آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

برای اولین بار در سال 2016، استفاده از اینترنت تلفن همراه بیش از استفاده از کامپیوتر است. این نباید جای تعجب برای هر کسی باشد که توجه داشته باشد.


استفاده از تلفن همراه تا کنون افزایش یافته است، زیرا اپل اولین گوشی هوشمند خود را عرضه کرده و دستگاه های تلفن همراه به طور منظم از زندگی روزمره تبدیل شده اند که همه ما انتظار داریم مردم هر بار که خانه را ترک می کنند به تلفن های خود نگاه کنند.


برای صاحبان وبسایت، این تغییر در نحوه ارتباط افراد با وب، تعجب برانگیز نیست، اما فوریتی را که شما باید در ساختن وبسایت خود در کنار موبایل داشته باشید افزایش می دهد. اگر بازدید کنندگان تلفن همراه شما در حال حاضر تجربه خوبی در هنگام وب سایت خود نداشته باشند، بخش بزرگی از ترافیک بالقوه خود را رانندگی می کنید (و باعث آسیب رسیدن به رتبه بندی موتور جستجوی موتور در این روند می شود).


شما قبلا آنرا شنیده اید، اما ما دوباره آن را می گوییم. شما باید وب سایت خود را به صورت دوستانه سازید. اما دانستن این چیزی است که شما باید انجام دهید و در واقع دانستن چگونگی انجام آن دو چیز متفاوت است.


 


10 مرحله برای ایجاد وب سایت شما با موبایل

در اینجا چند گام که می توانید در حال حاضر برای اطمینان از اینکه وب سایت شما نیز برای بازدیدکنندگان تلفن همراه شما کار می کند، همانطور که برای کاربران دسکتاپ شما کار می کند، می باشد.


 


1. وب سایت شما پاسخگو باشد

یک وبسایت پاسخگو شامل همه محتوای و اطلاعاتی است که در هر دستگاهی که به آن دسترسی داشته باشید، تغییر میکند، اما براساس اندازه صفحه نمایش دستگاه نمایش داده شده و مرتب شده است. این بهترین گزینه برای ساختن وبسایت شما به صورت تلفن همراه است، زیرا شما اطلاعاتی را که بازدیدکنندگان تلفن همراه شما می توانند به آن دسترسی ندارند، محدود نمی کنند - آنها هنوز هم محتوای مشابهی را که بقیه بازدیدکنندگان شما انجام می دهند، محدود می کنند. طراحی پاسخگو نیز مناسب برای جستجوگرها است. گوگل اعلام کرده است که قالب مورد نظر برای وب سایت های تلفن همراه است.


ساختن یک وب سایت پاسخگو برای هر یک از مبتدیان نیست. شما همچنین باید یک حرفه ای برای کمک به شما استخدام کنید یا یک سازنده وب سایت که شامل قالب های دوستانه همراه است را جستجو کنید. اگر اصلی ترین چیزی که شما را از ساختن وبسایت خود در کنار موبایل نگذراند، دانستن اینکه چگونه این کار را انجام دهید خودتان است، آن را بهانه کنید و آن را انجام دهید. نمونه ای از طراحی پاسخگو


2. اطالعات را برای افراد آسان تر پیدا کنید.

بعضی از افرادی که وب را در دستگاه های تلفن همراه خود مرور می کنند، زمان زیادی را صرف مرور یا خواندن محتواها نمی کنند، در حالی که دیگران می خواهند بر روی یک کامپیوتر رایانه ای را بخوانند، اما دیگران می خواهند اطلاعاتی را که به سرعت و به آسانی نیاز دارند پیدا کنند. فکر می کنید در مورد اطلاعاتی که افراد در دستگاه های تلفن همراه به احتمال زیاد به دنبال آن هستند زمانی که آنها به وب سایت شما بروید و قرار دادن آن در جایی آشنا و آسان در صفحه اصلی تلفن همراه پیدا کنید.


همچنین به سؤالات متداول مراجعه کنید که اغلب افراد هنگام بازدید از وبسایت شما به دنبال آن هستند. ممکن است منطقی نباشد که تمام پاسخ ها را روی صفحه اصلی تلفن همراه خود قرار دهید و به آن متمرکز شوید، اما باید آنها را برای پیدا کردن و حرکت به دستگاه تلفن همراه آسان کنید.


 


3. از فلش استفاده نکنید.

فلش تا حد زیادی از سال ها پیش به دلیل عدم موفقیت در جستجوگرها کاهش یافته است. این می تواند زمان بارگذاری صفحه را کند کند و بسیاری از مرورگرها و دستگاه های زیادی وجود دارد که در آن فقط کار نمی کند.


نه آندروید و نه دستگاه های iOS فلاش پشتیبانی می کنند، بنابراین اگر شما یک وبسایت ایجاد کنید که به هیچ وجه در تجربه انیمیشن فلش بستگی نداشته باشد، کاربران تلفن همراه شما از بین خواهند رفت. در این مرحله، بهتر است تکنولوژی را به طور کامل بر روی وب سایت خود متوقف کنید و یک طراحی وب قوی داشته باشید که بدون آن کار کند.


 


4. شامل Meta Tag Viewport.

متا تگ viewport یک راه آسان برای کنترل نحوه نمایش وب سایت شما در تلفن همراه است. اگر صفحه شما همانطور که روی دسک تاپ شما روی صفحه کوچک گوشی شما قرار می گیرد، همان صفحه نمایش را باز می کند، شما باید یک پیمایش ناخوشایند از یک طرف به سمت دیگر را بخوانید و هر دو طرف را ببینید صفحه. متا تگ viewport به مرورگرها نشان می دهد که عرض صفحه شما به صفحه نوع دستگاهی است که بازدید کننده از آن می آید.


اضافه کردن این به HTML خود بسیار ساده است. فقط این را روی HTML برای هر صفحه قرار دهید:


<meta name = "viewport" content = "width = device-width، initial-scale = 1">


 


5. Autocorrect را برای فرم ها روشن کنید.

چیزی آسان است که فکر نکنید، راه های کوچک صحیح خودکار می تواند تعامل کاربر با وب سایت شما را ناخوشایند تر کند. اگر فرم خود را در وب سایت خود بفرستید که از نام یا آدرس اطلاعاتی درخواست کند، یکی از راه های کوچکی که می توانید این اطلاعات را برای بازدیدکنندگان تلفن همراه تان آسانتر کنید، خودکار کردن خودکار هر فیلد فرم است، در غیر این صورت تلفن آنها سعی نام نام یا نام خیابان را تغییر خواهد داد به کلمات رایج تر و کاهش روند تکمیل فرم خود را.


در قسمت ورودی، مطمئن شوید که autocorrect = off در html قرار دارد.


 


6. اندازه دکمه های خود را به اندازه کافی بزرگ برای کار بر روی موبایل.

به اندازه کافی آسان برای کلیک بر روی یک دکمه از هر اندازه با یک موس است، اما هنگامی که شما در حال تلاش برای کلیک کردن با انگشتان خود را در یک صفحه نمایش گوشی های هوشمند کوچک، دکمه های کوچک سخت است برای مقابله با. و این به خصوص اگر چند دکمه کوچک وجود دارد نزدیک به یکدیگر وجود دارد - فشار دادن یکی در حالی که تلاش برای فشار دادن دیگری باعث خواهد شد واقعی است

غرور برای بازدید کنندگان شما.


بهترین راه برای صرفه جویی در بازدید کنندگان شما از این ناامیدی استفاده از دکمه های بزرگتر است. هر زمان که یک دکمه را به سایت خود اضافه کنید (و برای همه کسانی که در حال حاضر وجود دارد)، زمان زیادی را صرف کنید تا خودتان را آزمایش کنید، با این حال بسیاری از دستگاه های موبایل که می توانید در میان کارکنان و خانواده های خود خلع سلاح کنید. اطمینان حاصل کنید که انتخاب هر دکمه به راحتی در تمام دستگاه ها آسان است، و اگر آن را نداشته باشند، آن را به روز رسانی کنید به طوری که آن است.


اندازه دکمه تلفن همراه مناسب


7. از اندازه فونت بزرگ استفاده کنید.

خواندن روی یک صفحه کوچک، اگر فونت کوچک باشد، بسیار سخت تر است. بهتر است از اندازه فونت حداقل 14 پیکسل در صفحات وب خود استفاده کنید، اما پیش بروید و آزمایش کنید که چطور می توانید ببینید که آیا در اینجا بزرگتر می شود یا خیر.


همچنین بهتر است با فونت های استاندارد بپوشانید. هر گونه فونت مرورگر بازدید کننده شما ممکن است نیاز به دانلود کند، سرعت وبسایت شما برای بارگیری طول می کشد که خبر بدی در تلفن همراه است.


 


8. تصاویر و CSS خود را فشرده کنید.

صحبت از زمان بارگذاری سایت، شما همیشه می خواهید سرعت سایت خود را سریع کنید. اما اگر چیزی باشد، این سرعت در موبایل بسیار مهم است. این بدان معنی است که یک گام خوب برای ساختن وب سایت شما به صورت تلفن همراه، فشردن هر چیزی است که فضای بسیار زیادی را در بر می گیرد و زمان بارگذاری را کاهش می دهد.


این احتمالا شامل تصاویر با وضوح بالا و CSS شما است. با فشرده سازی آنها می توانید مطمئن شوید که آنها سریع تر بارگذاری می شوند بدون اینکه منفی کیفیت آنچه را که مردم در سایت ببینند را تحت تاثیر قرار دهد.


 


9. اجازه دهید یک راه آسان برای تغییر به نمایش دسکتاپ.

بعضی از بازدیدکنندگان تلفن همراه ممکن است در عوض ترجیح دهند که نسخه دسکتاپ وب سایت شما را ببینند (به ویژه اگر با نسخه موبایل وب سایت خود به جای یک سایت پاسخگو بروید).


اطمینان حاصل کنید که اگر این ترجیح آنها باشد، به آنها اجازه دهید تا این کار را انجام دهند. شما می خواهید بازدید کنندگان خود را قادر به تعامل با وب سایت خود را در راه است که بیشتر برای آنها مناسب است.


 


10. به صورت منظم تست موبایل را انجام دهید.

بهترین چیزهایی که می توانید انجام دهید برای اطمینان از اینکه تجربه وب سایت شما در تلفن همراه خوب است، این است که به طور مرتب آن را بر روی دستگاه تلفن همراه خود آزمایش کنید. هر چند وقت یک بار وب سایت خود را بر روی تلفن و رایانه لوحی خود بکشید و وقت خود را صرف مرور کنید تا ببیند چه چیزی دشوار است یا دشوار است. از کارکنان خود بخواهید که همین کار را انجام دهند و همچنین کاربران را به انجام آزمایشات نیز بسپارید (از آنجا که همه آنها با چشم های تازه دیدن می کنند).


 


وب سایت شما را به موبایل تبدیل کند

حتی اگر امروز همه چیز را بدست آورید، نحوه نگاه کردن و کار کردن دستگاه های تلفن همراه به طور مداوم تغییر خواهد کرد و وبسایت دوستانه امروز ممکن است فردا هم کار را انجام دهد. تست را ادامه دهید، در صورت لزوم به تنظیمات کمکی بپردازید و همچنان در مورد کاربران تلفن همراه خود به عنوان یک اولویت فکر کنید و شما باید خوب باشید.

  • فاطمه علیزاده

وبسایت

کامپیوتر

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی