آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

نکاتی برای طراحی وب سایت شما حرفه ای تر

جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

همه طراحان وب می خواهند هر وبسایت ای که روی آنها کار می کنند به نظر برسد، اما به دنبال زرق و برق دار لزوما به معنی این سایت به نظر حرفه ای نیست. در حقیقت، تعداد زیادی از وبسایتهایی که به چشم دلخواه هستند، واقعا تاثیری مثبت بر روی مشتریان بالقوه و شرکای تجاری ایجاد نمی کنند. بعضی از آنها حتی توسط آنها خاموش می شوند و یا حتی از اضافه بار بصری رنج می برند.



حتی بدتر وب سایت هایی هستند که به نظر وحشتناک می روند. هیچکدام از مشتریان بالقوه یا شرکای کسب و کار همیشه اعتماد خود را به یک سایت که به نظر میرسد آن را توسط یک آماتور انجام داده است که بهترین تلاش خود را به نظر می رسد پرتاب شده با هم. وب سایت ها باید در تمام سطوح حرفه ای نگاه کنند و در اینجا چند نکته برای انجام این کار وجود دارد.


طراحی را ساده نگه دارید

برخی از طراحان وب با مرزها، سایه ها و رنگ ها سر و کار دارند. هنگامی که شما یک وب سایت دارید که بیش از حد بصری را مرتکب می شود، بازدیدکنندگان به سختی به دنبال آن هستند، و در نتیجه، با آن باقی خواهند ماند.


در دورانی که مینیمالیسم در حال گسترش و گسترده است، طراحان وب باید رویکرد مینیمالیستتری بیشتری نسبت به کارشان اتخاذ کنند. به جای افزودن عناصر چشمگیر به یک سایت، آنها باید دارای مقدار زیادی فضای سفید باشند، که عناصر طراحی خود را بیشتر در اتاق تنفس قرار می دهد. بدون فضای سفید یا فضای منفی، سایت شما به نظر می رسد ناراحت کننده و ناراحت کننده باشد، که به سختی می تواند حرفه ای باشد.


ناوبری آسان است

در حالی که ما در مورد سادگی هستیم، بیایید آن را بیابیم که تجربۀ کلی کلی کاربر باید یک هدف از هر طراح وب باشد. یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به آن این است که سایت را به گونه ای طراحی کند که ناوبری را ساده کند. بعد از همه، بازدید کنندگان سایت تمایل دارند همیشه عجله داشته باشند و می خواهند همه چیز را سریع پیدا کنند. اگر وب سایت سازماندهی خوبی نداشته باشد، مردم تمایل دارند در هرج و مرج از بین رفته و در نهایت از نا امیدی ناامید شوند. یک سایت به خوبی سازماندهی شده به راحتی قابل حمل است و سایت ای که آسان به آن هدایت می شود، همانطور حرفه ای است که می تواند دریافت کند.


توصیه شده خواندن: ایجاد یک وب سایت ناوبری مبتنی بر مشکالت برای راه حل ذهن رانده شده


کپی درجه اول را بنویسید

برخی افراد ممکن است فکر کنند که این نسخه واقعا بخشی از طراحی نیست، اما هر چیزی که در هر صفحه ای از وب سایت شما نوشته شده است، نقش مهمی در ایجاد یک وب سایت حرفه ای، حتی زمانی که تنها کلمات و حروف است، بازی می کند.


در ارتباطات کتبی در دنیای واقعی، کیفیت نوشتاری شما در مورد سطح حرفه ای بودن شما صحبت می کند. همان چیزی که در صفحات وب سایت شما نوشته شده است همان چیزی است. اگر مطالب با جملات اشتباه نوشته شده و خطاهای دستوری کامل باشد، هر مشتری بالقوه یا شرکای تجاری که آنها را خوانده است، تصمیم می گیرد که بر اساس آن حرف های شما حرفه ای باشد و اگر کپی شما چیزی جز اولویت باشد، به سرعت تغییر خواهد کرد.


نوشتن ممکن است آسان نیست، اما شما باید هر کاری که می توانید بکنید تا کیفیت کپی خود را بسیار عالی انجام دهید. استخدام یک نویسنده حرفه ای ایده خوبی است تا اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به خوبی نوشته شده است.


خدمات توصیه شده: خدمات ایجاد محتوا


از فونت های مناسب استفاده کنید

فونت ها ممکن است فقط حروف باشند، اما می توانند شیوه وب سایت شما را تغییر دهند. اگر به دنبال یک دید متمایز اما حرفه ای هستید، پس از استفاده از فونت ها که با سبک و فرهنگ کسب و کار شما منطبق است. البته، شرکت هایی که چیزی سرگرم کننده و سرگرم کننده را به فروش می رسانند باید از فونت هایی استفاده کنند که این ویژگی ها را نشان می دهند. در سمت چپ فونت های رسمی بیشتری وجود دارد که روح هر نوع محصول یا خدماتی را که کسب و کار شما در حال ارائه است را انتقال می دهد.


به غیر از استفاده از انواع مناسب فونتها، استفاده از فونتها نیز مناسب خواهد بود. به عنوان مثال، عنوان ها، زیرنویس ها، عناوین و سایر اطلاعات ضروری باید از فونت های بزرگتر استفاده کنند. مهم است که فونت هایی را انتخاب کنید که در چشم ها آسان هستند. یک بازدید کننده به سرعت از یک وب سایت که از فونت هایی استفاده می کند که برای دیدن و خواندن بسیار کوچک هستند استفاده می کند.

از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید

مطمئنا، تصاویر بزرگ ممکن است سرعت سایت شما را تحت تأثیر قرار دهند، اما وب سایت خود را برجسته می کنند. هنگامی که شما تصویر بزرگ و با کیفیت بالا، تصاویر زیبا را در طراحی کلی سایت خود و به عنوان بخشی از یک صفحه فرود قرار می دهید، سایت شما بسیار حرفه ای خواهد بود. تصاویر با کیفیت بالا و کیفیت بالا کاربران را جذب می کند و در نهایت منجر به پیروزی و تبدیل آنها خواهد شد.


رنگ باید هماهنگ باشد

نحوه استفاده از رنگ ها در وب سایت شما می تواند بر طرح کلی شما تاثیر بگذارد. شما فقط می توانید رنگ های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و همه آنها را با هم بکشید. شما باید اطمینان حاصل کنید که رنگ شما با هم به خوبی انتخاب می کنید. اگر روانشناسی رنگ را در نظر بگیرید، مهم است که رنگهایی که استفاده میکنید نماینده آنچه در مورد کسب و کار وبسایت است، باشد.


فقط یک CTA را وارد کنید

آیا تا به حال در یک بازار در آسیا بوده اید؟ این برای اکثر فروشندگان در یک مکان معمولی وجود دارد که برای جذب مشتریان به همه دعوت شوند. وب سایت با چندین تماس به عمل اساسا معادل آن آنلاین است و به نظر می رسد خیلی غیر حرفه ای است. از آنجا که بسیاری از CTA ها، بازدید کنندگان اشتباه گرفته می شوند و در نهایت به هیچ وجه عمل نمی کنند.


در حالت ایدهآل، یک وبسایت فقط باید یک CTA اصلی داشته باشد تا بتواند بازدیدکنندگان را به راحتی بدون هیچ گونه گزینه دیگری از بین ببرد. با قرار دادن بسیار قابل توجه و لهجه های گرافیکی که مطمئنا توجه کاربران را به خود جلب می کنند، یک CTA اصلی تنها باعث می شود که سایت شما حرفه ای تر شود.


سایت خود را ریسپانسیو باشید

در دنیایی که گوگل در حال حاضر یک وب سایت را بر اساس نسخه تلفن همراه خود دارد قبل از هر چیز دیگری، فقط منطقی است که شما یک وبسایت داشته باشید که تلفن همراه ریسپانسیو باشد. ممکن است وبسایت زیبایی طراحی شده داشته باشید، اما اگر در دستگاه های موبایل نمایش داده نشود، ادراک عمومی حرفه ای شما مطمئنا ضربه خواهد خورد. چگونه می توان آنها را به یک شرکت اعتماد کرد که به اندازه کافی در مورد کاربران تلفن همراه - که به مدت طولانی بیش از حد کاربران دسکتاپ را به راه - به سایت خود نگاه خوب و عملکرد خوبی در تلفن های هوشمند و قرص اعتماد به نفس؟


با طراحی وب سایت ریسپانسیو، کاربران با تجربه وب سایت خود بدون در نظر گرفتن صفحه نمایشی که دارند استفاده می کنند. به راحتی قابل دسترسی در تمام پلتفرم ها، یک وبسایت حرفه ای را در سراسر جهان به چشم می خورد.


این ها فقط برخی از راه هایی هستند که باعث می شود وبسایت شما حرفه ای تر شود. آنها را اجرا کنید و شهرت حرفه ای کسب و کار خود را در اینترنت افزایش دهید.

  • فاطمه علیزاده

CTA

شرکای تجاری

وب سایت

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی