آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

ساختار وب سایت چگونه باید باشد؟

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

چگونه یک ساختار سایت ایجاد کنیم که SEO را افزایش دهد

صفحه اصلی »وبلاگ» SEO »چگونگی ایجاد یک ساختار سایت که SEO را بهبود می بخشد

ساختار سایت شما بهتر است، شانس خود را برای رتبه بالاتر در موتورهای جستجو بهتر است. هر وبسایت دارای "ساختار" است. این ممکن است یک ساختار دقیق و ساده باشد، یا ممکن است یک سوء تفاهم ناقص صفحات باشد. اگر با ساختار سایت خود عمدا و دقیق هستید، یک سایت را ایجاد خواهید کرد که برتری جستجو را به دست آورد.


در این مقاله، من برخی از بهترین توصیه ها را در ایجاد یک ساختار سایت قدرتمند به اشتراک می گذارم. راهنمایی های زیر کمک خواهد کرد که یک سایت را ایجاد کنید که به کاربران علاقه مند است، توسط عنکبوت crawled و indexed شود، و بهترین لیست ها و رتبه بندی SERP را ارائه می دهد.


چرا ساختار مهم است

همانطور که در طول سالها با صدها مشتری کار کرده ام، از اینکه چگونه ساختار سایت را نادیده گرفتم، تعجب کردم. از یک سو، این یکی از مهمترین جنبه های عملکرد سایت در سایت است، اما از سوی دیگر، تعداد اندکی از مدیران وب سایت و صاحبان آن متوجه هستند که منظور از ساختار سایت چیست که SEO را بهبود می بخشد.


من قصد دارم برای به اشتراک گذاشتن برخی از دلایل ساختار سایت بسیار مهم است، و سپس به چگونگی ساخت خود ساختار سایت SEO خود را به توسعه.


یک ساختار سایت خوب به معنی یک تجربه کاربری عالی است.

هنگامی که رنگ ها، فونت ها، سروری ها، گرافیک ها، تصاویر و فضای سفید را از بین ببرید، طراحی سایت خوبی در مورد یک ساختار عالی است.


ذهن انسان از تعادل شناختی دلسرد می شود - توانایی به صورت منطقی با یکدیگر، پیدا کردن چیزهایی که انتظار می رود، و پیدا کردن آنچه آنها به دنبال هستند. بنابراین، ساختار قوی و منطقی سایت به طور شناختی برای کاربران رضایت بخش است.


همانطور که می دانید سایت شما جذاب تر به نظر می رسد، لذت بخش تر نیز برای موتورهای جستجو است. الگوریتم گوگل از اطلاعات جستجوگرها برای رتبه بندی سایت شما استفاده می کند. اگر سایت شما CTR های ضعیف و زمان کم نگهداری داشته باشد، در SERPs کار خوبی نخواهد داشت. در مقابل، هنگامی که یک کاربر یک سایت را پیدا کند که دوستش دارد - یعنی یک سایت با ساختار بزرگ - آنها گزاف گویی نمیکنند و طول می کشد. یک ساختار سایت دقیق می تواند میزان جست وجو را کاهش دهد و زمان خاموش شدن را کاهش دهد، که هر دو باعث بهبود رتبه بندی می شوند.


یک ساختار سایت خوب، سایت شما را با سایت های سایت فراهم می کند.

Sitelinks فرمت فهرست در SERPs است که صفحه اصلی سایت شما را همراه با چندین پیوند داخلی که در زیر نشان داده شده است نشان می دهد. شما قبلا آنها را دیده اید.


خرگوش


Sitelinks یک مزیت بزرگ SEO است. آنها قابلیت حمل و نقل سایت خود را افزایش می دهند، کاربران را به اطلاعات مربوطه مرتبط تر می کند، شهرت نام تجاری خود را افزایش می دهد، اعتماد کاربر را افزایش می دهد، به شما کمک می کند تا SERPs را به نفع خود، افزایش میزان کلیک، و کوتاه شدن کانال تبدیل کنید. اساسا لینک سایت عالی است.


اما چگونه سایت های سایت را دریافت می کنید؟ به سادگی به Google Webmaster Tools بروید و چندین فیلد را در فرم پر کنید. شما نمیتوانید یک درخواست پیوند سایت را منتشر کنید در عوض، الگوریتم گوگل به طور خودکار وب سایت ها را با لینک های سایت به ارمغان می آورد. و آنها این کار را بر اساس ساختار سایت بزرگ انجام می دهند.


اگر شما یک ساختار سایت ضعیف داشته باشید، احتمال دارد که سایت شما هرگز لینک سایت دریافت نکند. عدم وجود لینک های سایت می تواند هزینه سایت خود را بیشتر ترافیک، CTR بالاتر و افزایش تبدیل.


یک ساختار خوب به معنی خزیدن بهتر است.

خزنده های وب مانند Googlebot یک ساختار وب سایت را خالی می کنند. هدف آنها این است که محتوا را فهرست کنند تا آن را در نتایج جستجو به نمایش بگذارند. ساختار سایت شما بهتر است، خلبانان می توانند به راحتی بتوانند محتویات خود را به دست آورند و فهرست شوند.


خزنده به طور خودکار همه چیز را در وب سایت شما پیدا نمی کند. گوگل حتی اذعان می کند "[صفحات موجود در سایت شما وجود دارد] ما ممکن است ... کشف کنیم" یا "URL هایی که ممکن است توسط فرایند خزنده نرمال Google پیدا نشود" (این یکی از دلایلی است که Sitemap ها لازم است.) اما خزنده ها به راحتی می توانید زمان دسترسی، خزیدن، نمایه سازی و بازگشت صفحات سایت با ساختار قوی داشته باشید.


یک ساختار سایت خوب در هسته اصلی SEO خوب است - بهینه سازی برای خزنده ها.

به خلاصه، سازمان سایت شما راه موفقیت را برای SEO می سازد. در حقیقت، می توان گفت که بدون ساختار سایت خوب، شما هرگز موفقیت SEO را نخواهید داشت. ساختار قوی سایت به سایت شما یک پایه جستجوگر غیرقابل پیشبینی است که شما را با مقادیر وسیع جستجوی ارگانیک فراهم می کند.


شش مرحله برای ایجاد ساختار سایت

حالا، به شما می گویم که چگونه این نوع ساختار سایت را ایجاد کنید.


1. قبل از توسعه وب سایت خود، سلسله مراتب را طراحی کنید.


اگر شما یک سایت را از ابتدا شروع می کنید، شما در موقعیت عالی قرار می گیرید تا ساختار سایت را برای بهترین جستجوگرها امکان پذیر سازید. حتی قبل از شروع به ایجاد صفحات در یک سیستم مدیریت محتوا، ساختار خود را برنامه ریزی کنید. شما می توانید آن را روی یک تخته سفید، یک برنامه صفحه گسترده (اکسل، صفحه گسترده گوگل درایو)، اکثر پردازنده های کلمه یا چیزی مانند Visio یا OmniGraffle انجام دهید.


"سلسله مراتب" چیزی بیش از یک راه برای سازماندهی اطلاعات شما نیست - چیزی ساده و منطقی است. سلسله مراتب شما نیز ناوبری شما و ساختار URL شما خواهد شد، بنابراین همه چیز مهم است

اینجا شروع میشه


به طور کلی یک سلسله مراتب سایت به نظر می رسد:


شکستن وب سایت

چند ویژگی از سلسله مراتب وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.


سلسله مراتب خود را منطقی کنید. فراتر از این فکر نکنید و یا بیش از حد پیچیده شوید شما سادگی را می خواهید، به خاطر خودتان و برای سهولت خزنده ها و کاربران. هر دسته اصلی باید منحصر به فرد و متمایز باشد. هر زیر شاخه باید به نوعی مربوط به دسته اصلی که تحت آن قرار دارد.

تعداد دسته اصلی بین دو تا هفت را نگه دارید. مگر اینکه شما Amazon.com هستید، نمیخواهید دستههای اصلی زیادی داشته باشید. باید تنها چند چیز اصلی باشد. اگر بیش از هفت نفر هستید، ممکن است بخواهید سازمان را بازنویسی کنید و کمی آن را تصحیح کنید.

سعی کنید مقادیر زیر شاخه ها را در هر دسته بندی تعادل کنید. در واقع، سعی کنید تقریبا آن را حفظ کنید. اگر یک دسته اصلی دارای چهارده زیرمجموعه باشد، در حالی که یک رده اصلی دیگر دارای تنها سه زیر شاخه است، این ممکن است کمی بی ثبات باشد.

یک سلسله مراتب سایت نقطه شروع یک ساختار بزرگ سایت است.


2. یک ساختار URL ایجاد کنید که از سلسله مراتب ناوبری شما پیروی کند.

عنصر اصلی دوم در ایجاد ساختار قوی سایت، ساختار URL شماست. اگر از لحاظ منطقی از طریق سلسله مراتب شما فکر کرده باشید، این نباید خیلی دشوار باشد. ساختار URL شما به دنبال سلسله مراتب شماست.


بنابراین، بگذارید بگوییم سلسله مراتب شما به این شکل است:


مثال ساختار سایت

ساختار URL برای محل چینی ها مانند این خواهد بود:


www.kimsrestaurant.com/locations/chinatown


ساختار URL شما بر اساس سلسله مراتب سایت شما سازماندهی می شود. به این معنی، بدیهی است که URL های شما کلمات واقعی (نه نمادها) و پوشش مناسب کلمات کلیدی دارند.


3. ناوبری سایت خود را در HTML یا CSS ایجاد کنید.

هنگامی که ناوبری خود را ایجاد می کنید، برنامه نویسی را ساده نگه دارید. HTML و CSS امن ترین روش شما هستند. کدگذاری در جاوا اسکریپت، فلش و آژاکس توانایی خزنده را برای پوشش سایت و ناوبری و سلسله مراتب خوبی از نظر سایت شما محدود می کند.


4. از یک ساختار ناوبری عمق کم استفاده کنید.

ساختار ناوبری شما به وضوح از سلسله مراتب سایت شما پیروی خواهد کرد. اطمینان حاصل کنید که صفحات، به ویژه آنهایی که مهم هستند، عمیق در سایت نیستند. در این مقاله مجله موتور جستجو اشاره شده است که وب سایت های کوچک و کوچک، هر دو از دیدگاه قابلیت استفاده و خزنده بهتر عمل می کنند.


یک وب سایت کم عمق (یعنی چیزی که نیاز به سه یا کمتر کلیک برای دسترسی به هر صفحه) را بسیار بهتر از یک وبسایت عمیق (که نیاز به ردیف طولانی کلیک برای دیدن هر صفحه در سایت شما دارد) بسیار بهتر است.


5. ایجاد یک سرصفحه که لیست صفحات اصلی خود را فهرست می کند.

هدر بالای شما باید صفحات اصلی شما را لیست نماید. خودشه. وب سایت من، Neilpatel.com با استفاده از یک سرصفحه فوق العاده ساده هدایتگر با سه زیر شاخه. این همه چیزهایی را که نیاز دارم انجام میدهم


ساختار سایت سلول های چرک

اضافه کردن هر عنصر دیگر منو به غیر از مقوله های اصلی شما می تواند منحرف و غیر ضروری باشد. اگر شما یک سایت اختلاف منظر را طراحی کرده باشید، مطمئن شوید که یک منوی سرصفحه پایدار ارائه شده است که از طریق هر مرحله پیمایش نمایش داده می شود.


در حالی که منوهای کشویی با استفاده از اثرات CSS و یا ناپدید شدن منوها ممکن است یک تجربه کاربری منحصر به فرد یا جذاب را فراهم کنند، آنها SEO را افزایش نمی دهند. من به آنها توصیه می کنم. من همچنین در برابر استفاده از یک ساختار ناوبری مبتنی بر تصویر توصیه می کنم. لینک متنی با لنگرهای مناسب، قویترین شکل جستجوگرها را ارائه می دهد.


اگر از پایین صفحه با لینک های منو استفاده می کنید، مطمئن شوید که لینک های اصلی بالای منوی navigation خود را در منوی ناوبری پاورقی تکراری کنید. تغییر سفارش لینک ها یا اضافه کردن لیست رده بندی اضافی تجربه کاربر را پیچیده می کند.


6. ایجاد یک ساختار پیوند داخلی داخلی.

پیوند داخلی گوشت را بر روی استخوان یک سلسله مراتب منطقی قرار می دهد. مقاله مؤسسه در لینک های داخلی سه دلیل برای آنها مهم است:


آنها به کاربران اجازه می دهند که به وب سایت مراجعه کنند.

آنها به ایجاد سلسله مراتب اطلاعات برای وب سایت داده شده کمک می کنند.

آنها به گسترش آب پیوند (قدرت رتبه بندی) در اطراف وب سایت ها کمک می کنند.

هر یک از این موارد به طور مستقیم به ایجاد یک ساختار محکم و به خوبی یکپارچه می شود.


بدون نیاز به پیوند داخلی پیچیده نیست. ایده اصلی این است که هر صفحه ای که در وب سایت شما باشد، باید پیوندی داشته باشد و لینک دیگری از یک صفحه دیگر در وب سایت داشته باشد. ناوبری شما باید پیوند داخلی را به صفحات اصلی و زیر شاخه های اصلی انجام دهد، بلکه باید مطمئن شوید که صفحات سطح برگ نیز دارای لینک داخلی هستند.


پیوند داخلی به موتورهای جستجو می گوید که صفحات چه اهمیتی دارند و چگونگی دستیابی به آنها. هرچه لینک درونی شما در همه صفحات بیشتر باشد، بهتر است.


نتیجه

ساختار سایت محصول تفکر دقیق، طراحی ذهنی و سازمان دقیق است. بهترین زمان برای توسعه استراتژی سایت قوی قبل از ایجاد سایت شما است. با این حال، اگر شما سایت خود را دوباره طراحی میکنید، می توانید طراحی و تغییر برخی از عناصر راهبری را برای بهبود SEO ساختاری انجام دهید.


در هنگام بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو، چیزهای زیادی در ذهن دارید. ساختار سایت یکی از مهمترین هاست، اما یکی از پرطرفدارترین هاست

روش های بهینه سازی ked. اگر شما یک ساختار بزرگ سایت داشته باشید، SEO بزرگ خواهد شد.

  • فاطمه علیزاده

SEO

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی