آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چگونه کد HTML را اجرا کنم؟

يكشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

نحوه اجرای یک فایل HTML

HTML (زبان نشانه گذاری Hypertext Markup Language) یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر وب است. این عمدتا برای ساختن نگاه و عملکرد وب سایت ها استفاده می شود. هر فایل حاوی کد HTML با استفاده از فرمت ".HTML" ذخیره می شود. تمام مرورگرهای مدرن  مانند Google Chrome، Safari و Mozilla Firefox  این قالب را شناسایی کرده و می توانند این فایل ها را باز کنند، بنابراین همه چیزهایی که باید برای اجرای فایل HTML انجام دهید، آن را در مرورگر وب خود انتخاب کنید.



1

درک HTML HTML مخفف زبان نشانه گذاری Hypertext Markup Language است. فایل های HTML فایل های متنی هستند که محتوای و طرح یک صفحه وب را نشان می دهند. برای خواندن یک فایل HTML، میتوانید از هر ویرایشگر متن (مثلا دفترچه یادداشت، دفترچه یادداشت یا هر ویرایشگر تخصصی HTML استفاده کنید). با این حال، اگر می خواهید ببینید چه برنامه ای به نظر می رسد، شما باید آن را در یک مرورگر وب اجرا کنید که برای خواندن و رندر کردن فایل های HTML طراحی شده است.

2

HTML را به یک ویرایشگر متنی اولیه ارسال یا کپی کنید. همانطور که شما یک کدور حرفه ای تر می شوید، می توانید از برنامه های ویرایش HTML مانند Adobe Dreamweaver، Microsoft Expression Web و Coffee Editor Cup استفاده کنید، اما یک برنامه ساده همه چیز را باید شروع کنید. دفترچه یادداشت (ویندوز) یا TextEdit (مک) باید کافی باشد

3

فایل را به عنوان your-file.html ذخیره کنید. اگر شما یک فایل HTML را در Notepad، TextEdit یا هر ویرایشگر متنی دیگر ایجاد کنید، مطمئن شوید که آن را با علامتگذاری مناسب ذخیره کنید. قبل از ذخیره فایل، اطمینان حاصل کنید که "ذخیره به عنوان نوع" را به "همه فایل ها" (در صورت نیاز) تغییر دهید و روی "ذخیره" کلیک کنید.

1

اطمینان حاصل کنید که یک مرورگر نصب شده بر روی کامپیوتر شما وجود دارد. برای اجرای یک فایل HTML روی رایانه شما باید یک مرورگر داشته باشید.

2

فایل ذخیره شده را پیدا کنید اگر فکر می کنید فایل در پوشه خاصی قرار دارد اما نمیتوانید آن را پیدا کنید، سعی کنید یک جستجوی فایل را در کامپیوتر خود انجام دهید. type-file.html را در جعبه جستجو در پایین منوی شروع (در صورت استفاده از ویندوز) یا کادر جستجو در برنامه یاب (در صورت استفاده از مک) تایپ کنید.

فایل های HTML معمولا در یک پوشه با همان نام فایل .html هستند، اما بدون پسوند .html. داخل پوشه ممکن است فایل های مختلف مانند .js .css، تصاویر و سایر فایل ها باشد. در مورد آنها نگران نباشید، آنها فایل های لازم برای طرح بندی و عملکرد صفحه هستند. لازم نیست این فایل ها را حذف کنید. آنها را در همان پوشه (پوشه) به عنوان فایل HTML خود بگذارید، در غیر اینصورت صفحه به درستی نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید یک فایل HTML را تغییر دهید، باید کد گذاری را در HTML و دیگر زبان های اسکریپتی یاد بگیرید

3

راست کلیک (ویندوز) یا دو بار کلیک کنید (مک) فایل و انتخاب "باز کردن با" از منوی عملیات. شما قادر خواهید بود بین هر یک از مرورگرهایی که بر روی کامپیوتر شما نصب شده اند را انتخاب کنید، هرچند مرورگر پیش فرض رایانه شما از لیست بالا خواهد رفت. فایل را با استفاده 

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی