آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

راه انداز بوت استرپ و مزایای آن چیست؟

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

مزایای بوت استرپ

ایجاد یک وب سایت نه تنها برای ارتقاء کسب و کار شماست، بلکه به ایجاد آگاهی از نام تجاری کمک می کند، به شما امکان می دهد تا افراد را نیز تعامل، رویکرد و کشف کنید. برای به طور موثر یک محصول یا خدمات به بازار، باید یک صفحه وب داشته باشید که در انواع مختلف دستگاه قابل مشاهده است. در دنیای امروز شما دارای تلفن های هوشمند، قرص، لپ تاپ، دسکتاپ و افزایش مداوم در نوع دستگاه ها و فاکتورهای فرم است. از این رو برای حل مسئله که بتوانیم وبسایت ها یا محتواها را در همه ی چنین دستگاه هایی به طور موثر مشاهده کنیم، می توانیم از bootstrapping استفاده کنیم.


 


بوت استرپ چیست؟


بوت استرپ یک چارچوب جلویی است که برای حمایت از ایجاد وب سایت های پویا و برنامه های کاربردی وب توسعه یافته است. این یکی از مهمترین چارچوب های جلویی است، زیرا آن را برای پردازش آسان و سریع برای ایجاد یک وبسایت کمک می کند. این پشتیبانی از تمام مرورگرهای بزرگ و صفحات وب پاسخگو بارگیری سریع است.

بوت استرپ شامل قالب های طراحی مبتنی بر HTML و CSS برای اجزای مختلف رابط است و هدف آن توسعه وب است. با به روز رسانی CSS، شما می توانید به سرعت به شرایط مدرن تطبیق دهید. توسعه دهندگان باید بیشتر بر روی اجزای تعامل متمرکز شوند، زیرا خود بوت استرپ از دیدگاه های استاندارد داده ها مراقبت می کند، و اگر می خواهید، بعدا تغییر دهید.


بوت استرپ با تقریبا تمام مرورگرهای جدید مانند اینترنت اکسپلورر، گوگل کروم، اپرا، فایرفاکس و سافاری سازگار است. از طراحی وب پاسخگو پشتیبانی می کند و با توجه به ویژگی های دستگاه مورد استفاده، صفحات وب به صورت پویا تنظیم می شود.


مزایای بوت استرپ

سرعت توسعه


سرعت توسعه یکی از مزایای اصلی آن است. اگر می خواهید یک برنامه یا یک وب سایت را به سرعت طراحی کنید، ضروری است که از Bootstrap استفاده کنید. این کمک می کند تا تلاش های برنامه نویسی خود را با ارائه قابلیت های CSS کمتر و بلوک های از پیش ساخته شده به جای ساختار کد از ابتدا کمک کند. تم های آماده Bootstrap به دستیابی به نیازهای شما از طریق یک مسیر سریع تر کمک می کند.


 


پاسخگویی


با توجه به پیش بینی های CISCO، ترافیک داده های جهانی تلفن همراه بین سال های 2013 تا 2018 افزایش خواهد یافت. این آمار به نیاز به یک وب سایت پاسخگو در انواع مختلف دستگاه های تلفن همراه اشاره دارد.


بوت استرپ با طرح پاسخگو و سیستم 12 ستون شبکه مجهز شده است که به طور پویا وب سایت را به یک رزولوشن صفحه مناسب تنظیم می کند. ویژگی «کلاسهای ابزارهای پاسخگو» بوت استرپ شما را قادر میسازد قسمت خاصی از محتوا را برای یک اندازه صفحه نمایش خاص پنهان کنید یا نشان دهید.


 


ثبات


سازگاری اصل اساسی در معرفی بوت استرپ بود. این تضمین نهایی را بدون در نظر گرفتن طراح / توسعه دهنده، که بر روی آن کار می کند، تضمین می کند. علاوه بر این، نتایج به طور یکنواخت در بین مرورگرهای مختلف کار می کنند و خروجی باقی می ماند.


 


قابل تنظیم


بوت استرپ تسهیل سفارشی سازی فراوان و کمک به توسعه دهندگان در طراحی وب سایت های سفارشی، با توجه به مشخصات خود. این امکانات را برای انتخاب هر ویژگی که در واقع برای ایجاد یک وب سایت سفارشی مورد نیاز است. با استفاده از این ویژگی، می توانید خلاص شدن از آنچه که لازم نیست.


 


حمایت کردن


بوت استرپ کمک می کند تا مشکلات را به سرعت با یک جامعه پشتیبانی عظیم حل کند. بوت استرپ همچنین به روز رسانی های مداوم را برای رفع هر گونه مسائل جدید منتشر می کند. در حال حاضر، آن را در حال توسعه، میزبانی و نگهداری توسط GitHub با بیش از 9000 مرتکبین و 500 همکاران.


بوت استرپ یک چارچوب عالی با ویژگی های غنی است. این آخرین نوآوری برای توسعه پاسخگو است و از طراحی وب سایت ها و برنامه های سریع تر، ساده تر و بهتر پشتیبانی می کند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی