آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آیا وردپرس امن است؟

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

در سال 2017، هکرها از یک آسیب پذیری وردپرس برای خراب شدن بیش از 1.5 میلیون صفحه استفاده کردند. در اوایل سال 2018، دو تهدید امنیتی فاجعه آمیز (که به نام Meltdown و Spectre می آید) کشف شد. تصور می شود که تقریبا هر تراشه کامپیوتری که در 20 سال گذشته ساخته شده است، به طور بالقوه تحت تاثیر قرار گرفته است. چنین نقض امنیتی در گذشته غیر قابل انکار است. و این باعث شده است بسیاری از شما به سوال: وردپرس امن برای ایجاد وب سایت است؟ ما سعی خواهیم کرد و جواب خواهیم داد.


وردپرس، که بیشترین مشخصات و منبع باز CMS در جهان است، متاسفانه هدف از سوء استفاده های امنیتی فراوانی است. در حالی که یک ارتش از مردم برای حفظ امنیت وردپرس وجود دارد، این پلتفرم در انزوا کار نمی کند. تم ها و پلاگین های مختلفی که در وب سایت شما استفاده می کنید می توانند وب سایت شما را به حملات مخرب هکرها و اسپم ها آسیب برسانند. اکوسیستم طراحی شده برای وب سایت شما در حال رشد است و به جای آن باعث نگرانی های امنیتی می شود. بنابراین، امنیت در وردپرس مطلق نیست و هیچگونه تعریف «بله» یا «نه» به سوال در عنوان این پست وجود ندارد.


همانطور که قبلا ذکر شد، امنیت سایت های وردپرس فراتر از پلتفرم خود است و در سراسر مردم، بودجه و زمان درگیر در حفظ وردپرس و اکوسیستم آن متمرکز است. حرکت به جلو، به ما نگاه کنید که دقیقا این عوامل بر امنیت وب سایت شما تاثیر می گذارد.


خستگی امنیتی. احساس غربت

Cloudways برای تضمین امنیت وب سایت وردپرس خود را امتحان کنید.


افراد درگیر در ایجاد وردپرس، ساخت وب سایت ها و اکوسیستم مربوطه

توسعه دهندگان وردپرس یا تم ها یا افزونه هایی که استفاده می کنید مسئول حفظ محصول خود هستند. هر گونه آسیب پذیری هکرها یک دروازه به سایت شما می دهد که نیازی به گفتن نیست که یک فاجعه خواهد بود.


وردپرس امن است


تیم هسته وردپرس

توسعه دهندگان وردپرس Core شما اولین خط دفاع را در برابر حمله بدافزار ارائه می دهد. آنها مسئول پیروی از بهترین شیوه های سایبری، توسعه فن آوری های جدید و کمک به کاهش خطر ابتلا به تهدید امنیتی هستند. با توجه به اینکه قدرت وردپرس بیش از یک چهارم وب سایتهای سراسر دنیا را در اختیار دارد، آنها نیروی پیشرو در جهان را به عنوان تیم اصلی خود به همراه تعدادی از توسعه دهندگان و مشارکت کنندگان در اختیار دارند. لازم به ذکر است که تبدیل شدن به بخشی از وردپرس هیچ کیکوالک نیست. آنها یک فرایند استخدام کوشش دارند که در آن کاندیدان نهایی، قبل از تبدیل شدن به بخشی از شرکت، هفته ها را صرف پروژه می کنند.


تم و پلاگین توسعه دهندگان

پلاگین های متعدد و تم ها در دسترس هستند. برخی از آزاد و برخی پرداخت می شود. کسب درآمد از یک افزونه یا تم به خالق کمک می کند زمان و تلاش را برای بهبود محصول اختصاص دهد. از سوی دیگر، پلاگین های رایگان یا تم ها به عنوان یک سرگرمی توسعه داده می شود و یا مهارت های خود را افزایش می دهد. در اینجا، پیشرفت هایی مانند انتشار آپدیت ها و تکه های آسیب پذیری، یک صندلی عقب را به خطر می اندازد و امنیت محصول را به خطر می اندازد. ما از admin / owner وبسایت درخواست می کنیم پلاگین هایی را که به طور مرتب به روزرسانی نمی شوند حذف کنیم. و اگر بخواهید سایت وردپرس خود را از تهدیدات خارجی محافظت کنید، بهترین گزینه را برای انتخاب پلاگینهایی که به تازگی بهروزرسانی شده است، انجام دهید.


صاحبان وب سایت

این غیر معمول نیست که فکر کنید زمانی که شما برای یک سرویس پرداخت می کنید، هرگز نباید با یک مشکل امنیتی مواجه شوید. اما امنیت در مورد حفظ خطر به حداقل کاهش می یابد. خطر هیچگاه صفر نیست. در حالی که تیم های اختصاصی (مانند تیم امنیتی وردپرس) برای حفظ سایت خود از آسیب پذیری ها وجود دارند، شما نمی توانید سایت را ایجاد کنید و سپس سالها آنرا فراموش کنید. سایت شما خراب خواهد شد اگر شما برای تغییرات ناگهانی از طریق پلاگین ورود به حساب وردپرس نظارت نکنید. صاحبان سایت، با احتیاط، احتمال ایجاد اختلاف را کاهش می دهند.


بودجه کیفیت خدمات را ارزیابی می کند

در بیشتر موارد، مالی، خروجی یک کار را تعیین می کند. هنگامی که مردم دریافت می کنند برای حفظ خدماتی که ارائه می کنند، آنها نیز به بهترین وجه از توانایی خود پیروی می کنند. از سوی دیگر، خدمات رایگان گاهی اوقات خجالت زده و بدون هیچ پیگیری است. این به آسیب پذیری هایی می انجامد که می تواند به وب سایت شما هک شود.


وردپرس امن است


وردپرس

از آنجاییکه وردپرس یک پلت فرم منبع باز (با مشتریان قابل توجه مانند CNN، بی بی سی، SONY) است، از سرمایه گذاران میلیون ها دلار برای تامین رشد کسب و کار، گسترش کارکنان و سایر موارد دیگر دریافت می کند. به عبارت دیگر، وردپرس پول کافی برای استخدام بهترین استعدادهایی که بهترین خدمات را تضمین می کند. در حال حاضر، آن بیش از 60 میلیون وب سایت را پشتیبانی می کند و برای ساختن پلتفرم برای کاربران مفید است.


تم ها و پلاگین ها

در حالی که وردپرس ممکن است پیشگام در زمینه خود باشد، تم ها و پلاگین ها (مخصوصا آنهایی که آزاد هستند) همیشه خوب نیستند. همانطور که قبلا ذکر شد، محصولات پرداخت شده دارای یک تیم اختصاصی هستند و دریافت منابع لازم برای خرید منابع مورد نیاز برای ایجاد محصول بهتر است. به عنوان مثال، اگر شما می خواهید از سایت خود از تهدیدات امنیتی مخرب محافظت کنید، می توانید از افزونه امنیتی Premium WordPress استفاده کنید. خدمات پرداخت شده دارای مالی لازم برای اجرای چای است

متر از توسعه دهندگان که اطمینان را به طور منظم چک در برابر هک و اسپم.


از سوی دیگر، محصولات رایگان دارای صندوق مورد نیاز برای ارائه یک تلاش دقیق است. به طور طبیعی، کیفیت محصولات رایگان رنج می برد و کل وب سایت را به یک حمله آسیب پذیر می کند.


صاحبان وب سایت

با ظهور میزبانی مشترک، که ارزانتر و راحت تر از همیشه برای ایجاد یک سایت وردپرس است. متاسفانه، به صاحبان سایت ها کمک می کند تا به یک ذهنیت جایی برسند که در آن تمایل به استفاده از تم ها یا پلاگین های پرداخت شده وجود دارد. به خصوص وقتی که جایگزین های رایگان متعددی وجود دارد. آنها ممکن است آماده باشند تا کیفیت را به خطر اندازند تا زمانی که وبسایتشان هک نکنند. هنگامی که وب سایت هک شده است، آنها شروع به تعجب می کنند که آیا وردپرس یک پلتفرم کافی نیست. آنها نمی دانند که آسیب پذیری در موضوع یا افزونه است که به هک منجر می شود.


همانطور که قبلا بحث کردیم، پول برای کاهش خطر مصالحه امنیتی مهم است. محصولات ارزان قیمت، به ظاهر به خوبی کار می کنند اغلب تضمین کیفیت نیست. این مسئله زمینه جدی برای امنیت سایبری است. افراد عادی توصیه می کنند برای استفاده از وردپرس امن وردپرس که هکر را برای شکستن آن دشوار می کند.


زمان لازم برای توسعه و نگهداری یک سرویس امن است

هیچ انکار نمی کند که ایجاد یک محصول عالی یا ارائه یک سرویس عالی نیاز به زمان و تلاش دارد. یک محصول به عنوان یک سختی جانبی اغلب کیفیت را پشت سر گذاشته است.


وردپرس امن است


وردپرس

ما قبلا ذکر کرده ایم چگونه وردپرس یک ارتش از بعضی از بهترین افراد در کسب و کار دارد و 24/7 از این پلتفرم مراقبت می کند. افرادی وجود دارند که اطمینان حاصل کنند که امنیت وب سایت به خطر نمی افتد. برای این، آنها یک تقویم برنامه ریزی شده برای تعمیر و نگهداری و امنیت منتشر می کنند (جزئیات مورد بررسی در وبلاگ خبری آنها وجود دارد) همراه با بررسی، بتا منتشر شده است که به مدت چند ماه در پایان.


تم ها و پلاگین ها

ساختن یک محصول عالی چیزی جز لحظه ای نیست. طول می کشد. اما برای بالا رفتن از نردبان، توسعه دهندگان اغلب مجبورند در هر زمان کوتاهترین زمان ممکن ویژگی های بیشتری و بیشتر را به ارمغان بیاورند. نتیجه؟ فرایندهای کنترل کیفیت اغلب نادیده گرفته می شوند، محصول را آسیب پذیر می کنند به حملات مخرب و امنیت سایت شما به خطر می افتد. علاوه بر این، اگر تم / پلاگین یک محصول پرداخت نشده باشد، بعید به نظر می رسد که توسعه دهندگان به زمان کافی برای نگهداری محصول اختصاص داده اند. و تعمیر و نگهداری مهم است که پلاگین یا تم را به اندازه کافی امن برای وب سایت ها برای استفاده از آنها.


صاحبان وب سایت

زمان لازم برای ساختن سایت اغلب به بودجه اختصاص دارد. زمانی که مصرف کنندگان آرزوهای ارزان قیمت اما سریع برای ساخت یک وبسایت را می خواهند، زمان لازم برای ایجاد یک سایت تقریبا به اندازه کافی برای ارائه امنیت همه جانبه نیست. منابع محدود به این معنی است که سایت به تجزیه و تحلیل لازم برای انجام ایمنی سایت نیازی ندارد. نتایج سریع به هزینه کیفیت می رسد، وب سایت خود را در معرض خطر قرار می دهد. بنابراین، هنگامی که اعتصاب غذا می کند، وردپرس تنها مسئول نیست.


بسته شدن!

با توجه به دانش، اکنون، ایمن است که فرض کنیم وردپرس کاملا امن نیست. هرچند این یک محیط امن است اما نیاز به مدیریت دارد. ریسک نقض نمی تواند حذف شود، اما می توان آن را به حداقل کاهش داد. این به خوبی مستند شده است که نگه داشتن وردپرس، همراه با تم ها و پلاگین ها به روز شده سنگ های پشته برای حفظ وب سایت وردپرس خود را امن است. توصیه می کنیم از یک پلاگین پشتیبان وردپرس استفاده کنید که به شما کمک می کند وب سایت خود را هنگامی که اعتصابات فاجعه را بازیابی می کنید.


اگر سوالی دارید در رابطه با: امنیت وردپرس چیست؟ نظر بدهید و ما به شما خواهیم رسید.


سلب مسئولیت: این پست مهمان توسط Abigail Murphy از BlogVault و MalCare است. نظرات و ایده هایی که در اینجا بیان شده اند خود نویسنده هستند و به هیچ وجه موضع Cloudways را انعکاس نمی دهند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی