آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چه چیزی برای وب سایت موفق نیاز دارید؟

چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

راهنمای نهایی برای ساخت یک وب سایت موفق


شما یک ایده برای مالکیت وب دارید - چه برای کسب و کار هستید، برای افکار و ایده های خود با جهان، یا برای یافتن و ارتباط با دیگران که احساسات خود را به اشتراک می گذارند، ارتباط برقرار کنید.


چالش در حال حاضر ساخت وب سایت شما است.


اگر شما هیچ چیز در مورد طراحی وب یا HTML نمی دانید، پس ساختن یک وب سایت به نظر می رسد یک چشم انداز دلخواه است. اما گرفتن تمام عناصر یک وب سایت موفق به جای آن فقط به دانستن مراحل درست و استفاده از ابزار است.


این راهنمای همه چیزهایی را که باید بدانید تا برای شروع کار را پوشش دهید، پوشش می دهد.


HostGator وب سایت ساز


مرحله 1: تعیین اهداف وب سایت شما.

شما یک دلیل برای شروع یک وب سایت دارید. برای رسیدن به این هدف چه چیزی می خواهید؟


قبل از اینکه شما واقعا شروع به کار در وب سایت خود کنید، بنشینید و واقعا کاری را که می خواهید وبسایت خود را انجام دهید، کار کنید.


اگر این یک وب سایت کسب و کار است، هدف اصلی شما افزایش سود کسب و کار شما خواهد بود، اما شما می خواهید آن را به اهداف خاص تر و انتقال تر، مانند افزایش آگاهی از برند و یا رانندگی ترافیک در فروشگاه خود، برسانید.


اگر امیدوار باشید پست های وبلاگ شما درباره آنچه که دوست دارید بنویسید و در نهایت وبلاگ خود را کسب درآورید، اهداف شما بر اساس ترافیک رانندگی و ایجاد یک جامعه است.


حتی اگر فقط بخواهید از وبسایت خود برای افکار خود در جهان استفاده کنید یا پروژه های خلاقانه خود را به اشتراک بگذارید، احتمالا می خواهید دیگران به پیدا کردن و ارتباط با آنها بپردازند.


طراحی وب سایت موفق به آنچه که می خواهید از وب سایت خارج شوید بستگی دارد. این که آیا شما می خواهید بازدید کنندگان، فروش، مشترکین، شهرت، جامعه، و یا چیزی کاملا متفاوت، شما باید با به روشنی تعریف و نوشتن اهداف وب سایت خود را آغاز کنید.


 


مرحله 2: انتخاب دامنه و ارائه دهنده خدمات میزبانی وب

در حالی که شما می توانید هر یک از این مراحل را به صورت جداگانه بردارید، آنها به دلیل یک دلیل به هم متصل می شوند. بیشتر ارائه دهندگان میزبانی شامل نام دامنه (یا چندگانه) در هزینه میزبانی وب می شوند، بنابراین می توانید با ثبت دامنه از طریق ارائه دهنده ی میزبانی وب که با آن می روید، می توانید برخی از پول خود را ذخیره کنید.


 


انتخاب نام دامنه شما

انتخاب نام دامنه مناسب می تواند چالش برانگیز باشد. شما باید چیزی را انتخاب کنید که برای وب سایت های شما مناسب باشد، برای بازدید کنندگان آسان است که به یاد داشته باشید، اما هنوز هم در دسترس است. با میلیون ها وب سایت که از قبل وجود دارد، بسیاری از گزینه های شما در حال حاضر گرفته شده است - به ویژه اگر شما می خواهید از گزینه های .com استفاده کنید، که توصیه می شود از آن چیزی است که بازدید کنندگان خود را به طور خودکار در هنگام جستجو برای شما تایپ کنید.


اگر قبلا نام تجاری داشته باشید، به طور ایدهآل میخواهید دامنه ای را پیدا کنید که با آن منطبق باشد یا حداقل مشابه باشد. اگر هنوز متوجه شده اید چه نام و نام خانوادگی یا وبلاگ شما را می شناسید، بعد از آن شما باید اتاق بیشتری برای خلاقیت در اینجا پیدا کنید.


مغز و اعصاب کلمات کلیدی و مفاهیم مختلفی را که دوست دارید و مربوط به آنچه که شما در سایت ارائه می دهید. کنار هم قرار دادن ترکیبات مختلفی از اصطلاحات که صدای شما را دوست دارید و در دسترس بودن با جستجوی نام دامنه HostGator را بررسی کنید تا زمانی که گزینه دیگری را پیدا کنید که در آن موجود است.


نام دامنه جدید را با hostgator ثبت کنید


بعضی از ثبت کننده های دامنه، از جمله HostGator، به شما اجازه می دهند که خرید دامنه خود را با برنامه میزبانی خود پیوند دهید. بیایید بررسی کنید که چگونه یک برنامه میزبانی را انتخاب کنید.


 


انتخاب میزبانی وب سایت شما

هنگامی که شما شروع به نگاه کردن به، شما ممکن است در ابتدا همه آن را غرور پیدا کنید. اصلی ترین چیزهایی که باید از چک لیست میزبانی وب خود جدا کنید عبارتند از:


آیا ارائه دهنده یک سرور قابل اعتماد دارد؟ تحقیق در مورد زمانبندی ارائه دهنده ی میزبانی وب برای اطمینان از انتخاب یکی از شما که می توانید اطمینان داشته باشید، وب سایت شما را به طور مداوم فعال نگه می دارد.

آیا این طرح می تواند ترافیک شما را مدیریت کند؟ به استثنای اینکه شما یک نام تجاری را تاسیس کرده اید، وب سایت شما احتمالا برای شروع ترافیک زیادی دریافت نخواهد کرد. اما شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که یک طرح را انتخاب کنید که بتواند مبلغی را که شما در حال برنامه ریزی هستید را کنترل کند.

آیا طرح سازگار با نیازهای طراحی وب شما است؟ اگر وبسایت شما در سمت ساده تر قرار گیرد، در این صورت نگران نباشید، اما اگر شما یک توسعه دهنده دارید که از نوع خاصی از زبان برنامه نویسی یا نرم افزار اصرار دارد، ممکن است لازم باشد برنامه میزبانی وب خود را انتخاب کنید بر اساس سازگاری.

ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب خوب، فروشندگان می توانند به شما کمک کنند تا تفاوت های بین برنامه های مختلف ارائه شده و پشتیبانی مشتریان را که به شما در پیدا کردن طناب ها در هنگام راه اندازی وب سایت شما کمک می کند، هدایت کنید.


اگر شما برای ارائه دهنده خود با HostGator مشورت کنید، کارکنان ما می توانند با هر سوالی که دارید را داشته باشند و اکثر برنامه های ما حداقل با یک نام دامنه همراه است.


 


مرحله 3: سازماندهی سایت خود را برنامه ریزی کنید.

طراحی وب سایت موفق نیاز به سازماندهی مناسب دارد. شما به وب سایت نیاز دارید تا به کاربران بصری شود. و اگر شما در مورد یافتن آسان برای پیدا کردن، شما نیز نیاز به آن را به خوبی برای SEO سازماندهی شده است.


قبل از اینکه شما در طراحی وب سایت خود کار کنید، بنشینید تا صفحات اصلی و دسته های وب سایت شما را بیابید. مهمترین صفحات باید در منوی اصلی شما قرار بگیرند، که باید INC باشددر هر صفحهای لود شده است بنابراین بازدیدکنندگان برای بازدید از مهمترین بخشهای سایت آسان هستند.


اگر وبسایت شما فقط چند صفحه اصلی داشته باشد و بسیار ساده باشد، بدانید سازماندهی سایت شما خیلی دشوار نخواهد بود. اما اگر شما یک سایت بزرگتر با تعداد زیادی صفحات، دسته ها و زیر شاخه های مختلف داشته باشید، لازم است که برنامه ای را که می خواهید در آن قرار دهید، در آن قرار دهید.


ابتدا و ابتدا و قبل از برنامه ریزی سازمان خود در مورد بازدید کنندگان آینده خود فکر کنید. دسته بندی هایی که برای آنها مناسب تر خواهد بود چیست؟ چه ساختار سایت برای آنها آسان تر می شود تا آنچه را که دنبال می کنید پیدا کنند؟ شما در حال حاضر می توانید برخی از حدس و گمان ها را انجام دهید (و پس از راه اندازی تحلیل های شما، اگر شما درست می کنید یا نیاز دارید بعدا تغییر دهید، به شما نشان می دهد)، اما بهترین کار خود را در حال حاضر انجام دهید.


 


مرحله 4: طراحی سایت موفق وب سایت را توسعه دهید.

هنگامی که شما می دانید صفحات اصلی که ایجاد می کنید و نحوه سازماندهی سایت، زمان طراحی وب سایت شما است. اگر خودتان در طراحی وب سایت خود موفق نیستید، در اینجا دو گزینه اصلی دارید:


     با استفاده از یک سازنده وب سایت

     استخدام یک طراح وب حرفه ای

 


گزینه 1: با استفاده از یک سازنده وب سایت

شما مجبور نیستید برنامه نویسی برای ساخت یک وب سایت موفق داشته باشید. حالا شما می توانید به سازندگان وب سایت تبدیل شوید که ایجاد یک وب سایت را بسیار ساده تر می کنند. سازندگان وبسایت معمولا تعدادی از قالب هایی را که می توانید از آنها انتخاب کنید، ارائه می دهند و به شما اجازه می دهند تا از سایت های شخصی سایت شخصی سازی کنید.


شما می توانید تصاویر خود را بارگذاری کنید و کپی کنید، به راحتی رنگ ها را تغییر دهید و تصاویر و سایر عناصر صفحه را به جایی که می خواهید آنها را در صفحه بکشید و رها کنید.


برای کسی که مهارت های برنامه نویسی ندارد و دارای یک بودجه محدود است، با استفاده از یک سازنده وب سایت، ارزش آن را دارد تا همه چیز را آسان کند، در عین حال تولید یک وب سایت که به نظر خوب می رسد.


قالب سازنده وب سایت


گزینه 2: استفاده از طراح حرفه ای

برای وب سایت های پیچیده تر، سازنده وب سایت ممکن است آنرا برش ندهد. اگر وبسایت شما صفحات زیادی داشته باشد، شامل یک ویژگی دشوار برای ساخت مانند ایجاد یک انجمن، و یا اگر شما یک دیدگاه واقعا خاص - در آینده شما بهتر است استخدام حرفه ای برای طراحی وب سایت خود را برای شما .


شرکت های طراحی و طراحان وب را در منطقه خود تحقیق کنید و مصاحبه هایی را با هرکسی که دوست دارید طراحی کنید. در هر مصاحبه اطمینان حاصل کنید که اهداف اصلی خود را برای وب سایت در نظر بگیرید و به روشنی آنچه را که دنبال آن هستید توصیف کنید. توجه به سوالاتی که از شما میپرسند و نکات و پیشنهاداتی که آنها ارائه میدهید توجه کنید - این به این معنی است که شما احساس می کنید سطح دانش خود را بالا می برد یا اینکه مناسب هستند.


در نهایت توسعه یک طراحی وب سایت موفق با حرفه ای درست خواهد شد تلاش مشترک، و پیدا کردن شخص مناسب برای استخدام مهمترین گام این روند است.


 


مرحله 5: کپی وب سایت خود را بنویسید.

طراحی مهم، اما یکی از عناصر مهم دیگر وب سایت موفق، کپی خوب است. Copywriting وب سایت یک مهارت است که به خود و به ویژه برای وب سایت های کسب و کار، کلمات شما انتخاب خواهد شد تفاوت بزرگ در موفقیت وب سایت شما در دستیابی به اهداف خود را.


برای بسیاری از وبسایتها، بهترین گزینش در این مرحله، استخدام یک کپی رایت نویس حرفه ای است که می داند چه نوع نوشتاری به خوبی در وب کار می کند و می تواند به شما در موقعیت یابی کسب و کار و پیام رسانی شما را روشن کند تا مخاطبان مورد نظر خود را اصلاح کند.


اگر وبسایت شما بیشتر از یک پروژه اشتیاق از یک وب سایت کسب و کار با هدف سود باشد، ممکن است به معنای پول صرف یک نسخه کپی رایت حرفه ای نباشد. اگر شما وب سایت خود را در حال نوشتن خود را هر چند، زمان برای خواندن در بهترین روش copywriting وب.


 


مرحله 6: بهینه سازی برای جستجوگرها

اگر شما می خواهید مردم برای پیدا کردن وب سایت خود، پس شما باید در مورد چگونگی طراحی وب سایت خود را برای موتورهای جستجو و همچنین مردم فکر ((اگر چه مردم همیشه باید اولویت!) فکر می کنم. این به معنای یادگیری اصول جستجوگرها و بهینه سازی هر یک از صفحات وب سایت شما قبل از انتشار آن است.


بهینه سازی موتور جستجو یک موضوع بزرگ است، اما به شما نسخه کوتاه، شامل:


انجام تحقیقات کلیدی برای یادگیری شرایطی که مخاطبان شما از آن استفاده می کنند (و اینکه چگونه رقابتی هستند)

از جمله کلمات کلیدی مرتبط در ساختار URL خود، برچسب عنوان، عنوان، متا تگ تصویر و کپی.

اضافه کردن توصیف متا برای هر صفحه در وب سایت شما.

شامل پیوندهای طبیعی طبیعی در صفحات وب شما با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در متن لنگر.

شروع به انجام این کار قبل از اینکه وبسایت خود را در وب بالا ببرید و برای هر صفحه جدیدی که در طول زمان اضافه میکنید، آن را انجام دهید.


 


مرحله 7: برنامه بازاریابی

یک وب سایت موفق با طراحی خوب شروع و متوقف نمی شود. شما همچنین باید اقداماتی را برای تبلیغ وب سایت خود انجام دهید. SEO یکی از بخش های آن است، اما شما همچنین می توانید از تاکتیک هایی مانند تبلیغات پرداخت شده، بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا استفاده کنید تا کاربران را در وب سایت خود قرار دهید.


وب سایت های جدید اغلب برای رسیدن به کسانی که اولین بازدید کننده هستند نیاز به یک فشار اضافی دارند. اگر به دست آوردنیک مخاطب برای رسیدن به اهداف وبسایت اهمیت دارد، پس از ایجاد یک برنامه بازاریابی حتی قبل از اینکه وبسایت شما راه اندازی شود، از ایجاد برنامه بهره مند شوید.


 


مرحله 8: تمام صفحات را برای هر خطایی مرور کنید.

با طراحی وب سایت و وب سایت خود کپی کنید، شما خیلی نزدیک هستید! اکنون فقط باید مطمئن شوید که همه چیز به خوبی قبل از اینکه شما وب سایت خود را در وب گسترده کنید قرار دهید.


برای خواندن بیش از هر صفحه وقت بگذارید و هر خطایی را جستجو کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام پیوندهای شما به مکان مناسب اشاره دارند و تمام اطلاعات دقیق است. بررسی کنید که چگونه در دستگاههای تلفن همراه و در مرورگرهای مختلف وب نمایش داده می شود.


این یک فاز خوب برای آوردن برخی از چشم های خارجی است. دوست داشته باشید از طریق وب سایت نیز دیدن کنید که آیا آنها بصری پیدا کرده اند یا خیر، و همه چیز هم برای آنها خوب است. شما خیلی نزدیک به آن هستید که شخص دیگری مسائل مربوط به استفاده راحت را از لحاظ زمانی استفاده می کند تا شما بتوانید از آن استفاده کنید.


 


مرحله 9: راه اندازی!

هنگامی که شما کاملا مطمئن هستید که همه چیز خوب به نظر می رسد و شما دقیقا همان وب سایت را می خواهید، آن را به وب منتشر کنید.


اطمینان حاصل کنید که حساب Google Analytics را راه اندازی کنید و کد مربوطه را به وب سایت خود اضافه کنید (یا قبل از آن) برای کمک به آخرین مرحله ما.


 


مرحله 10: سایت خود را نظارت کنید.

مهم نیست که چقدر سعی می کنید، اولین سعی خود را در طراحی وب سایت انجام نخواهید داد. برای شناختن آنچه که در وب سایت شما با مخاطبان شما کار می کند، باید منتظر بمانید و بعد از اینکه وبسایت شما خارج از جهان است، آنچه انجام می دهید را انجام دهید.


توجه به تجزیه و تحلیل خود را و استفاده از داده ها برای پیدا کردن فرصت ها برای بهبود طراحی وب سایت خود، کپی خود را، و تاکتیک های بازاریابی شما در طول زمان استفاده کنید.


یک وب سایت موفق تنها کمی در مورد آنچه شما انجام می دهید زمانی که شما در حال ساخت آن (هر چند که همه چیز مهم است!). این بسیار بیشتر از آنچه شما انجام می دهید پس از آن راه اندازی شده است. اطمینان حاصل کنید که بهترین وبسایت را که می توانید ایجاد کنید، ایجاد کنید، اما برنامه ای برای انجام کارهای روزمره برای موفقیت خواهید داشت.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی