوت استرپ، بنیاد، اسکلت و بسیاری دیگر انجام می شود. با وجود اینکه بسیاری از چارچوب های پیشرفته و کارآمد برای توسعه جلویی وجود دارد، Bootstrap همچنان انتخاب مورد علاقه بهترین شرکت های طراحی وب  ریسپانسیو و فارغ التحصیلان بالا است که امیدوار کننده از انتشار آن است. چارچوب ها برای طراحی یک وب سایت  ریسپانسیو بسیار اجباری نیستند، اما مزایای زیادی دارند و در اینجا برخی از راه هایی که چارچوب ها می توانند کمک کنند:


اجتناب از اقدام تکراری

از مفاهیم طراحی  ریسپانسیو استفاده کنید

به پروژه های سازگار اضافه کنید

ایجاد سازگاری بین توسعه دهندگان

طرح های نمونه اولیه در هیچ زمان

ادامه مطلب - مزایای وب سایت های پاسخگو بر روی وب سایت های تلفن همراه


بوت استرپ چیست؟

بوت استرپ یکی از پیشرفته ترین چارچوب توسعه پایدار است که توسط بسیاری از توسعه دهندگان وب در جهان استفاده می شود. طراحی شده توسط طراح و توسعه دهنده از توییتر، در ابتدا به عنوان طرح توییتر شناسایی شد و بعد به چارچوب منبع باز تبدیل شد. بوت استرپ اولین چارچوب جلویی موبایل همراه با فناوری هایی مانند HTML، CSS و جاوا اسکریپت است. بوت استرپ به سه فایل اصلی متصل شده است


bootstrap.css

bootstrap.js

glyphicons (آیکون فونت)

بوت استرپ نیاز به jQuery است که کتابخانه جاوا اسکریپت محبوب و به طور گسترده ای مورد استفاده برای ساده سازی و اضافه کردن سازگاری متقابل مرورگر به جاوا اسکریپت است.


بوت استرپ دانلود


چرا بوت استرپ؟

چارچوب بوت استرپ مزیت اصلی داشتن تعداد زیادی از منابع قابل دسترسی است. در اینجا دلایل محبوب ترین دلیل انتخاب بوت استرپ بر فریم های دیگر است.


آسان برای استفاده:

بوت استرپ به عنوان چارچوب آسان و کاربر پسند توسط شرکت های طراحی وب با پاسخ بالا طراحی شده است. گفته شده است که بسیار سازگار است و می تواند با CSS یا LESS یا SASS استفاده شود.

سریع تر از هر چارچوب دیگر:

مزیت عمده Bootstrap سرعت در حال پیشرفت است. بوت استرپ به جای برنامه نویسی از ابتدا، امکان استفاده از بلوک های کد آماده موجود را می دهد که می توانند با قابلیت CSS-LESS و سازگاری متقابل مرورگر برای کاهش ساعت کار، ترکیب شوند.

بسیار پاسخگو:

همانطور که قبلا گفته شد، بازار دستگاه های تلفن همراه به طور مداوم افزایش می یابد و برای وب سایت های پاسخگو اجباری شده است. هنگامی که به طراحی پاسخگو می آید، طرح شبکه ای نقش مهمی ایفا می کند و با کمک بوت استرپ، ایجاد یک وب سایت دوستانه همراه آسان و صاف می شود. این کلاس های آماده است که به شناسایی تعداد نقاط در سیستم شبکه کمک می کند. با استفاده از Bootstrap، طرح های واکنشی آسان می شوند.

پشتیبانی مستمر و مستحکم:

از آنجا که بوت استرپ توسط بسیاری از توسعه دهندگان وب در سراسر جهان استفاده می شود، انجمن پشتیبانی بسیار زیاد است و تمام مشکلات شما در هیچ زمان مرتب شده است. بوت استرپ به طور مداوم به روز شده و مطمئن شوید که چارچوب بدون خطا است.

یکپارچه سازی ساده و اجزای پیش طراحی شده:

بوت استرپ به سادگی می تواند با سیستم عامل ها و چارچوب های دیگر هماهنگ شود. ادغام می تواند در سایت های جدید و حتی در سایت های موجود بدون هیچ زحمتی انجام شود. بوت استرپ دارای اجزای پیش طراحی شده است که می تواند برای هشدارها، رها کردن، نوارهای خالی و غیره استفاده شود. این ویژگی غنی است و می تواند برای توسعه وب سایت های پاسخگو استفاده شود.

بوت استرپ یک چارچوب براق، قدرتمند و بصری است که برای طراحی صفحات پاسخگو به شیوه ای سریع و آسان استفاده می شود. باز کردن فاکتورRes Bootstrap برای ایجاد یک وب سایت پاسخگو خلاق و کامل کاربردی.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی