آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

برنامه وب پویا چیست؟

پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

یک صفحه وب پویا در سمت سرور یک صفحه وب است که ساخت آن توسط سرور پردازش پردازش شده است. در اسکریپت سمت سرور، پارامترها تعیین می کنند که چگونه مونتاژ هر صفحه وب جدید، از جمله راه اندازی پردازش بیشتر طرف مشتری، پیش می رود.


یک صفحه وب پویای مشتری، صفحه وب را با استفاده از اسکریپت HTML که در مرورگر اجرا می شود، پردازش می کند. جاوا اسکریپت و دیگر زبان های اسکریپتی تعیین می کنند که کد HTML در صفحه دریافت شده به مدل Object Document یا DOM تجزیه می شود، که نشان دهنده صفحه وب بارگذاری شده است. همان تکنیک های سمت سرویس گیرنده می تواند به صورت پویا DOM را به همان شیوه به روز کند یا تغییر دهد.


سپس یک صفحه وب پویا توسط کاربر یا یک برنامه کامپیوتری برای تغییر برخی از متغیر متغیر بارگیری می شود. اطلاعات به روزآوری می تواند از سرور یا از تغییرات ساخته شده به DOM آن صفحه باشد. این می تواند یا ممکن است سابقه مرور را کوتاه کند یا یک نسخه ذخیره شده را برای بازگرداندن آن ایجاد کند، اما به روز رسانی صفحه وب پویا با استفاده از تکنولوژی های Ajax، صفحه ای را برای بازگشت به صفحه و مرور سابقه مرور وب به جلو صفحه نمایش داده نخواهد کرد. با استفاده از فناوری Ajax کاربر نهایی یک صفحه دینامیک را به عنوان یک صفحه در مرورگر وب مدیریت می کند در حالی که محتوای وب واقعی که در آن صفحه ارائه می شود، می تواند متفاوت باشد. موتور Ajax فقط در مرورگر درخواست می کند که بخشی از DOM خود، DOM را برای مشتری خود، از یک سرور برنامه کاربردی، متصل کند.


DHTML اصطلاح چتر برای فن آوری ها و روش های استفاده شده برای ایجاد صفحات وب است که صفحات وب استاتیک نیستند، هرچند از محبوبیت AJAX از اصطلاح که در حال حاضر به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد، از استفاده مشترک استفاده شده است. اسکریپت سمت سرور، اسکریپت سمت سرور یا ترکیبی از این ها برای تجربه وب پویا در مرورگر ایجاد می شود.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی