آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

کدام دامنه رایگان بهترین است؟

دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۶ ب.ظ

بهترین خدمات نام دامنه رایگان

با این حال، این گزینه برای ایجاد یک وب سایت، وبلاگ یا انجمن های کاملا رایگان است و آن را بدون هیچ هزینه ای در وب منتشر می کند. با این حال، متاسفانه، بسیاری از ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب رایگان هنوز هم طولانی و بسیار دشوار برای به یاد داشته باشید آدرس وب سایت خود را به کاربران سایت های میزبانی رایگان.


و این نقطه ای است که می توان از مزایای سرویس ثبت نام دامنه رایگان استفاده کرد که اجازه می دهد یک دامنه رایگان با یک پسوند بسیار کوتاه و بسیار آسان به خاطر بسپارد و آدرس وب سایت وحشتناک دنبال شده رایگان را با یک آدرس وب مستقل دامنه رایگان دنبال کند.


در این مقاله ما بررسی بهترین خدمات نام دامنه رایگان و توضیحات مفصل از ویژگی های اصلی خود را ارائه می کنیم. و در نتیجه لیستی از بهترین ارائه دهندگان نام دامنه رایگان را با توجه به ویژگی ها و کیفیت خدمات ارائه شده و دامنه های رایگان لیست می کنیم:


FreeDomain.co.nr (دامنه رایگان .co.nr)

Biz.nf (دامنه رایگان .co.nf)

Co.cc (دامنه رایگان .co.cc)

Dot.tk (دامنه رایگان .tk)

Biz.ly (دامنه رایگان .biz.ly)

و بررسی دقیق بهترین دامنه های رایگان زیر را مشاهده کنید:


دامنه رایگان در .co.nr

FreeDomain.co.nrFreeDomain.co.nr سرویس رایگان ثبت دامنه را با یک پسوند بسیار کوتاه و آسان به یاد می آورد .co.nr. به طوری که کاربران آنها دامنه های رایگان مانند www.sitename.co.nr را دریافت می کنند که می تواند برای هر وب سایت، وبلاگ، انجمن ها یا سایر صفحات وب منتشر شده در وب استفاده شود.


سرویس FreeDomain.co.nr به شکل تغییر مسیر URL کار می کند، به طوری که آنها متا تگ ها، پوشه URL، انتقال مسیر، Favicon خود، ابزار گوگل وب مستر و غیره را پشتیبانی می کنند. با این حال، دامنه های رایگان .co.nr از تغییرات DNS پشتیبانی نمی کنند و در نتیجه آنها به طور عمده برای مبتدیان توصیه می شود.


FreeDomain.co.nr از سال 2003 سرویس نام دامنه رایگان را ارائه داده است، بنابراین شما احتمالا می توانید به خدمات خود متکی باشید، و به نظر می رسد که تبلیغات مجانی را برای دامنه های رایگان وب ارائه نمی دهند.


دامنه رایگان در .co.nf

Biz.nfBiz.nf یک ارائه دهنده ی میزبانی وب رایگان است که امکان ثبت نام نام دامنه آزاد با افزونه .co.nf (مانند www.sitename.co.nf) و میزبانی آن در سرور Biz.nf را بدون هیچ هزینه ای فراهم می کند.


Biz.nf یک سرویس میزبانی رایگان دامنه رایگان ارائه می دهد که شامل هر دو ویژگی برای کاربران پیشرفته مانند میزبانی وب پی اچ پی، MySQL، CGI، پشتیبانی از FTP و همچنین ابزارهای سازنده وب سایت رایگان مانند WordPress و همچنین وب سایت جوملا و غیره است.


Biz.nf در سال 2008 مشغول فعالیت بوده و سرویس میزبانی سبز کاملا سازگار با محیط زیست ارائه می دهد که می تواند به حفظ محیط زیست سیاره ما کمک کند.


نام دامنه رایگان در .co.cc

co.ccCo.cc به کاربران اینترنت اجازه می دهد تا دامنه های رایگان را با برنامه افزودنی .co.cc برای استفاده شخصی (غیر تجاری) ثبت نمایند و همچنین دامنه های .co.cc را به طور عمده به شرکت های تجاری با قیمت های بسیار پایین فروخته است.


علاوه بر دامنه ثبت دامنه رایگان، Co.cc همچنین نقشه های دامنه های .co.cc را به Blogger، Window Live، Google Apps و Amazon Associates ارائه می دهد. Co.cc پشتیبانی از تغییرات DNS و در نتیجه CNAME، A، MX، NS، و TXT سوابق.


بروزرسانی: CO.CC در حال حاضر آفلاین است و به نظر می رسد که سرویس ها کاملا بسته شده اند. اگر این مورد باشد، CO.CC به زودی حذف خواهد شد.


شرکت CoC از سال 2007 ارائه دامنه کوتاه رایگان کرده است، اما به نظر می رسد که آنها (و همه کاربران آن) چندین بار توسط گوگل و دیگر افراد بزرگ ممنوع شده اند.


دامنه رایگان در .tk

Dot.tkDot.tk توکلو (جزایر کوچکی در اقیانوس آرام) است که دامنه های سطح دوم آزاد را با پسوند .TK ارائه می دهد تا سایت رایگان دامنه رایگان مانند www.sitename.tk باشد و این کوتاه ترین گزینه دامنه رایگان در دسترس است در وب


Dot.tk امکان ثبت دامنه های رایگان را فراهم می کند و یا آنها را به وب سایت هدایت می کند (انتقال دامنه)، یا آنها قادر به استفاده از سرورهای نام خود می باشند، به عنوان مثال تغییرات DNS مجاز می باشند. یکی نیز می تواند برای دامنه .tk پرداخت و در نتیجه حقوق قانونی ثبت کننده را بدست آورد (دامنه های رایگان حقوق ثبت نام را ارائه نمی دهند و سایت رایگان باید حداقل 25 بازدید کننده را در هر 90 روز دریافت کند).


بچه های Dot.tk از سال 2001 تا کنون دامنه های .tk را به صورت رایگان ارائه می دهند، اما ما گزارش دادیم که خدمات آنها / سرورها از زمان به زمان کمی کند هستند ..


دامنه رایگان در .biz.ly

میزبان دامنه رایگان Biz.lyBiz.ly یک دامنه رایگان بسیار کوتاه را با توسعه کسب و کار به نام تجاری .biz.ly فراهم می کند. برخلاف ارائه دهنده قبلی، Biz.nf دامنه های رایگان سطح سوم مانند www.sitename.biz.ly را ارائه می دهد که بدون هیچ هزینه اضافی در سرورهای خود ثبت می شوند و میزبانی می شوند.


به غیر از دامنه های رایگان .biz.ly، آنها همچنین خدمات میزبانی رایگان و همچنین سازنده سایت رایگان و وبلاگ ساز و بسیاری از ابزارهای از پیش نصب شده مانند آلبوم عکس، کتاب مهمان، ضد شمار، مابرینگ، فرم نامه، کپی وب سایت و غیره ارائه می دهند.


Biz.ly از سال 2002 ارائه نام دامنه رایگان شده است و خدمات آنها بسیار ساده است و بنابراین برای مبتدی ها توصیه می شود.


دامنه رایگان در .COM، .NET، .ORG، و غیره

و در صورتی که مجبور نباشید چند دلار برای میزبانی وب سایت خود با ارائهدهنده خدمات میزبانی وب قابل اعتماد و مشتری متمرکز شوید، می توانید یک نام دامنه رایگان با .com، .net، .org، .biz، .info، یا. فرمت ما شامل آنهاست

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی