چه چیزی باعث طراحی وب سایت می شود؟
طراحی وب خوب شامل بیش از یک ظاهر زیبای زیبایی است.
در حقیقت، طیف وسیعی از حرفه ای ها با تخصص های مختلف در هر تصمیم بزرگ تصمیم گیری می کنند زمانی که درست انجام می شود. ما 10 اصول اساسی طراحی وب خوب را برای رسیدگی به آنچه که در نظر ما مهمترین نقاط در ایجاد یک سایت است و تعداد زیادی از تبدیلات را به ارمغان می آورد، مشخص کرده ایم.
1. قوانین سادگی
طراحی وب سایت ساده
بسیاری از سایت ها بیش از حد طراحی شده اند، با عناصر بیش از حد بسیاری در صفحه، منحرف کردن بازدید کنندگان از هدف از سایت. در طراحی وب سایت موثر، سادگی قوانین. نه تنها یک طراحی تمیز و تازه باعث می شود که سایت به راحتی حرکت کند، بلکه زیبایی شناسی جذاب تر می شود و آزمایش زمان را به نمایش می گذارد. لازم است، و همچنین حواس پرتی، بارگذاری سایت با ویژگی های طراحی است که به هدف نیست. هدف از وب سایت شرکت شما چیست؟ برای هدایت کسب و کار جدید به طور مستقیم به دامنه شرکت خود، در حجم، طراحی خود را ساده نگه دارید تا کاربران بتوانند راه خود را به طور طبیعی و راحت پیدا کنند.
2. نوآور اما منحرف نیست
برای طراحی بهتر و تجربه کاربر، از فضای سفید استفاده کنید
طراحی چشمگیر شامل خلاقیت و استعداد طبیعی است. حرفه ای ها در صنعت طراحی فهمیدن چگونگی استفاده از فضای سفید. فضای خالی یا فضای منفی، منطقه ای از صفحه است که "خالی است" بین عناصر گرافیکی، تصاویر و متن پیدا شده است. استفاده نوآورانه از عناصر طراحی و فضای خالی، طراحی منحصر به فرد و جذاب تر را ایجاد می کند و بازدیدکنندگان را به جایی می برد که می خواهید آنها را بگردید. آرم های نمادین اپل و گوگل فراموش نشدنی را در نظر بگیرید. طراحی ساده و تمیز، محاصره شده توسط فضای خالی باعث می شود وب سایت موثرتر باشد. ارزانتر، محصولات با کیفیت پایین اغلب مشغول، پر سر و صدا، طرح های تبلیغی گرا هستند، و بازدید کنندگان وب سایت به طور خودکار یک سایت حواس پرت را برای تبلیغ یک محصول با کیفیت پایین تر در نظر می گیرند.
3. زیبایی زیبایی - به کاربران حق
طراحی وب که به مخاطبان مورد نظر شما جذاب است
شما یک بخش خاص از بازار دارید که مشتری هدف شما (یا مشتری) است. طراحی باید به صراحت طراحی شده برای تجدید نظر به این طاقچه. تحقیق به عادت های خریدار می تواند نوع تصویر، رنگ ها و سایر ویژگی های طراحی را که برای کسانی که شما می خواهید به آنها جذاب باشد، نشان می دهد. هر "شخص خریدار" دوست دارد و دوست نداشتن خاصی دارد و تحقیقات در مورد دوستداران ناسالم ضروری است. تعداد زیادی از بازدیدکنندگان سایت بی فایده است اگر کسانی که در نهایت تبدیل و خرید نمی کنند.
4. احترام، صادقانه و جذاب
مخاطبان آنلاین خود را با ارتباط صادقانه درگیر کنید
رسانه های اجتماعی تأثیر قابل توجهی روی ارتباطات، هر دو نوشته شده و سخن گفته اند. بازدیدکنندگان می خواهند در راه بسیار "انسان" مشغول شوند. حتی بزرگترین شرکت های چند ملیتی مجبور شده اند چهره انسان را بر روی آنچه که انجام می دهند قرار دهند. هر کلمه، عبارت و سرصفحه باید از کاربر محترم باشد، صادقانه برخوردار باشد و کیفیتی جذاب داشته باشد که باعث جذابیت آن می شود. به عنوان مثال، "قرار دادن سقف خود را به کار" احتمال بیشتری خواهد داشت که پاسخی از "پیدا کردن یک نصب کننده ی خورشیدی" داشته باشیم. مفهوم اصلی این است که مردم احترام می خواهند و از آن قدردانی می کنند. شرکت شما ممکن است در حوادث مختلف خیریه شرکت کند یا اهدا کند که به شما مربوط می شود - بگذار آنها بدانند که چه کسی هستید. واقعی بشوید
5. طراحی شده برای قابلیت استفاده و کارکرد
وب سایت آستین با قابلیت استفاده عالی
در طراحی وبسایت، قابلیت استفاده و قابلیت استفاده باید هر تصمیم را در اختیار بگیرد و از هر گونه طراحی دیگر فراتر رود. برای رسیدن به مسیر روشن، آسان و در نهایت، مستقیم به تبدیل، هر دو طراحی و مسائل فنی در بازی است. هر پیوند باید سریع عمل کند و هر دکمه و تماس به عمل باید به درستی قرار گیرد و از تلاش کم برای بازدید کننده برای حرکت به جلو به مرحله بعدی درخواست کند.
6. انطباق در طراحی، پایین به جزئیات
وب سایت با طراحی منحصر به فرد
سازمانی شما دارای یک شخصیت منحصر به فرد است. این شخصیت در خدمت شما، تاریخ خود، نحوه مأموریت شما و اقدامات هر عضو تیم خود را نشان داده است. برقراری ارتباط با ویژگی های منحصر به فرد کسب و کار شما از طریق طراحی شامل ساخت هر عنصر، به جزئیات، بازتابی از آن شخصیت است. هیچ جزئیات جزئی در طراحی وجود ندارد - هر قطعه باید یکپارچه با هم ادغام شود و ظاهر یکپارچه ای را ایجاد کند که در جهت حمایت از جذابیت نام تجاری شما باشد.
7. به راحتی درک می شود
طراحی وب با ارتباط روشن
بازدیدکنندگان سایت باید بدون هیچ گونه سردرگمی بتوانند هر کلمه، عبارت و سرفصل را به راحتی درک کنند. یک کلمه یا عبارت غیر معمول یا کمتر استفاده می شود و آنها را از بین می برد. اصطلاحات مربوط به صنعت که به طور معمول استفاده نمی شوند درخواست تجدید نظر شما را مختل می کند. محتوای پیچیده و پیچیده کار نخواهد کرد. تماس با عمل که معلوم نیست و یا سخت است پیدا می شود، از بین می رود - و شما یک مشتری دیگر را از دست داده اید. تمام محتوای سایت و هر عنصر بصری باید به وضوح و پاکیزه باشد، با تمام نقاط تبدیل انتقادی در بالای صفحه نمایش قابل مشاهده (بدون نیاز به پیمایش برای پیدا کردن). هر انحراف صرفا یک مانع برای تبدیل شدن است8. عناصر طراحی الهام بخش کاربران برای رفتن به عمق
طراحی وب سایت به بازدیدکننده آنلاین شما مراجعه کنید
صفحه اصلی شما باید یک درخواست اولیه در طراحی و قابلیت استفاده داشته باشد. هر ویژگی طراحی سپس با هدف خاص الهام بخش بازدید کننده برای پیدا کردن بیشتر - و عمیق تر به سایت خود، و در پایان، تبدیل و تبدیل به یک مشتری. مهارت های نادر برای دستیابی به این هدف، و همچنین تجربه و بینش رفتارهای کاربر، به دست می آید. هیچ چیز نباید به شانس منتهی شود - طراحی شما به طور طبیعی باید آنها را به جایی که می خواهید آنها را هدایت کنید.
9. عناصر بصری برای تمرکز توجه کاربر
تماس موثر وب سایت به عمل
قرار دادن دقیق عناصر بصری عامل اصلی موفقیت وب سایت است. تمام ویژگی های طراحی یک مسیر باز و جذاب برای تبدیل شدن ایجاد می کنند. عناصر طراحی می توانند صریح باشند، مانند فلش، و یا بسیار ظریف. این عناصر طراحی به عنوان نشانه هایی عمل می کنند که دقیقا در جایی که لازم است، توجه کاربران را جلب کند. دادن چشم به تنها یک عنصر طراحی که در آن تمرکز و دقت موقعیت زنگ زدن به عمل، عوامل بحرانی هستند که باید با دقت برنامه ریزی شده و اجرا شوند تا تعداد زیادی از تبدیل ها به دست آیند.
10. تاکید بر اینکه چه چیزی مهم است
تعادل تصاویر و متن را در وب سایت خود
برای بازدیدکنندگان وب سایت مهمتر است؟ جوهر ارائه شما باید به وضوح ارتباط برقرار کند که کسب و کار شما محل حل یک مشکل یا نیاز خاص است. تعادل بین تصاویر و کپی فقط یک بخش از این روند است. برای درخواست تجدید نظر به مخاطبان هدف، تاکید باید بر آنچه که مشتری بیشترین آن را می خواهد، قرار دهد. برای نتایج، لازم است که آنچه مشتریان خود را به عنوان یک گروه دنبال می کنند، و پرسش هایی که آنها می پرسند مورد بررسی قرار دهند. هنگامی که این نیازها و خواسته ها شناسایی می شوند، شما با این مفاهیم کار می کنید تا یک نمایش ارائه کنید که بر رنگ، طراحی و متن تأکید دارد.