آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

بنابراین شما می خواهید وب سایت خود را در صفحه 1 Google دریافت کنید، اما مطمئن نیستید که چطور؟ خوب، شما به جای درست آمده اید! من تعداد ده ها وب سایت را در صفحه 1 Google قرار داده ام و قصد دارم به شما نشان دهم چگونه می توانید همین کار را انجام دهید.

اولا، با شروع یک پرایمر سریع در مورد چگونگی کار Google و دیگر موتورهای جستجو شروع کنیم.

چگونه Google (و سایر موتورهای جستجو) کار می کنند
اولین چیزی که باید درباره گوگل بدانید این است که گوگل اینترنت نیست. فقط به این دلیل که وبسایت شما در Google نمایش داده نمیشود، به این معنی نیست که در اینترنت نیست. وب سایت شما می تواند به صورت زنده در اینترنت بدون نمایش در نتایج جستجوی گوگل برای یک کلمه کلیدی خاص نمایش داده شود.

خواندن را دوست ندارم همان اطلاعات را از طریق ویدیو دریافت کنید:



روش گوگل و سایر موتورهای جستجو برای وب سایت ها این است: گوگل سیستم های کامپیوتری خودکار را در تمام طول روز کار می کند که به طور تصادفی از وب سایت ها در سراسر اینترنت بازدید می کند، عکس های هر صفحه را برداشته و آنها را در پایگاه داده های گسترده بارگذاری می کند.

به عنوان بخشی از گرفتن یک عکس فوری از هر صفحه وب، سیستم گوگل هر کلمه و محتوای دیگر را در یک صفحه وب (مانند عکس ها، فیلم ها، فایل های صوتی و غیره) برای تعیین موضوع خاص صفحه می خواند. گوگل با استفاده از این داده های جمع آوری شده برای تعیین اینکه چه صفحات وب برای نشان دادن و در چه شرایطی، برای یک جستجوی کلیدواژه خاص استفاده می شود.

به عبارت دیگر، الگوریتم های کامپیوتری گوگل به صورت پویا تعیین می کند که کدام صفحه وب در اینترنت برای یک کلمه کلیدی خاص یا کلیدی مناسب تر است و برای اولین بار آن را نمایش می دهد. سپس دومین صفحه مربوطه را نشان می دهد و غیره. فهرست نتایج صفحات وب به عنوان صفحه نتیجه موتور جستجو (SERP) شناخته می شود.

آیا شما تعجب می کنید که چرا وب سایت شما رتبه بالا در گوگل نیست؟ در حال حاضر درخواست AUD SEO رایگان خود را برای به دست آوردن دلایل خاص وب سایت شما رتبه بندی نیست. ما به شما دقیقا مشخص میکنیم چه چیزی را باید حل کنیم. فقط چند دقیقه، شما گزارش کامل خود را به ایمیل خود ارسال کنید. اینجا کلیک کنید تا ادعا کنید که شما اکنون هستید.

یک SERP را می توان از چند بخش تشکیل داد:

بخش بالا معمولا شامل 3 یا 4 آگهی متن متنی است که مربوط به کلمه کلیدی مورد استفاده برای جستجو است
اگر گوگل فکر می کند کاربر به دنبال یک کسب و کار محلی در این نزدیکی هست، یک بخش زیر تبلیغات پرداخت شده به نام Packet Local Map اضافه می کند
بخش اصلی وسط شامل فهرست آلی (بدون پرداخت) صفحات وب است که مربوط به کلمه کلیدی مورد استفاده برای انجام جستجو هستند
 

مثال صفحه نتیجه موتور جستجو گوگل (SERP)
چگونه وب سایت را در صفحه گوگل 1 دریافت کنید
مثال صفحه نتیجه موتور جستجو گوگل (SERP)

چگونه می توانم سایت خود را در Google دریافت کنم؟
اول، شما باید مطمئن شوید که وب سایت شما توسط Google نشان داده شده است. برای پیدا کردن اگر آن وجود دارد، سایت: yourdomain.com را در جعبه جستجوی Google تایپ کنید، domaindom.com را با نام دامنه واقعی خود جایگزین کنید. اگر فهرستی از صفحات وب سایت خود را مشاهده می کنید، Google در حال حاضر سایت شما را نمایه کرده و گاهی اوقات به بازدید از آن برای بررسی به روز رسانی ها ادامه می دهد. اگر وبسایت شما فهرست نشده باشد، آن را اینجا ارسال کنید: http://www.google.com/addurl. گوگل برای بازدید و فهرست وب سایت شما 1 یا 2 هفته طول خواهد کشید.

ثانیا، به یاد داشته باشید، گوگل تنها صفحات وب را که مربوط به کلمه کلیدی مورد جستجو هستند، نمایش می دهد. اولین قدم این است که مطمئن شوید متن وب سایت شما مرتبط با کلمه کلیدی مورد نظر است. اگر اینطور نیست، احتمال دارد گوگل آن را نشان نخواهد داد.

سوم، فقط به این دلیل که وب سایت شما در صفحه اول نمایش داده نمی شود، به این معنی نیست که آن را نشان نمی دهد. به پایین صفحه نتایج بروید و روی «بعدی» برای صفحه 2 کلیک کنید و غیره. وب سایت شما ممکن است در صفحه 2، صفحه 82 یا جایی در میان باشد.

خوب، وب سایت من در گوگل است، اما این در صفحه 41 است! چگونه می توانم آن را به نمایش در صفحه 1؟
آه! از سوال میلیون دلاری پرسیدید یک کل صنعت برای پاسخ به این سوال ساخته شده است و هر سال میلیون ها دلار برای انجام این کار صرف می شود! اولین سوال من برای شما این است: "چقدر پول دارید؟" فقط شوخی کردن، اما به طور جدی، خبر خوب این است که دو راه اصلی برای به دست آوردن وب سایت شما در صفحه اول Google وجود دارد:

شما می توانید پرداخت کنید تا در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و لازم نیست مقدار زیادی پول داشته باشید. این تبلیغ Google است.
شما می توانید وب سایت خود را به عنوان "ارگانیک" بدون نیاز به پرداخت برای تبلیغات دریافت کنید.
من هر دو زیر را توضیح خواهم داد ...

چگونه رتبه بندی کسب و کار شما در صفحه 1 Google Workshop

تبلیغات Google (پرداخت به بازی!)
سریعترین و ساده ترین راه برای به دست آوردن در صفحه 1 Google برای یک کلمه کلیدی خاص، پرداخت هزینه تبلیغات است. شما با Google ثبت نام میکنید، کلیدواژههایی را که میخواهید هدف قرار دهید انتخاب کنید، سپس «پیشنهاد» (بله، مانند یک حراج) را براساس میزان پرداخت هر زمان که آگهی شما را کلیک میکنید، پرداخت کنید. این "پرداخت برای هر کلیک" نامیده می شود. هرچه بالاتر به شما برای هر کلیک پیشنهاد می کنید، آگهی بالاتر به بالای صفحه ظاهر می شود، همه چیز دیگر برابر است.

شما همچنین می توانید یک بودجه روزانه را تنظیم کنید تا زمانی که بودجه شما برآورده شود، گوگل هر روز بیشتر شما را در آن روز نشان نمی دهد، به طوری که بر روی آن کلیک نگردید و از شما متهم نخواهید شد. برای اکثر صنایع، این یک راه ارزان و آسان برای نشان دادن در صفحه اول گوگل است.

برای صنعت دیگربرای مثال ریز (مانند وکلا) می تواند بسیار گران باشد. برخی از کلمات کلیدی هزینه تا 100 دلار برای هر کلیک یا بیشتر!

در نظر بگیرید استخدام یک Google Ads Pro
مراقب باشید با تبلیغات Google. آنها ثبت نام بسیار آسان و تبلیغ در پلت فرم خود را شروع می کنند (بینگ یک پلت فرم بسیار مشابه دارد). اما اگر شما نمی دانید که چه کاری انجام می دهید، می توانید با تبلیغات Google مقدار زیادی پول خرج کنید. با توجه به این واقعیت که من حرفه ای هستم که گوگل در ایجاد، مدیریت و بهینه سازی کمپ AdWords گواهی شده گوگل گواهی شده است، پیشنهاد می کنم که آن را به طرفدار برای ایجاد و مدیریت تبلیغات کمپانی های Google خود بسپارید.

اگر حرفه ای یا آژانسی که استخدام می کنید می داند که چه کاری انجام می دهند، آن ها بیشتر وقت خود را صرف پرداختن به سرمایه گذاری می کنند. به عنوان مثال، اگر طرفدار یا آژانس شما هزینه 1500 دلار برای مدیریت و بهینه سازی کمپین های AdWords خود را بپردازد و آنها به درستی کار می کنند، از اینکه آنها را استخدام کرده اید، باید از مزایای 1500 دلار بیشتر بهره مند شوید.

به طور صریح صدها تنظیم و ویژگی های مختلف وجود دارد که می توانید برای هر کمپین تبلیغاتی Google اضافه کنید یا نیشگون بگیرید. اگر همه آنها را درست نکنید، می توانید پول زیادی در هر ماه از دست بدهید یا از دست بدهید. در صورت داشتن بودجه، یک حرفه ای با نتایج اثبات شده استخدام کنید. اگر شما بودجه ای برای استخدام طرفدار برای مدیریت کمپین های تبلیغاتی Google خود ندارید، من توصیه می کنم که از تبلیغات جستجوی پرداختی دور بمانید.

Psst! فراموش نکنید که حسابرسی رایگان SEO خود را در زیر دریافت کنید.

گرفتن گوگل به صورت ارگانیک
راه دیگر برای به دست آوردن در صفحه 1 از گوگل و سایر موتورهای جستجو، روش آلی یا طبیعی است. این نتایج اصلی هستند که زیر تبلیغات یا بخش نقشه محلی در صفحات نتایج موتور جستجو نشان داده می شوند (نگاه کنید به گرافیک بالا).

این نتایج را نمی توان با پرداخت پول به گوگل به دست آورد - با بهینه سازی دقیق و دراز مدت بسیاری از عوامل که Google هنگام ارزیابی ربط استفاده می کند، به دست می آید. عمل بهینه سازی وب سایت خود را به طوری که به طور منظم نشان می دهد در گوگل بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نامیده می شود.

برخی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر روی رتبه بندی گوگل صفحه 1 عبارتند از:

کیفیت و طول محتوای صفحه شما - صفحات وب سایت شما باید پر از اطلاعات منحصر به فرد و مفید است که به نفع مشتری یا مشتری ایده آل خود را. هر چه طولانی تر باشد بهتر است تا زمانی که کیفیت آن بالا باشد. تلاش کنید تا با ایجاد محتوای با کیفیتی که می خواهید مصرف کنید، به مخاطبان هدف خود کمک کنید (مانند این مقاله!).
کیفیت و تعداد لینک های ورودی - اگر سایت های دیگر به شما لینک، به خصوص سایت های مهم مهم است که محتوای مربوط به شما، پس از آن گوگل سایت خود را بالاتر رتبه بندی کنید. لینک های شخص ثالث به وب سایت شما یک "شگفت انگیز" یا اعتماد به نفس است که به Google نشان می دهد که محتوای شما ممکن است ارزش بالاتر از SERP باشد.
وب سایت دوستانه همراه - اکثر مردم در حال حاضر با استفاده از تلفن های همراه برای جستجو در اطلاعات در وب است. آیا صفحات وب سایت شما برای موبایل مناسب است؟ سایت شما باید برای دستگاه های تلفن همراه بهینه سازی شده و به راحتی حرکت کند بنابراین کاربران در هر دستگاه می توانند به سرعت و به آسانی نیاز به پیدا کردن آنچه دارند.
سرعت صفحه - صفحات وب شما باید سریع در همه دستگاه ها بارگیری شود. صفحات بارگذاری صفحات آهسته می توانند رتبه شما را در گوگل تحت تأثیر منفی قرار دهند. هیچ کس دوست ندارد صبر کنید چند ثانیه برای هر وب سایت برای بارگذاری. شما می توانید یک آزمون سرعت صفحه رایگان در اینجا انجام دهید یا از یک ابزار مانند Gtmetrix برای تست سرعت صفحه وب سایت خود استفاده کنید.
کلمات کلیدی در محتوا صفحه - بدیهی است، اگر کلمات کلیدی که شما هدف قرار می دهید در سایت خود در متن و عناوین صفحات نمایش داده می شود، شما برای این کلمات کلیدی بهتر خواهید بود. "چیزهای کلیدی" را انجام نده. این عمل قدیمی شده است و اکنون تنها به شما آسیب می رساند. محتوای خود را برای انسان بنویسید، اما Google را ذکر کنید. از کلمات کلیدی زیادی استفاده نکنید. هنگامی که شک دارید، آن را صدای طبیعی نگه دارید.
مجوز نام دامنه - هر چه دیگر دامنه شما را متعلق به آن، بهتر است. صفحات بیشتری از محتوای با کیفیتی که در نام دامنه شما دارید، بهتر است. همچنین اگر شما می توانید کلمات کلیدی را در نام دامنه خود داشته باشید (اگرچه گوگل می گوید این تاثیر مستقیم بر رتبه بندی شما تاثیر نمی گذارد، می تواند به نفوذ کاربر بر روی وب سایت شما در برابر یک رقیب کمک کند).
صفحات امن - صفحات وب شما باید از طریق https بارگیری شوند تا آنها امن باشند. گوگل و افراد معمولی، دوست دارند صفحات امن را ببینند، حتی اگر کارتهای اعتباری را پردازش نکنید و اطلاعات شخصی را دریافت نکنید. در مرورگر Chrome خود، گوگل اکنون تمام صفحاتی را که SSL به عنوان Secure بارگذاری می کنند، برچسب گذاری می کند. یکی از این سایت های بی رحمانه نباشید ... یک سرویس SSL توسط شرکت میزبانی وب خود به طوری که همه صفحات خود را به طور ایمن بارگیری کنید.
ساختار URL - URL های "خیلی" بهتر هستند (https://cristersmedia.com/blog بهتر از https://cristersmedia.com/index.php&id=54). اگر URL های صفحه شما قابل خواندن هستند، این چیز خوبی است.
دیگر چیزهایی که باید در رتبه 1 در Google قرار دهید
Google My Business
ادعا و بهینه سازی فهرست کسب و کار من در Google My Business، به ویژه اگر شما یک کسب و کار هستید که تنها به جامعه محلی شما (مانند یک نانوایی یا لوله کش) خدمت می کند. سپس، به عنوان بسیاری از بررسی مثبت به عنوان شما می توانید دریافت کنید. این به احتمال زیاد شانس شما را نشان می دهددر بخش بخش Local Map بالای فهرست فهرست آلی که در آن قرار دارد کلیک کنید. این می تواند عظیم باشد اگر شما آن را به درستی انجام دهید!

یک وبلاگ بسازید
یکی از بهترین چیزهایی که می توانید برای مرتب سازی بر روی Google در نظر بگیرید، این است که بطور مرتب وبلاگ و مقالات خود را شروع کنید. اگر مطمئن نیستید که در مورد چه چیزی بنویسید، در مورد 5 سوالی که مشتریان از شما میپرسند فکر کنید. سپس پاسخ کامل به هر سوال ارسال کنید - یک پست وبلاگ برای هر سوال. توجه داشته باشید عنوان این پست وبلاگ؟

دریافت چندین لینک کیفیت
مشارکت با یک غیر انتفاعی در جامعه محلی خود و انجام یک مسابقه یا تقاضا. شاید مقاله محلی آن را انتخاب کند و به شما یک PR رایگان (و یک لینک به وب سایت شما) بدهد. به اتاق بازرگانی و یا BNI خود بپیوندید و یک لیست در وب سایت خود دریافت کنید. پیشنهاد یک مقاله مهمان برای مجله محلی یا مجله محلی ارسال کنید. آنها اغلب در انتهای مقاله پیوند به وب سایت شما را در زیست شناسان شما نشان می دهند.

ایجاد نقل قول ها
استناد شما چه درخواستی است؟ استناد فهرستی از کسب و کار شما در یک سایت دایرکتوری محلی است. به سایت هایی مانند Yelp، چهار ضلعی، YP.com، لیست آنگی و غیره بروید و مطمئن شوید فهرست کسب و کار شما در آنجا وجود دارد و اطلاعات دقیق است. این کمک می کند تا یک پروفایل پیوند قوی برای نام دامنه شما ایجاد کند و به Google هشدار می دهد که اطلاعاتی که در سایت شما پیدا می کنید قابل اعتماد است زیرا در سایر سایت های اطراف وب یافت می شود.

شما هرگز انجام نداده اید
علاوه بر این، فقط به این دلیل که شما برای یک کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی رتبه خوبی دارید، به این معنی نیست که شما برای یک کلمه یا عبارت کلیدی مشابه رتبه بندی کنید. و به یاد داشته باشید که Google به طور مداوم الگوریتم های رتبه بندی خود را به روز می کند بنابراین رتبه بندی امروز ممکن است رتبه بندی فردا را نداشته باشد.

انتظار دارید که سایت خود را در رتبه بندی روزانه یا هفتگی قرار دهید - حتی ممکن است حتی از رتبه بندی ها نیز نزول کند. به همین دلیل است که جستجوگرها همیشه باید در حال انجام باشند.

به یاد داشته باشید، رقبا شما احتمالا زیر پروتکل های مشابه شما هستند. آنها به احتمال زیاد وب سایت خود را با استفاده از همان شیوه ای که استفاده می کنید بهینه سازی می کنند. وبلاگ نویسی کنید و پیوندها را بگیرید محتوای موجود در وب سایت خود را بهبود بخشید بسیاری از سعادت و صبر و شکیبایی هنگامی که شما آن نقطه آرزو را در بالای صفحه Google قرار می دهید ارزش آن را به دست می آورید. بسته به کسب و کارتان، به معنای واقعی کلمه می تواند میلیون دلار درآمد داشته باشد. چیزی ارزشمند هرگز آسان نخواهد بود.

مراحل بعدی
اکنون که شما کمی بدانید که چگونه وب سایت خود را در صفحه اول Google قرار دهید، در اینجا چند مرحله "Next Steps" برای کمک به شروع کار شما وجود دارد ...

یک حسابرسی رایگان برای وب سایت خود دریافت کنید
راهنمای راهنمای قطعی برای به دست آوردن در صفحه 1 Google را دانلود کنید

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی