آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

نمونه و بهترین روش طراحی وب ریسپانسیو

شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

 

اصطلاح طراحی وب  ریسپانسیو به مفهوم طراحی وب سایت به شیوه ای است که به شیوه ای که به نظر می رسد با توجه به وضوح صفحه نمایش کامپیوتر کاربر تغییر می کند، مرتبط است. دقیق تر، مفهوم اجازه می دهد تا 4 ستون پیشرفته 1292 پیکسل عرض، در عرض صفحه نمایش 1025 پیکسل، که به راحتی به 2 ستون ساده است. همچنین، آن را به طور مناسب بر روی صفحه نمایش گوشی های هوشمند و رایانه لوحی رفع شده است. این روش طراحی خاص ما را "طراحی  ریسپانسیو " می نامیم.


حالا شما می توانید وب سایت خود را با استفاده از ابزار طراحی  ریسپانسیو تست کنید.


طراحی وب  ریسپانسیو کاملا نسخه طراحی متفاوتی نسبت به طراحی سایت وب دارد و طراحان (به ویژه تازه تر) باید از جوانب مثبت و منفی طراحی وب  ریسپانسیو را بشناسند. این وبلاگ یک نمونه قوی از این رویکرد است، بنابراین ما چند واقعیت در مورد استفاده از طراحی وب  ریسپانسیو را نشان می دهیم. غریزه اساسی ممکن است انتخاب پرسنل رسانه ای برای ایجاد یک سایت پاسخگو باشد. با این حال، بدون هیچ زحمتی با پرس و جوی رسانه مواجه می شود این است که پرس و جو های جدید می توانند از لحظه به لحظه پاپ آپ؛ هر بار، کاربر تغییرات ناگهانی و شدید به نگاه و سازمان سایت را تجربه می کند. کارشناسان با استفاده از برخی تغییرات CSS پیشنهاد می کنند که پرش را تسهیل می کنند.


صفحات که حاوی جداول داده هستند، یک چالش ویژه برای طراح وب  ریسپانسیو هستند. جداول داده ها به طور پیش فرض بسیار گسترده هستند، و هنگامی که کسی به دیدن تمام جدول می رود، برای خواندن آن بسیار کوچک است. هنگامی که یک نفر تلاش می کند زوم کند تا قابل خواندن باشد، باید به صورت افقی و عمودی حرکت کند تا از طریق آن نگاه کند. خوب، راه های مختلفی برای جلوگیری از این مشکل وجود دارد. اصلاح جدول داده ها به عنوان پای یا مینی گراف یک راه حل تصویب شده است. مینی گراف حتی در صفحه های باریک رفع می شود.


تصاویر در طراحی وب  ریسپانسیو به نام context-aware هستند. این تکنیک خاص به هدف طراحی طراحی  ریسپانسیو در حقیقت کمک می کند؛ تصاویری که در قطعنامه های مختلف استفاده می شوند، از صفحه نمایش بزرگتر تا کوچکتر است. به نظر می رسد تصاویر کوچک شده با استفاده از ابزار توسعه دهنده به روز شده و زبانهای برنامه نویسی تغییر پیدا کرده و امکان طراحی آنها را در همه زمینه ها فراهم می کند.


طراحی وب  ریسپانسیو با طراحی های سنتی از لحاظ مسائل فنی و خلاق بسیار متفاوت است و استفاده دقیق از این می تواند هنگام طراحی طراحی شگفت انگیز باشد.


نمونه های طراحی وب ریسپانسیو

طراحی مدرن

طراحی مدولار  ریسپانسیو


Designmodo دارای طراحی بسیار تمیز و واضح با رابط طراحی مناسب  ریسپانسیو است. تصاویر و متن به طور کامل بر روی اندازه صفحه نمایش های مختلف تلفن همراه.


HTML Email Template Builder آنلاین

با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از 100 جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان!


سایمون کالیسون

طراحی وب پاسخگو


اگرچه امروزه این وب سایت استاتیک خاکستری خاکستری به نظر می رسد کمی خسته کننده و کسل کننده است، با این حال زمانی که آن را منتشر شد، باعث نوعی خنده با طرح بالا پایان آن است.


دلیل اصلی این بود که طراح در ابتدا توجه خود را به رفتار پاسخگویی متمرکز کرد که در آن روز تنها محبوبیت را به دست آورد و در نتیجه توسعه دهندگان معمولی را با یک نمونه ی نمایشی از چگونگی تبدیل منظره ی شبکهای منظم به شکل ظریف تبدیل کرد.


معماران Andersson-Wise




 

به عنوان یک استودیو معماری و طراحی اختصاص یافته است، جای تعجب نیست که تمرکز اصلی وب سایت عکس هایی است که به شدت نشان دهنده مهارت ها، تجربه و مشتریان شرکت می باشد.


صفحه فرود شامل 3 قسمت اصلی است که هر کدام بر اساس پس زمینه تصویر است. راه حل انعطاف پذیر کمک می کند تا به طور موثر یک ساختار مناسب برای هر اندازه صفحه نمایش استاندارد ایجاد کنید، ایجاد یک جریان محتوای دلپذیر برای خوانندگان.


استفان کوور



استیون کویر وب سایت topnotch را در هنگام پاسخگویی دارد. شما قطعا خواهش می کنید، چه چیزی در آن بسیار خاص است. پاسخ ساده است، نگاهی دقیق تر به صفحه اول نگاه کنید و ببینید؛ آن را شامل می شود


پیام با استقبال عالی با کمک تایپوگرافی خشن

مجموعه ای از بلوک های بزرگ است که یک نسخه از منوی اصلی در بالای صفحه است؛

طرح منظم برای وبلاگ نویسی.

بنابراین می گویند، 3 جنبه اساسی که می تواند در هر وب سایت یافت شود. طراح به ما یادآوری می کند که چگونه تایپوگرافی، نشانه گذاری شبکه و بخش وبلاگ براساس ابعاد صفحه نمایش دستگاه باید تغییر کند.


Sparkbox



Sparkbox یک ساختار اصلی وب سایت شرکتی را نشان می دهد. طرح بسیار ساده است؛ این یک استاندارد معمولی است که از نوارهای افقی استفاده می شود که داده ها را به شیوه ای غیر قابل نفوذ ارائه می دهند. چنین سازمانی واقعا آسان است برای انطباق با اندازه های مختلف صفحه نمایش. ترتیب متوالی بلوک هایی که از طلا و جواهری محروم می شوند، کاملا تغییر می کند و به راحتی تغییر می کند، به کاربران اجازه می دهد که یک منظره زیبا و منظم داشته باشند.


حس غذا

طراحی تعاملی


تبدیل از یک مجله به طور منظم در سمت چپ وبلاگ به سبک مجلات با تصاویر جالب توجه به طرح ساده بلوک های بلوک های اولیه - اینجا چگونهاو روند اصلی سازگاری به نظر می رسد در این وب سایت.


با این حال، هیچ چیز فوق العاده ای وجود دارد. اعتقاد بر این است که یک راه حل معمول برای پروژه های زیادی است که می خواهند خوانندگان آنلاین را از وب تلفن همراه جذب کنند، مخاطبان جدید را جذب کنند و در عین حال، زیبایی های وب سایت را از یک اضافه بار بصری صرفه جویی کنند.


بوستون گلوب



بوستون گلوب یک نمونه عالی از یک وبسایت مرتبط با اخبار است که براساس یک طرح پاسخگو طراحی شده است. وبسایت رویکرد متداول را در بر میگیرد که برای افرادی که مشتاق اجرای مجله آنلاین خود هستند اغلب مفید است.


اگر چه به نظر می رسد که در نگاه اول به نظر می رسد که وب سایت پیچیده و کمی مبهم است که واقعا سخت است، در واقع راه حل واقعا ابتدایی است. طراح عاقلانه تمام اطلاعات را به 3 ستون تقسیم کرده که مقدار آن بر اساس اندازه صفحه نمایش کاهش می یابد، به آرامی، اما قطعا مراحل نمایش اطلاعات در 2 ستون و در نهایت در یک؛ به این ترتیب شما همچنین قادر به تنظیم یک سفارش ضروری برای نمایش بلوک های خود خواهید بود.


فکر می کنم ویتامین

مثال طراحی پاسخگو


برای صادق بودن، فکر می کنم ویتامین نمی تواند از هر چیز خاصی در مورد طراحی وبلاگ خود داشته باشد. این نشانه گذاری همانند سایر افراد است. این یک ستون اصلی با نوار کناری ویجت سمت راست دارد، هدر پر از ناوبری، یک لوگو و یک نوار جستجو و یک پاورقی است که اطلاعات را از طریق مجموعه ای از بلوک ها ارائه می دهد.


با این حال، تیم نه تنها بی فایده از یک چارچوب پاسخی به عنوان یک پایگاه استفاده می کند؛ آنها همچنین به طور فعال از برخی از عناصر یک ظاهر طراحی شده پشتیبانی می کنند. بنابراین، یک پالت رنگ متضاد کمک می کند تا بلوک های محتوا و برخی از عناصر کاربردی مانند رسانه های اجتماعی و تبلیغات را تشخیص دهد، درک بصری برای کاربران تلفن همراه را افزایش می دهد و خوانایی را تقویت می کند.


Sasquatch! جشنواره موسیقی



Sasquatch! جشنواره موسیقی برای مقابله با بسیاری از محتوای چند رسانه ای از جمله فیلم ها و اثرات پویا است که علاوه بر برخی از نامه های دست نوشته هنری و گرافیک فوق العاده. بنابراین برای تیم، این کاملا چالش است برای نمایش همه چیز به درستی در تلفن همراه و قرص.


با این وجود، رفتار پاسخگو در اینجا به خوبی تعریف شده است. این به طور منظم همه جزئیات را لمس می کند، ظاهر بصری خشنود می کند، که جذابیت اصالت و خلاقیت آن را حتی در صفحه های کوچک نیز از دست نمی دهد.


تصاویر اینترنتی



این یکی دیگر از وب سایت هایی است که به خوبی سازماندهی شده اند و براساس طرح خطوط افقی قابل انعطاف است. پاسخگویی در اینجا نیز به طور مؤثری تقویت شده توسط یک تمایز رنگی است که بصری یک بلوک منطقی را از دیگری جدا می کند.


این ترکیب ساده اما قدرتمند کمک می کند تا به افزایش خوانایی عمدتا در دستگاه های کوچک که در آن، به عنوان یک قاعده، همه چیز به عنوان یک جریان اطلاعات دائمی ارائه شده است، که به دلیل یک تکونیت ذاتی، می تواند به راحتی همه پیکار را نابود و کاهش علاقه خوانندگان.


Staffanstorp



در اینجا، توانایی سازگاری زیبا با صفحه نمایش های کوچکتر و همچنین بزرگترها مزایایی مانند


خواندن کامل بدون در نظر گرفتن دستگاه هایی که وب سایت شما را نمایش می دهند؛

ظاهر به خوبی ساختار یافته برای افزایش سلسله مراتب اطلاعات؛

به راحتی پیام هایی را برای خوانندگان فراهم می کند که عمدتا اهرم های قرص و موبایل را دارند.

اگر چه طراحی وبلاگ با دیگران متفاوت نیست، اما تمایل خود برای برآورده ساختن نیازهای فعلی وب، آن را در سطح جدیدی قرار می دهد.


به عنوان مثال طراحی وب سایت پاسخگو است



همانطور که از نام مستعار مشخص می شود، وب سایت به عنوان نمونه ای کامل از طراحی پاسخگو عمل می کند. حتی یک عنوان صحیح "یک شبکه انعطاف پذیر" نیز دارد، بنابراین مشخص می شود که همه چیز در حال رعایت قوانین تخریب ظریف است. همانطور که انتظار می رود، تیم توجه بیشتری به ارائه داده ای ایده آل نسبت به زیبایی شناسی دارد، بنابراین یک ظاهر طراحی شده به سایه ها می رسد.


صفحه نسخه ی نمایشی شامل ناوبری، بلوک متن، منطقه ی محدوده ی شبکه و حتی لوگو نشان داده شده است، به همین جهت حداقل عناصر انتگرال را پوشش می دهد. تیم نشان می دهد که چقدر اندازه های تقسیم و منطق منطقی به درستی تغییر می کند تا کاربران با تجربه ای عالی در دستگاه های قابل حمل ارائه دهند.


نائومی اتکینسون



نائومی اتکینسون یک طرح موزاییک سبک را برای صفحه اول استفاده می کند. این راه حل به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد در میان کسانی که می خواهند فورا بر روی آثار هنری خود نور ایجاد کنند با ایجاد اوراق بهادار آنلاین.


وب سایت به دلیل طراحی آن به معنای آن است که ارزش آن را ذکر نکرده است، زیرا به راحتی قابل ذکر است که بسیار مورد نیاز است اما به دلیل کاربردی آن کاملا هوشمند است. طراح شبکه شبکه نامنظم را به کار می گیرد که هنگامی که شما شروع به حداقل کردن پنجره مرورگر خود می کنید، به یک شبکه درست تبدیل می شود. و این همه نیست؛ متامورفوز ها توسط اثرات دلپذیر پشتیبانی می شوند که باعث افزایش پویایی و جذابیت پروژه می شود.


گروه پیشروان



چه چیزی می توانید در مورد این وب سایت بگویید؟ این مطمئنا یک تصور متمایز و کاملا قریب به اتفاق با طراحی بی نظیر و پیچیده خود را ارائه می دهد. این تیم بر روی هنری است که در لحظات مختلف ظاهر می شود.


وب سایت با تایپوگرافی باور نکردنی سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل، تصویر فوق العاده دست کشیده شده است

پس زمینه بافت و گرافیک شگفت انگیز؛ و این همه طلا و جواهر به طرز ماهرانه ای با محتوای متنی کار می کند که محل طراحی خاصی را در بر می گیرد.


بنابراین، همانطور که می بینید، تیم باید مقدار زیادی اطلاعات را در نظر بگیرد تا وب سایت را به یک مکان راحت تبدیل کند که نیازمند بازدیدکنندگان آنلاین است که از طریق دستگاه های مختلف جیبی به وب سایت می پردازند.


طرح اسپیگیت



در اینجا رفتار پاسخگو باید اثر نه تنها بر روی یک طرح استاندارد که شامل ارائه داده های شبکه و خط به خط ارائه شده است، بلکه همچنین در مقدمه ویدئو، گرافیک پویا و البته منو باشد.


با توجه به همه چیز در ذهن، تیم موفق به ارائه یک مخاطب آنلاین با یک طراحی زیبا با برخی از اثرات جذاب و پر از شروطی که به سادگی منعکس کننده داده ها صرف نظر از ابعاد صفحه نمایش ظریف است.


ماجراهای جدید در کنفرانس طراحی وب 2012



بر اساس یک شبکه انعطاف پذیر، سازمان می تواند بیش از هرچیز بازدید کننده بالقوه را به عنوان امکان پذیر سازد. و در این مورد، این کیفیت نه تنها به ظاهر وب سایت کمک می کند، بلکه به طور غریزی از رویداد ای که آن را تبلیغ می کند، پشتیبانی می کند. از آنجا که این وب سایت به یک کنفرانس طراحی وب اختصاص یافته است، بسیار مطلوب است تا کاربران منظم نشان دهند که تیم از شرایط موجود وب آگاه است و به سختی به آنها می پیوندد. بنابراین ساختن یک وب سایت با تمام مشخصات، حرکتی مهم در جهت موفقیت است.


الی امسیو



پاسخگویی یکی از ویژگی های اساسی هر وب سایت تبلیغاتی با کیفیت بالا است که قوانین جاذبه را درک می کند. الی امیزیو آن را آویزان کرد و از یک شبکه انعطاف پذیر برای استفاده استفاده کرد


یک تجربه کاربری دلپذیر ارائه کنید

گسترش مخاطبان هدفمند؛

از مشتریان بالقوه استفاده کنید که از دستگاه های کوچک استفاده می کنند.

بنابراین، در نتیجه، کمپین تبلیغاتی خود را قطعا در مقابل.


کنفرانس Arrrrcamp



وب سایت بیشتر به متن و نه چند رسانه ای متمرکز است. بنابراین، بخش بزرگی از وب سایت بر پایه یک پس زمینه سفید مونوتن است که به سادگی متن و برخی از دکمه های "ارواح" مرسوم را برجسته می کند.


صفحه اول پس از تغییر پنجره پنجره مرورگر تغییر می کند؛ با پشتیبانی از تمام رزولوشن از 1920 پیکسل تا 240 پیکسل است که واقعا مناسب است زیرا دوستداران روبی قطعا می دانند که چگونه از قرص ها و موبایل ها در جستجوی موارد لازم مانند کنفرانس ها در اینترنت استفاده می کنند.


ربات یا نه؟



ربات یا نه؟ یک وب سایت نسخه ی نمایشی است که یک شبکه انعطاف پذیر را در عمل قرار می دهد.


مجموعه ای از اطلاعات متنی و چندرسانه ای که تمام صفحه مرورگر را جمع می کند (همانطور که اغلب موارد است) و از بین بردن تمام دکوراسیون و یک ظاهر خلاقانه، تیم تلاش می کند تا از صفحه معمولی یک نمونه عالی برای تازه کارهایی که می خواهند به طور واضح درک تغییرات اولیه که با طرح در هنگام انطباق با ابعاد مختلف صفحه نمایش اتفاق می افتد.


ساعت زمین



ساعت زمین یک وبسایت بسیار پیشرفته و پیچیده است که با بسیاری از چند رسانه ای از جمله فیلم ها و عکس های چشم نواز پر شده است. علاوه بر این، این نیز یک Infographic آنلاین است که با استفاده از گرافیک زیبا و انتقال صاف به منظور جلب توجه به موضوع.


متاسفانه انطباق به درستی ساخته نشده و به طور کامل طراحی شده است، زیرا وب سایت از برخی از تناقضات از نسخه قرص شروع می شود، و به هیچ وجه از نمایش بر روی دستگاه های بسیار کوچک مانند تلفن های موبایل رنج می برد.


Teixidó



تیم خلاق به یک رویکرد هوشمندانه از استفاده از بافت، نقاشی های فوق العاده و تصاویر کمک می کند تا بتواند به طور موثر شرکت خود را به صورت آنلاین تنظیم کند و آن را منحصر به فرد و چشمگیر سازد.


طرف هنری کاملا خیره کننده است. چطور در مورد توانایی مهارت به انطباق با محیط رقابتی؟ در اینجا نیز همه موجود و درست است. اگر چه این وب سایت استاتیک است، هیچ اثری باشکوه و پرطرفدار وجود ندارد، اما رفتار پاسخگو به طور چشمگیری به تجربه کاربران کمک می کند، صرفه جویی در روز.


ریبوت



Ribot استودیوی طراحی دیجیتال با کیفیت بالا است که به عنوان عنوان می گوید متخصص در تلفن همراه، قرص و فراتر از آن است.


کلمات کلیدی در اینجا تلفن همراه و قرص است، به این معنی است که تیم تمرکز خود را بر ایجاد طرح هایی می کند که برای چنین دستگاه هایی مناسب هستند، بنابراین تعجب برانگیز نیست که طراحی وب سایت خود را به راحتی به صفحه نمایش چنین ابزارهایی متصل می کند، اطلاعات را به سادگی نمایش داده و ارائه می دهد. بازدید کنندگان منظم آنلاین با روش مناسب برای بررسی خدمات و امکانات شرکت.


Deren Keskin



Deren Keskin دارای مجموعه کاملی و مرتب و مرتب آنلاین است که به وضوح به یک قاعده متکی است که هر صفحه وب تنها باید صفحه مرورگر را اشغال کند، حتی وبلاگ تحت این الزام است.


همانطور که می بینید (با توجه به طرح پاسخگو) طرح بندی می شود، بنابراین همه چیز فشرده می شود تا زمانی که کل ساختار به طور کامل متناسب با یک صفحه بدون توجه به ابعاد آن باشد. علاوه بر این، طراح توانسته است تمام ابعاد و روابط بین اجزای یکپارچه را برای صرفه جویی و دقت شناسایی اولویت های پیشین برخی از عناصر نجات دهد.


باشگاه شیرین شیرین



خیلی شبیه به مثال قبلی، محتوابا هم محکم بسته شده است. طرح بندی سبک روزنامه به طور عمده تصاویر را هدف قرار می دهد از آنجا که وب سایت یک باشگاه آنلاین از کسانی است که دوست دارند کلاه بپوشند.


تکمیل متن در اینجا کاملا اختیاری است، بنابراین شبکه پاسخگو باید عمدتا به اندازه کافی تغییر اندازه تصویر و تنظیم آن در بعد جدید توجه داشته باشد. در اینجا توجه به آن اهمیت دارد که حتی نسخه موبایل یک وب سایت شامل 2 ستون به عنوان اصلی اصلی است.


قطعی



در حال حاضر وب سایت بسته شده است. صفحه اصلی شامل اطلاعاتی درباره فعالیت های قبلی پروژه، لینک های مفید و تصاویر مشخص شده است. این تنها یک صفحه وب استاتیک است که یادآور روزهای قدیمی است.


با این حال وضعیت غیر کارگر به هیچ وجه بر رفتار پاسخگو که ذاتی وب سایت است، تاثیر نمی گذارد. حتی در حال حاضر بی نظیر، همچنان به رعایت الزامات وب و رسیدن به اطلاع کاربران در مورد وضعیت فعلی خود ادامه می دهد، آیا آنها بر روی وب سایت نشسته در کامپیوتر خود و یا با استفاده از یک تلفن همراه شکوفا می شوند.


dConstruct



dConstruct یک وب سایت اختصاص یافته به کنفرانس و کارگاه های آموزشی است که نگاهی به درک فن آوری و فرهنگ می دهد. اگر چه طراحی کاملا ابتدایی است، اما بخش یادگاری واقعا خوب است. بنابراین، صفحه اول توجه شما را فقط به 3 لحظه اصلی جلب می کند:


معلمان سخنرانان و کارگاه ها؛

شرح در مورد این رویداد؛

حامیان مالی

اینها چیزهایی هستند که نگران بازدیدکنندگان بالقوه هستند و باید فورا برجسته شوند.


طراحی وب سازگار



همانطور که از نام مستعار مشخص است، وب سایت بر مسائل انطباق متمرکز است. دقیق تر، این یک وب سایت تبلیغاتی است که کتابی را تبلیغ می کند که به شما در مورد سوالات پاسخ می دهد.


بنابراین کاملا قابل پیش بینی است که توسعه دهنده آن را به عنوان یک ابزار برای نشان دادن مهارت هایش از طریق فراهم آوردن کاربران با نمونه ی نمایشی از نحوه رفتار وب سایت های معمولی که کاربران از آن می توانند از دستگاه های مختلف استفاده کنند، استفاده می کند.


شغل معتبر



معتبر شغل یک دایرکتوری آنلاین است که هدف آن اتحاد کارفرمایان با شغلی است. این به طور سنتی داده ها را از طریق یک طرح لیست سبک نمایش می دهد که بسیار ظریف و آسان است برای رسیدگی در هنگام اضافه کردن قابلیت پذیری از طریق ترکیب رفتار پاسخگو.


دگرگونی باعث مشکل زیادی نمی شود، زیرا ساختار باقی می ماند. تنها چیزی که تغییر می کند یک نوار کناری است که با دادن مسیر به اطلاعات مرتبط تر و اولویت پایین سلسله مراتب حرکت می کند.


پنج مرحله ساده



وب سایت پنج مرحله ساده دارای یک ظاهر تمیز است که تنها نوعی سخنرانی وحشیانه و لیستی از مطالب مفید از کسانی است که قبلا این وب سایت را اجرا کرده اند.


باقی ماندن پاسخگو تا انتها یک قانون خوب از آداب است، و شرکت کاملا از این آگاه است. حتی بسته شدن، وب سایت همچنان به برآورده ساختن نیازهای وب در حال حاضر و ارائه خوانندگان تلفن همراه و قرص خود با قابلیت خواندن کامل است.


جالب



Splendid یک نمونه کارآمد آنلاین ساده است که توجه کاربران به مهارت و تجربه هنرمند را تأکید می کند. شما نه تصاویر فوق العاده و نه اثرات هوشمند پیدا کنید؛ طراح به منظور ارائه خود، رویکردی به حداقل می کند و قطعا در مقابل سایر وب سایت های پیشرفته خلاقانه ایستادگی می کند.


در این مورد خاص، طراحی حداقل به معنی قابلیت حداقل نیست. هنرمند احساس می کند که طراحی پاسخگو و تمرکز اصلی آن است، بنابراین او در مورد سازگاری مناسب با صفحات بزرگ و کوچک مراقبت می کند.


رایان اورورک



هنگامی که شما به مجموعه آنلاین از رایان O'Rourke اجرا می شود، به نظر می رسد که طراح توسط عبارت عاقلانه "خلاقیت روح جادو" هدایت می شود و به معنای واقعی کلمه است. مینیمالیسم، مینیمالیسم و ​​مجاز مینیمالیسم ... تنها یک صفحه وب وجود دارد که دارای یک جمله، ایمیل و انیمیشن کوچک GIF است که فعالیتش را نشان می دهد. با این حال بسیار شبیه به مثال قبلی، وب سایت بر اساس یک چارچوب پاسخگو است که وبسایت را برای مخاطبان وب همراه آماده می کند.


FlexSlider



FlexSlider یک کشویی جی کوئری سبک از WooThemes با نشانه گذاری ساده معنایی و ویژگی های ارزشمند متعدد است که برای تبدیل شدن به یک کامپیوتر قابل اطمینان برای نمایش تصویر ایده آل در هر دستگاه محبوب ساخته شده است.


با این وجود، صفحه وب که محصول را تبلیغ می کند، بر خلاف خود نوار لغزنده، آنقدر انطباقی نیست که باید باشد. متأسفانه، تیم این نقطه را از دست داده است که واقعا ناامید کننده است.


النددر دل کاکائو



El Sandero del Cacao یک وب سایت بصری جذاب با فضای آرام و گرم است که با کمک رنگ آمیزی نرم، تصاویر دیدنی و گرافیکی مناسب به دست می آید. علاوه بر این، به لطف ویژگی های یکپارچه مانند


طرح ریسپانسیو ؛

سازگاری متقابل مرورگر؛

ناوبری آسان

پشتیبانی چندین زبان

وب سایت قادر است به طور غریزی به کاربران اجازه دهد تا در یک سرگرمی لذت بخش لذت ببرند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی