آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

کدام قالب وب سایت بهتر است؟

سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

27 قالب وب سایت برتر

استفاده از الگوهای وب برای طرح بندی وب سایت شما ممکن است توسط طراحان وب و طراحان وب مناسب باشد، اما اگر شما به یک سایت خوب نگاه کنید و مهارت های لازم برای ساخت HTML خودتان را نداشته باشید، می بینید که مقدار بسیار مناسب نمونه های آن وجود دارد، توسط برخی از طراحان واقعا هوشمند ساخته شده است.


برای نشان دادن این نکته، ما برخی از گزینه های خوب را که ممکن است چشم ها را به امکاناتی که قالب ها باید ارائه می دهند، گرد هم آورند  حداقل هنگامی که آنها توسط افرادی که می دانند چه کاری انجام می دهند، ایجاد شده اند.


همچنین ممکن است بخواهید راهنماهای ما را به بهترین خدمات میزبانی وب و بهترین سازندگان وب سایت بسپارید.


27 گام به طرح کامل وب سایت

این قالب های وب برای Bootstrap، HTML5، Adobe Muse، WordPress، Tumblr، Jekyll، Perch، SASS، Statamic و Ghost طراحی شده اند. در محدوده قیمت (از جمله برخی به صورت رایگان)، باید یک الگو در اینجا وجود داشته باشد که برای وب سایت شما مناسب است.


  (بوت استرپ)

 قالب وب سایت


Wunderkind یک قالب همه کاره با امکانات فراوان است


فوق العاده صاف و شیک با طرح تمیز و مدرن است که بسیار آسان است برای سفارشی کردن، Wunderkind یک قالب چند منظوره است که یک راه عالی برای درخشش نام تجاری شما است. این ویژگی های لغزنده لمسی تمام صفحه، زمینه های ویدئویی و اختلاف منظر صاف، عملکردی و همچنین بسیاری از گزینه های گالری را دارد. این هزینه 19 دلار است، بر اساس آخرین بوت استرپ و طراحی شده است که به عنوان یک توسعه دهنده طراحی شده است.


02. TheNa (وردپرس)

قالب وب سایت TheNa


چرا می توانید به صورت عمودی حرکت کنید، زمانی که می توانید افقی بروید؟


سایت های اسکرول افقی همیشه یک راه خوب برای ایجاد توجه به سایت شما هستند و TheNa یک قالب فوق العاده است تا بتوانید این سبک را که می خواهید با آن بازی کنید را امتحان کنید. این شامل سه سبک قالب نمونه کارها با تعداد زیادی از گزینه های سفارشی سازی، به علاوه دو سبک از قالب وبلاگ و یک قالب کوتاه با 18 ماژول برای ساخت انواع دیگر صفحات. این هزینه 42 دلار است.


03. Benri (وردپرس)

قالب وب سایت بنری


Benri همراه با یک مجموعه خوش آمدید از پلاگین های حق بیمه است


تم وردپرس بنری خوب است که باید چک کنید. این مبلغ به شما 47 دلار میرسد، اما با پلاگین های حق بیمه 91 دلاری که به شما کمک می کند به سرعت سایت رویاهای خود را ایجاد کنید، می آید. این یک موضوع پاسخگو چند منظوره است که همراه با ویژوال کامپوزر، Ultimate VC، LayerSlider و غیره است، و اگر شما نیاز به سرعت بالا ببرید و اجرا شود، مجموعه ای بزرگ از سایت های نسخه ی آزمایشی آماده می شود که می توانید با یک کلیک آن را نصب کنید.


04. ترسوس (موزه)

قالب وب سایت: Tersus


Tersus ویژگی های برخی از گزینه های انیمیشن خیره کننده است


برای یک راه عالی برای ایجاد پرتفوی های ظریف و حرفه ای، نگاهی به Tersus برای Adobe Muse CC (نگاهی بیندازید). برای فقط 25 دلار، شما مجموعه ای از 14 طرح قالب آماده پاسخگو با کیفیت بالا را دریافت می کنید، بسیاری از آنها با ویژگی های لازم مانند پیمایش اختلاف منظر، ویدیو تمام صفحه و اسلاید پویا است. صدها فونت برای انتخاب از طریق Typekit وجود دارد، و همچنین ادغام با Wow.js و Animate.css برای ایجاد انیمیشن های صاف و آشکار.


05. ریتم (HTML5)

قالب وب سایت: ریتم


دریافت بارهای از ویژگی های و انتخاب برای پول بسیار کم با ریتم


ریتم یک قالب کاملا پاسخگو و یکپارچه و چند صفحه ای است و فقط 17 دلار آن را برای شما فراهم می کند. این قالب HTML5 بوت استرپ ویژگی های بیش از 50 سایت از پیش ساخته ساخته شده برای کار با، علاوه بر بیش از 40 صفحه نمونه کارها، با آسان سفارشی زمینه، طرح های رنگی و محتوای و همچنین بخش های parallax و انیمیشن خوشمزه صاف.


06. آهنگساز (وردپرس)

قالب وب سایت: آهنگساز


توسعه دهندگان آهنگساز علاقه مند به شنیدن ایده های شما برای ویژگی های جدید هستند

کمپانی در 59 دلار دقیقا ارزان نیست، اما شما از آن استفاده زیادی خواهید کرد. شما را برای انتخاب از بین می برد، با بیش از 70 نسخه آزمایشی آماده برای شما برای رفتن به کار با، پوشش فقط در مورد هر یک از قابلیت های طراحی وب، و آن را آسان به ایجاد طرح بندی خود را از ابتدا.


این برنامه دارای طرح بندی فوق العاده پاسخگو و یکپارچه سازی WooCommerce است، همراه با تعدادی افزونه حق بیمه رایگان است و توسعه دهندگان همیشه علاقمند به دریافت پیشنهادات برای طرح ها و ویژگی های جدید هستند.


07. Flaunt (موز)

قالب وب سایت: Flaunt


جلوه های شناور Flaunt باعث می شود که سایت های Muse شما زنده بمانند

اگر شما علاقمند به اثرات خنک کننده خنک باشید اما شما از Adobe Muse استفاده می کنید و برای اجرای آن کمی مشکل است، Flaunt ممکن است پاسخ شما به مشکلات شما باشد. همانطور که یک قالب ساده و کاملا پاسخگو است، آن را از برخی موانع محدود کردن اثرات شناور با برخی از CSS سفارشی عبور می کند.


با بیش از 50 جلوه های شناور نرم و صاف برای هر دو تصویر و متن را انتخاب کنید، شما قادر خواهید بود بدون هیچ مشکلی سایت های موز را به طور جدی ایجاد کنید و فقط در حدود $ 16 Flaunt خرید معقول است.


08. Definity (بوت استرپ)

قالب وب سایت Definity


طراحی مدولار Definity باعث می شود که بازی با طرح بندی آسان باشد

یک قالب چند منظوره تک و چند صفحه ای با تم های Ocarine، Definity در بوت استرپ 3 ساخته شده است و با چیزهای دیگر پر شده است.


این 100 پوند استبا توجه به ویژگی های شگفت انگیز مانند زمینه های ویدئویی، اثرات شناور و پیمایش اختلاف منظر، طراحی مدولار آن را آسان می کند بخش هایی از صفحات خود را به اطراف حرکت دهید تا زمانی که طرح خود را میخواهید. Definity در قیمت فقط 29 دلار دارای چندین قالب وب سایت و طرح بندی فروشگاه است.


09. Enfold (وردپرس)

قالب وب سایت Enfold


Enfold همراه با نسخه های مختلف برای آزمایش است

Enfold یک موضوع متنوع و کاملا پاسخگو مناسب برای سایت های کسب و کار، فروشگاه های آنلاین (با پشتیبانی WooCommerce) و اوراق بهادار است.


سازنده قالب کشیدن و رها کردن آن تنها چیزی است که برای ایجاد طرح بندی خود می باشد، اما همچنین با مجموعه ای از نسخه های آماده ساخته شده به شما الهام می شود. مجوز به طور منظم 59 دلار هزینه خواهد داشت که شامل به روز رسانی های آینده و پشتیبانی شش ماهه می شود.


10. پورتو (HTML5)

قالب وب سایت: پورتو


پورتو در سیستم عامل های مختلف در دسترس است

نسخه پایه HTML5 Porto به شما فقط 16 دلار هزینه می کند و دارای ستون هایی از سبک های صفحه اصلی و همچنین طرح بندی هدر نامحدود و یک سوئیچ سبک است که شما را قادر به سفارشی کردن سایت خود در پرواز می کند.


این نیز در وردپرس، دروپال و مگنتو، با یک نسخه مدیریت اضافی در دسترس است، بنابراین شما می توانید سایت خود را بسیار موثر با داشبورد swish و تمام ویدجت ها و نمودار ها که می توانید بخورید مدیریت کنید.


11. افرا (وردپرس)

قالب وب سایت: افرا


افرا آسان است برای استفاده و به طور کامل پاسخگو است

دلایل شگفت انگیز شما برای افلان را دوست دارید، توسعهدهندگان آن می گویند: طراحی جسورانه و منحصر به فرد؛ این واقعیت که پاسخگو و شبکیه آماده است؛ این که سبک های سبک و تاریک را مشخص می کند؛ پس زمینه هدر پارلش؛ پشتیبانی از چند نوار کناری آن. و نحوه استفاده از آن بسیار آسان است.


با 15 ترکیب طرح و همچنین مقدار زیادی از ویژگی ها و ویدجت، در 49 دلار آن را به شما می دهد ارزش پول خود را.


12. BeTheme (HTML5)

قالب وب سایت - BeTheme


آنها نمی توانند همه چیز باشند، اما شما نمی توانید با BeTheme انتخاب کنید

چرا شما می توانید بیش از 210 را برای یک موضوع تنظیم کنید؟ BeTheme به عنوان قالب HTML کامل ترین، انعطاف پذیر و انعطاف پذیر برای وب سایت های کسب و کار یا شخصی توصیف شده است، به سادگی با چیزهای دیگر پر شده است.


کاملا پاسخگو و شبکیه چشم آماده، با تمام ویژگی های پراکندگی منظر و صاف شما انتظار می رود، این یک هیولای مطلق و بزرگترین سردرد آن باعث می شود که شما در تلاش برای انتخاب از انتخاب های عظیم سایت های از پیش ساخته شده است. برای 18 دلار نمیتوانید اشتباه کنید.


13. NOHO (موزه)

قالب وب سایت - NOHO


NOHO برای طراحان طراحی شده است، مناسب برای اوراق بهادار

NOHO طراحی شده با حرفه ای های خلاقانه، ساخته شده است به راحتی ویرایش در Adobe Muse، که شما را قادر به دریافت سایت آژانس خود و یا نمونه کارها را در زمان رکورد و در حال اجرا است.


قالب های آن در دسکتاپ، رایانه لوحی و طعم های موبایل و در طرح بندی های چندگانه عرضه می شوند و ویژگی های فراوانی از قبیل لغزنده تصویر، پیمایش اختلاف منظر و جلوه های چرخش CSS را خواهید یافت. نتایج تمیز و چشمگیر است و فقط برای 22 دلار است.


14. مشتری (وردپرس)

قالب وب سایت - مشتری


مشتری ارزان نیست اما خروجی آن با شکوهی سریع و سبک وزن است

مشتری با اطمینان خود را به عنوان سریعترین و سبکترین تم جهان وردپرس در جهان توصیف میکند و آخرین نسخه آن به طور کامل بررسی و بازنویسی شده است تا صفحات رعد و برق سریع را که CPU شما را تخلیه نمیکند یا خمیر خود را تخلیه کنند، بازنویسی کنید.


از پردازش گرافیکی برای ارائه پیمایش منظر منظری استفاده می کند، این ویژگی رزولوشن تصویری انطباقی را برای اطمینان از اینکه تصاویر بدون در نظر گرفتن دستگاه ها به نظر می رسد عالی است و بیش از 85 قالب را در اختیار شما قرار می دهد، در صورتی که وقت کافی برای ایجاد صفحات خود با کشیدن و رها کردن آن نداشته باشید. رابط. این قیمت ارزان نیست در 59 دلار، اما نتایج آن ارزشش را دارد.


15. تابستان (شبح)

قالب وب سایت - تابستان


ویژگی های تابستانی پاراگراف وبلاگ پس زمینه پوشش می دهد و صفحات نویسنده

توسعه دهنده PXThemes متخصص در قالب Ghost و تم ها، و تابستان یکی از محبوب ترین ارائه می دهد.


برای 19 دلار، یک قالب ساده و تمیز با مقدار زیادی گزینه برای کمک به محتویات محتویات خود، از جمله صفحات نویسنده و جلوه های تمام صفحه، جلوه های پسزمینه صفحات اختلاف منظر و ادغام Foundation 5 و Disqus دریافت خواهید کرد.


16. نوع و شبکه ها (HTML5 / Statamic)

قالب وب سایت - نوع و شبکه


این الگو وب سایت سرعت و تایپوگرافی عالی را ارائه می دهد

Jeremiah Shoaf به ظاهر در ماموریت برای آزاد کردن مردم از سیستم های مدیریت پیچیده محتوا، بنابراین Type & Grids مفهوم CMS فایل صاف را در بر میگیرد.


نمونه کارها و قالب های بازاریابی بسیار سریع هستند، دارای تعدادی از تغییرات هستند و دارای تایپوگرافی بسیار هوشمند هستند. آنها به طور کامل به صورت رایگان کار می کنند، اما Shoaf سطح های مختلفی برای استفاده حرفه ای ارائه می دهد و می افزاید: Type & Grids با Statamic کار می کند.


17. Ness (وردپرس)

قالب وب سایت - Ness


یک قالب وب سایت متمرکز بر تصویر

بسیاری از تم های مدرن متمرکز بر مینیمالیسم کامل و نوع است، اما Ness بیشتر علاقه مند به تصاویر است، با هدف برای افرادی که مایلند به سرعت وبلاگ یا مجله عکس را در حال اجرا و به دست آوردن.


قیمت 39 دلار، شبکیه چشم آماده و سازگار با تلفن همراه است و در استفاده از آن احساس می کند که برنامه مجله عکس بالا مانندانبار


18. بوت استرپ (HTML5)

قالب وب سایت - بوت استرپ


پیش فرض بوت استرپ به خوبی خود را به نظر می رسد

"ممنون، ممنونم؟"، ممکن است گفته شود، بوت استرپ واقعا یک چارچوب است، نه یک قالب. این درست است، اما به عنوان مثال بخش نمایش داده می شود، حتی پیش فرض های Bootstrap به نظر بسیار خوبی می رسد اگر شما یک ایده طراحی داشته باشید که از تصاویر و پس زمینه های غنی استفاده می کند.




نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی