آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

طراحی وب ریسپانسیو چیست؟

سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

چند روز پیش یک سوال داشتم که واقعا خوب بود: "طراحی وب  ریسپانسیو " چیست و چرا باید از آن استفاده کنم؟ به طور خلاصه، طراحی وب  ریسپانسیو ، یک اصطلاح است که مفهوم طراحی وب سایت را به نحوی تنظیم می کند که اجازه می دهد که طرح را تغییر دهد، بسته به اینکه رزولوشن صفحه نمایشگر چیست، توضیح داده شود. به عنوان مثال، یک طرح چهار ستون پیشرفته که با عرض صفحه نمایش 1280 پیکسل (یا بالاتر) عالی به نظر می رسد، می تواند به طرح بندی ساده تر 2 ستون در صفحات با عرض 1024 پیکسل ساده تر و به ستون تک در کوچک صفحه نمایش هایی مانند گوشی های هوشمند یا رایانه های قرص کوچک. این یک جایگزین برای ساخت سایت های مجزا از تلفن همراه است و هنگامی که به خوبی انجام می شود می تواند بسیار زیبا باشد.


به جای رفتن به جزئیات، من توصیه می کنم شما را به خواندن راهنمای بسیار ابتکاری برای طراحی وب ریسپانسیو  توسط نیک پتیت. این مفهوم را توصیف می کند و پیوندهای بیشتری را به بسیاری از مقالات مفیدی که بسیاری از آنها آموخته است، فراهم می کند. تا کنون من هیچ قالب وب سایت  ریسپانسیو  را منتشر نکرده ام. اما من در آینده مطمئن خواهم شد، هر دو طرح های جدید و نسخه های متداول منتشر شده از قالب های موجود موجود است.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی