آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چرا باید از bootstrap استفاده کنم؟

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

10 بهترین دلیل استفاده از بوت استرپ برای طراحی های وب شگفت انگیز

بوت استرپ در ابتدا توسط یک طراح و توسعه دهنده از توییتر ساخته شده است که یکی از محورترین چارچوبهای جلویی در کل جهان است. قبل از آن که منبع باز شد، Bootstrap برای اولین بار به عنوان طرح توییتر شناخته شد. بوت استرپ پاسخگو است، چارچوب غالب و ابتدایی موبایل، که در کنار CSS، جاوا اسکریپت و HTML توسعه یافته است. بوت استرپ مزایای زیادی از ابتدا برای هر پروژه توسعه وب دارد و یکی از دلایل آن تعداد زیادی از منابع موجود برای بوت استرپ است. اگر شما به عنوان یک طراح وب یا توسعهدهنده وب برای Bootstrap جدید است، ما برخی از 10 بهترین دلیل را که در استفاده از Bootstrap برای طراحی های وب قابل توجه است را ارائه می دهیم.


1. آسان برای استفاده

این روش بسیار ساده و سریع برای شروع با بوت استرپ است. بوت استرپ بسیار سازگار است. شما می توانید بوت استرپ همراه با CSS، یا LESS، یا همچنین با Sass [بعد از نسخه Sass دانلود کنید] استفاده کنید.


2. پاسخگویی

هر سال دستگاه های تلفن همراه همچنان به شدت رشد می کنند و نیاز به یک وب سایت پاسخگو نیز مجبور و مهم است. همانطور که طرح شبکه مایع به شدت به وضوح صفحه نمایش مناسب تغییر می کند، بنابراین ساخت یک سایت آماده به همراه آماده یک کار ساده و آسان همراه با بوت استرپ است. با استفاده از کلاس های آماده بوت استرپ، شما می توانید تعداد نقاط را در سیستم شبکه تشخیص دهید که هر ستون برای ورود به آن مورد علاقه است. پس تنها شما می توانید در هر نقطه ای که می خواهید ستون خود را برای بارگذاری در موقعیت افقی ، به جای عمودی برای نمایش دقیق در لوازم همراه.


3. سرعت توسعه

یکی از مزایای استفاده از Bootstrap به سرعت توسعه است. در حین رانندگی یک وب سایت جدید یا جدید، یا سریع، شما قطعا باید از استفاده از بوت استرپ منعکس شود. بوت استرپ به جای برنامه نویسی از خرابکاری، شما را قادر می سازد از بلوک های کد گذاری آماده شده برای کمک به شما در راه اندازی استفاده کنید. شما می توانید آن را همراه با قابلیت CSS-Less و سازگاری متقابل مرورگر ترکیب کنید که می تواند موجب صرفه جویی در زمان های زیادی از برنامه نویسی شود. شما حتی می توانید تم های آماده بوت استرپ را خریداری کنید و آنها را تغییر دهید تا بتوانید سریعترین مسیر بالقوه خود را برآورده سازید.


4. بوت استرپ قابل برنامه ریزی

بوت استرپ را می توان به عنوان طرح های پروژه خود سفارشی کرد. توسعه دهندگان وب می توانند انتخاب کنند که جنبه های مورد نیاز را داشته باشند که با استفاده از صفحه سفارشی Bootstrap می توانند به سادگی کامل شوند. شما فقط باید تمام جنبه هایی را که نیازی ندارید تیک بزنید مانند Common CSS: تایپوگرافی، کد، سیستم شبکه، جداول، دکمه ها، فرم ها، سبک های رسانه های چاپی. اجزاء: گروه های ورودی، گروه های دکمه، پیجر، برچسب ها، ناوبری، نوار هدایت، مدالها، صفحه بندی؛ اجزاء جاوا اسکریپت: کشویی، popovers، modals، راهنمایی، چرخ فلک؛ نرم افزار: Utilities پاسخگو، خدمات اساسی. بنابراین نسخه سفارشی بوت استرپ شما برای روند دانلود تنظیم شده است.


5. ثبات

تعداد کمی از کارکنان توییتر در ابتدا بوت استرپ را به عنوان یک چارچوب برای تقویت سازگاری ابزار داخلی گسترش دادند. اما بعد از آن مارک اتو پس از درک پتانسیل واقعی که در اوت 2011 اولین نسخه باز منبع بوت استرپ منتشر شد، متوجه شد. او حتی تصویری از نحوه بوت استرپ با استفاده از یک مفهوم اصلی - جفت کردن طراحان همراه با توسعه دهندگان را به تصویر کشید. بنابراین بوت استرپ در توییتر محبوب شد.


6. پشتیبانی

همانطور که بوت استرپ دارای یک انجمن پشتیبان بزرگ است، هر زمان که مشکلی پیش آید، می توانید از آن کمک بگیرید. سازندگان همیشه Bootstrap را به روز رسانی می کنند. در حال حاضر بوت استرپ میزبانی شده، گسترش یافته و در GitHub همراه با بیش از 9000 مرتکب، و همچنین بیش از 500 شرکت کننده حفظ شده است.


7. بسته های جاوا اسکریپت بسته بندی شده

راهکار بوت استرپ با بسته ای از اجزای جاوا اسکریپت برای شامل ویژگی هایی است که آن را به شیوه ساده ای برای عملیات انجام می دهد، مانند راهنمایی های ابزار، پنجره های مدال، هشدار و غیره. شما حتی می توانید اسکریپت های نوشتاری را کاملا حذف کنید.


8. ادغام ساده

بوت استرپ را می توان به سادگی با سیستم عامل ها و چارچوب های مختلف، در سایت های موجود و همچنین موارد جدید هم هماهنگ کرد. شما همچنین می توانید از عناصر خاص بوت استرپ همراه با CSS فعلی خود استفاده کنید.


9. شبکه

بوت استرپ دارای قابلیت استفاده از یک شبکه 12 ستونی است که پاسخگو است. این همچنین عناصر افست و تودرتو را حفظ می کند. شبکه را می توان در یک حالت پاسخگو حفظ کرد، یا می توانید به سادگی آن را به یک طرح ایمن تغییر دهید.


10. قطعات پیش ساخته شده

راه های بوت استرپ با اجزای پیش ساخته شده برای هشدارها، کشویی ها، نوارهای نوری و غیره به کار رفته است. از این رو، بوت استرپ به عنوان یک ویژگی غنی، مزایای متعددی از استفاده از آن را فراهم می کند. امیدوارم که دلایل بالا را درک کنید تا بتوانید به راحتی از Bootstrap برای طراحی وب سایت های عالی برای سایت خود استفاده کنید!

  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی