آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آیا بوت استرپ همانند CSS است؟

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

تفاوت بین بوت استرپ و CSS چیست؟


CSS یک زبان یک ظاهر طراحی شده است در حالی که Bootstrap یک چارچوب CSS است. مانند چگونگی جی کوئری یک چارچوب جاوا اسکریپت است. بوت استرپ ممکن است ساده تر از آن استفاده شود، زیرا دارای یک سیستم شبکه جامع با عناصر بسیاری است که قبلا ساخته شده است، بنابراین صرفه جویی در زمان و تلاش برای مردم برای استفاده از آن به جای نوشتن کد خود

بوت استرپ اساسا یک چارچوب  front-end است که باعث می شود طراحی صفحات وب و توسعه عمومی آسان تر شود. بوت استرپ از CSS استفاده می کند، با این تفاوت که با نوشتن CSS خود، همانطور که قبلا انجام شده، متفاوت است، بنابراین شما فقط یک کلاس را به یک عنصر HTML اضافه می کنید و سپس آن CSS را استفاده می کنید. بنابراین برای مثال اضافه کردن class "img-responsive" به کلاس pre-made img-responsive که در فایل CSS بوت استرپ است، استفاده می شود.


بوت استرپ فوق العاده است زیرا به شما اجازه می دهد به آسانی یک وبسایت سازگار با مرورگر ریسپانسیو را ایجاد کنید. برای مثال ساختن سایت بدون Bootstrap بدون نیاز به استفاده از متد Queries و غیره، در حالیکه با Bootstrap می توانید فقط نام کلاس های divs خود را به آن پاسخ دهید.


اساسا بوت استرپ از CSS استفاده می کند. اما برای نوشتن CSS خود متفاوت است، همانطور که قبلا برای شما ساخته شده است و شما فقط باید وارد فایل خارجی CSS ساخته شده توسط افراد در Bootstrap، و شما فقط باید بدانید که کدام کلاس ها استفاده کنید و غیره.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی