آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آیا استفاده از بوت استرپ بد است؟

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

برای استفاده یا عدم استفاده از چارچوب بوت استرپ؟

این مقاله به بررسی مزایا و معایب استفاده از بوت استرپ می پردازد. اگر چه Bootstrap به نظر می رسد محبوب ترین چارچوب HTML، CSS و JS برای توسعه پاسخگو است، برخی از آن را دوست دارد و برخی از آن نفرت از آن.


برای استفاده

1. صرفه جویی در زمان و آسان برای استفاده است


با استفاده از بوت استرپ، می توانید زمان زیادی را صرفه جویی کنید. شما مجبور نیستید زمان نوشتن کد را صرف کنید، می توانید از قالب های طراحی شده با پیش طراحی شده بوت استرپ و کلاس ها استفاده کنید و دقیقا همان جایی که مناسب هستند قرار دهید. به همین دلیل ساده است که از Bootstrap استفاده کنید. اگر دانش اساسی HTML و CSS دارید، می توانید با Bootstrap توسعه را شروع کنید.


 


 


2.Customizable


مزیت بوت استرپ این است که راه های بسیاری برای سفارشی سازی ارائه می دهد تا شما بتوانید آن را به خود اختصاص دهید. شما می توانید آنچه را که مورد نیاز است انتخاب کنید و آن را انتخاب کنید و چیزی را انتخاب کنید. بوت استرپ می تواند دقیقا همانطور که شما آن را می خواهید و به عنوان پروژه شما نیاز است. این به سادگی با استفاده از صفحه سفارشی بوت استرپ انجام می شود.


 


 


3. سیستم شبکه بزرگ


ایجاد طرح بندی صفحه نیاز به یک شبکه خوب است. بوت استرپ این مزیت را دارد: یکی از بهترین سیستم های پاسخگو، شبکه تلفن همراه. این واقعا آسان است برای استفاده و اگر شما نیاز به کار از طریق ستون، و سپس شما در جای مناسب با استفاده از بوت استرپ. هنگامی که می خواهید برخی از محتویات را براساس اندازه صفحه نمایش پنهان کنید بسیار مفید است. افزودن یک کلاس مانند .visible-desktop به یک عنصر آن را فقط برای کاربران دسکتاپ قابل مشاهده خواهد کرد. کلاس های مشابه برای قرص و تلفن وجود دارد.


 


 


4. ثبات


مشکل که Bootstrap از ابتدا حل شده بود، ناسازگاری بین طراحان و توسعه دهندگان کار بر روی پروژه هایشان بود. این یکی از دلایل اصلی Bootstrap است که آن را چه چیزی است: یک مجموعه مرکزی از کد توسعه است که مسائل بین جلوی توسعه و جلوی کاربر نهایی را حل می کند. نتایج بوت استرپ برای هر پلت فرم یکنواخت هستند، در تمام مرورگرها (اینترنت اکسپلورر، کروم، فایرفاکس) یکسان است.

بوت استرپ به عنوان یک پروژه توسعه یافته توسط چند کارمند در توییتر آغاز شد. آنها در تلاش بودند چارچوبی را ایجاد کنند که سازگاری را تشویق کند. مارک اوتو، یکی از اعضای تیم یکی از بنیانگذاران بوت استرپ بعد از آن متوجه شد که دارای یک پتانسیل بزرگ است، که فراتر از استفاده به عنوان یک ابزار داخلی است. بوت استرپ در تلاش برای جفت طراحان با توسعه دهندگان از ماه اوت سال 2011، منبع باز شده بود. این چارچوب موفقیت بزرگی در توییتر بود و موفقیت بزرگی در خارج از آن نیز بوده است. خط پایین این است که بوت استرپ تضمین همگنی را بدون در نظر گرفتن کسانی که در پروژه کار می کنند.


 

5. ریسپانسیو

نیاز به یک وب سایت ریسپانسیو بسیار مهم است. ایجاد وب سایت های آماده به همراه با استفاده از Bootstrap به لطف طرح شبکه سیال است که به صورت پویا به وضوح صفحه مناسب تنظیم می شود. اگر شما از یک لپ تاپ به iPad تغییر دهید، مجبور نیستید از کارتان نگران باشید. بوت استرپ به تغییر در سیستم عاملها سازگار است.



6. سازگاری

بوت استرپ سازگار با تمام مرورگرهای مدرن و نسخه های اینترنت اکسپلورر است. بوت استرپ مجهز به عناصری است که آینده طراحی خود را در نظر گرفته اند. به عنوان مثال، هر دو HTML5 و CSS3 چیزهایی هستند که در آینده بزرگ می شوند. پلاگین هایی مانند HTML5Shiv و Respond.js به عنوان بخشی از قالب پیش فرض بوت استرپ می آیند. این کمک در انتقال عناصر HTML5 به مرورگرهای غیر HTML5 قدیمی تر.


7.Documentation

یکی دیگر از مزایای Bootstrap این است که آن را به یک مستندات قابل توجه، نمونه، و دمو است که باعث می شود آن را آسان تر برای استفاده برای کسی جدید است. به این ترتیب، شما می توانید زمان را صرفه جویی کنید زیرا شما مجبور نیستید با همه چیز بازی کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید. همه چیز در اسناد و مدارک است


 

یکی از دلایل اصلی استفاده از Bootstrap این واقعیت است که این پروژه منبع باز است که در Github میزبانی می شود. شما مجبور نیستید با مسائل مربوط به خرید و صدور مجوز مقابله کنید و به شما آزادی می دهد که آن را تغییر دهید.


استفاده نکنید

سایت های 1. به طور یکسان نگاه می کنند


"بیایید صادق باشیم: بسیاری از ما از دیدن یک موضوع قدیمی توییتر بوت استرپ قدیمی دوباره و دوباره خسته شده ایم. هدر سیاه، قهرمان غول پیکر، دکمه های آبی گرد، Helvetica Neue. بله، شما می توانید هدر را سفارشی کنید تا یک رنگ متفاوت باشد، شاید برخی از دکمه ها دوباره رنگ شود، از یک فونت دیگر استفاده کنید. در نهایت، با این حال، این چیزی را تغییر نمی دهد - این هنوز مانند Bootstrap به نظر می رسد. "


بوت استرپ محبوب و آسان برای استفاده است، بنابراین هر کس از آن استفاده می کند. حتی اگر آن را قابل تنظیم، به شما فرصتی برای آن را خود را، نه همه این کار را انجام دهد. نتیجه تعدادی از وب سایت هایی است که بیشتر به نظر می رسد.



2. برای نوآوری های خوب که نمی تواند یک طراح را تحمل کند، خوب است.


"این یکی از مسائل عجیب و غریب است؛ ترس اینکه به عنوان چارچوبی مانند بوت استرپ قدرت ارائه به توسعه دهندگان وب را فراهم می کند، نقش طراح وب  جلوی پایان، منسوخ خواهد شد. بوت استرپ عالی است و همه، اما آن را نباید با یک موضوع اشتباه گرفته شود. البته بسیاری از تم های بوت استرپ وجود دارد البته، که بدون شک توسط طراحان وب ساخته شده است. "




پشتیبانی 3.Sass

بوت استرپ با LESS ساخته شده است و suppor بومی نیست

 برای Compass یا SASS. LESS خوب است، اما بسیاری از افراد به دلیل اعتیاد به SAAS احساس ناراحتی می کنند. اگرچه ممکن است برای بعضی افراد یک "NO" بزرگ باشد، اما دیگران فکر می کنند که در حال کار کردن هستند، ایجاد Sass Bootstrap و Bootstrap برای Compass GEM.


 

4. فوق العاده سنگین است

بوت استرپ به شما کمک می کند تا یک وب سایت جذاب و پاسخگو را ایجاد کنید، اما برخی از کاربران تلفن همراه می توانند با زمان بارگذاری آهسته و مسائل مربوط به تخلیه باطری دور شوند. بوت استرپ با خطوط زیادی از CSS و JS همراه است که چیز خوبی است، اما به دلیل اتصال به اینترنت بد نیز بد نیست. و همچنین مشکل با سرور است که تمام گرما را برای استفاده از چنین چارچوب های سنگین مورد استفاده قرار می دهد.


 


 


اجزاء جاوا اسکریپت 5.Limited

شما ممکن است طرفدار بزرگ Javascript نباشید، اما هنگامی که در یک پروژه مورد نیاز است، باید آن را استفاده کنید. مشکل این است که پلاگین های بوت استرپ امکانات زیادی را محدود می کنند. بسیاری از توسعه دهندگان در مورد اجزای جاوا اسکریپت، به ویژه پلاگین Tooltip شکایت دارند، که برای بعضی از ویژگی های IE جایگزین نشده است.

همانطور که می بینیم این اتفاق با سایر ابزارهای مدرن اتفاق می افتد، Bootstrap برای کاربران غیر JS نادیده گرفته نمی شود. اگر می خواهید این را اضافه کنید، باید آن را به تنهایی انجام دهید. برای به دست آوردن یک تصویر بزرگ و بینش از استفاده غیر JS، شما می توانید نگاهی به اینجا "چند کاربر جاوا اسکریپت غیر فعال است؟". تقریبا حدود 1-2٪ از کاربران JS به طور پیش فرض غیرفعال شده اند. اگر حداقل زمان اضافه کردن مجدد CSS را نداشته باشید، توصیه می کنیم حداقل یک پیام برای کاربران غیر JS اضافه کنید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی