آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

اصول طراحی وب سایت خوب

شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

خلاصه سریع:

موفقیت هر وب سایت کاملا بستگی به نحوه طراحی وب سایت آن دارد. این که طراحان در طول توسعه آن به شدت مراقب بوده اند یا نه. وب سایت طراحی شده شما که شامل قابلیت استفاده و ابزار است، موفقیت را تعیین می کند و نه طراحی بصری. از آنجا که سایت شما چهره کسب و کار شماست و بیشتر مشتریان بالقوه سایت شما را قبل از اینکه در فروشگاه شما نگاه کنند، بازدید می کنند، به طور محتاطانه وب سایت شما طراحی شده است. فقدان هر جنبه ای می تواند بر خلاف تصور برند شما باشد.


طراحی وب سایت برای تبدیلات بسیار مهم تر از فکر شماست. با وجود استفاده از یک تاکتیک پیشرفته تبدیل، شما ممکن است زیاد کار نکنید اگر کیفیت آن به نظر بی کیفیت باشد. در حقیقت، طراحی وب سایت لزوما به این معنی نیست که چگونه به نظر می رسد و احساس می کند، اما چگونه کار می کند. حتی یک وبسایت ساده که دارای قابلیت استفاده استثنایی و ساختار یافته است، به طور شگفت انگیزی در Google انجام می شود. دیدگاه های کاربران از چنین وب سایت ها نیز بالاتر از کسانی است که تجربه کاربر ضعیف دارند. عملکرد به طور کامل بستگی به کارایی وب سایت دارد.


بنابراین، چگونه یک وب سایت خوب طراحی کنید؟

طراحی وب سایت خوب نیاز به طیف گسترده ای از متخصصان دارای تخصص در زمینه های مختلف. تلاش های جمعی آنها باید در زمانی اتفاق بیفتد که یک تصمیم مهم برای انجام آن وجود داشته باشد. در اینجا در این مقاله، ما 8 اصول اساسی طراحی وب سایت خوب را که باید در هنگام ایجاد یک وب سایت مورد بحث قرار گیرد، در نظر گرفتیم. این اصول طراحی قطعا به طراحان وب کمک می کند تا طرح های هیجان انگیز و به منظور ارتقا قابلیت استفاده وب سایت را ایجاد کنند.


در اینجا لیستی از اصول طراحی 8 خوب است که وب سایت شما زیبایی، کاربر پسند، موثر و جذاب را ایجاد می کند:


1. ساده ترین است



وب سایت بیش از حد طراحی شده ممکن است کار نکند قرار دادن عناصر بیشماری در صفحه ممکن است منجر به منحرف کردن بازدیدکنندگان از هدف اصلی وب سایت شما شود. سادگی همیشه در یک صفحه وب کارآمد طراحی شده است. طراحی تمیز و تازه از وب سایت شما نه تنها باعث جذاب شدن وب سایت می شود، بلکه همچنین به کاربر کمک می کند که از یک صفحه به صورت یکپارچه حرکت کند. بارگذاری یک وب سایت با داشتن ویژگی های طراحی که برای اهداف خدمتی انجام نمی شود، ممکن است ناامید کننده باشد. طراحی خود را به همان اندازه ساده انجام دهید تا بازدیدکنندگان احساس راحتی کنند و بتوانند راه خود را به آسانی پیدا کنند.


2. ثبات


هماهنگی در طراحی وب سایت بسیار مهم است. توجه خود را به عناصر طراحی در هر یک از صفحات مطابقت دهید. می توان فهمید که فونت ها، اندازه ها، سرفصل ها، زیر عنوان ها و سبک های دکمه باید در وب سایت یکسان باشد. همه چیز را پیش ببرید. فونت ها و رنگ های مناسب را برای متون، دکمه ها و غیره به پایان برسانید و در طول توسعه آن ها را حفظ کنید. CSS )(Cascading Style Sheets برای حفظ اطلاعات کامل در مورد سبک های طراحی و عناصر مفید است.


3. تایپوگرافی و قابل خواندن


مهم نیست که طراحی متن شما چقدر خوب است متن همچنان وب سایت را تنظیم می کند، زیرا اطلاعات مورد نظر کاربران را فراهم می کند. از آنجا که خزنده موتور جستجو بسیار با این اطلاعات آشنا است، به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از فعالیت های SEO می شود. شما باید چاپگر خود را بصری جذاب و قابل خواندن برای بازدید کنندگان، همراه با استفاده از استفاده از کلمات کلیدی، متا داده ها و دیگر عناصر حساس SEO است.

فونت هایی را که برای خواندن آسان تر استفاده کنید، در نظر بگیرید. فونت های مدرن بدون سرف به عنوان Arial، Helvetica و غیره می تواند برای متون بدن مورد استفاده قرار گیرد. ترکیبی از تایپ فاکتورها برای هر عنصر طراحی مانند عنوان، متن بدن، دکمه و غیره.


4. سازگاری تلفن همراه


با در نظر داشتن استفاده روزافزون از گوشی های هوشمند، قرص ها و فبلت ها، طراحی وب برای صفحه های مختلف باید موثر باشد. اگر طراحی وب سایت شما از تمام اندازه صفحه نمایش پشتیبانی نمی کند، احتمال این است که نبرد خود را با رقبا خود از دست بدهید. تعدادی از استودیوهای طراحی وب و یا نقاط خدمات وجود دارد که از آن می توانید طراحی دسکتاپ خود را به یک صفحه ریسپانسیو و سازگار برای تمام اندازه صفحه نمایش تبدیل کنید.


5. پالت رنگ و تصاویر



ترکیب رنگی مناسب، کاربران را جذب می کند در حالی که یک ترکیب ضعیف می تواند منحرف کننده باشد. این به شما این امکان را می دهد که یک پالت رنگ کامل برای وب سایت خود انتخاب کنید که می تواند یک فضای دلپذیر ایجاد کند، بنابراین تاثیر خوبی بر بازدیدکنندگان ایجاد می کند. تجربه کاربری را با انتخاب پالت رنگ متجانس افزایش دهید تا یک طراحی متعادل و منظم برای طراحی وب سایت خود داشته باشید. به خاطر استفاده از فضای سفید به خاطر اینکه وب سایت خود را از چهره و ظاهر بصری اجتناب می کنید، استفاده کنید. همچنین با استفاده از رنگ های بیش از حد اجتناب کنید. 3 یا 4 تن برای کل وب سایت ها برای طراحی جذاب و واضح طراحی شده اند.

همین مورد با تصاویر است. از چند تصویر پر جنب و جوش استفاده نکنید


6. بارگیری آسان



هیچ کس وبسایت را دوست ندارد که مدت زمان زیادی را برای بارگیری اتخاذ کند. بنابراین با بهینه سازی اندازه تصاویر، ترکیب کد را به یک فایل CSS مرکزی یا جاوا اسکریپت می پردازید زیرا درخواست های HTTP را کاهش می دهد. همچنین، برای افزایش سرعت بارگذاری، HTML، JavaScript و CSS را فشرده کنید.


7. ناوبری آسان

مطالعه نشان می دهد که بازدیدکنندگان زمان بیشتری را در وب سایت های دارای ناوبری آسان نگه می دارند. برای ناوبری موثر، ممکن است کرم ها را در نظر بگیرید

سکه های سحر و جادو و طراحی دکمه های قابل کلیک. شما باید "قانون سه کلیک" را دنبال کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند اطلاعات مورد نیاز را در سه کلیک دریافت کنند.


8. ارتباطات



هدف نهایی بازدیدکنندگان این است که اطلاعات را دریافت کنید و اگر وبسایت شما بتواند موثرترین بازدیدکنندگان خود را به شما متصل کند، احتمالا زمان بیشتری را در وب سایت خود صرف خواهید کرد. کلاهبرداری هایی که ممکن است برای برقراری ارتباط آسان با بازدیدکنندگان کار کنند - سازماندهی اطلاعات با استفاده درست از سرفصل ها و سرفصل های زیر، برش وفل و استفاده از نقاط گلوله، به جای احکام طولانی خسته کننده.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی