آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

در دنیای فناوری امروز، هر صاحب کسب و کار اهمیت توجه مشتریان بالقوه را با کمک وب سایت ها یا سایر ابزارهای آنلاین تکنولوژی می داند، زیرا آنها به خوبی می دانند که بدون این ابزار آنها ممکن است برای مشتریان خود نامرئی و این نامرئی می تواند ارزش بازار خود را افزایش دهد. در حال حاضر مشتریان می خواهند به خدمات از طریق دسکتاپ، رایانه لوحی یا تلفن همراه خود دسترسی پیدا کنند تا آنها به حضور شما در تمام دستگاه های موجود نیاز داشته باشند. برای بسیاری از افراد ممکن است دشوار است بین وب سایت جداگانه تلفن همراه یا طراحی وب سایت پاسخگو باشد و همچنین می تواند برای برخی از کسب و کار خاص انتخاب شود. تفاوت زیادی بین این دو ابزار وجود دارد که قبل از تصمیم گیری نهایی باید روشن شود. بنابراین امروز ما بر تفاوت بین وب سایت موبایل و وب سایت  ریسپانسیو  تمرکز می کنیم.


وب سایت موبایل

یک وب سایت تلفن همراه در واقع یک نسخه جداگانه از وب سایت دسکتاپ است که به ویژه برای دستگاه های گوشی های هوشمند طراحی شده است. شما ممکن است نسخه وب سایت بهینه شده موبایل را سالها پیش مشاهده کرده باشید. تقریبا 10 سال پیش، روند ایجاد دو نسخه از وب سایت وجود داشت، یکی دسکتاپ و دیگری نسخه موبایل است. اگر یک کاربر گوشی هوشمند از چنین سایتهایی بازدید کند، به طور خودکار در مورد نسخه تلفن همراه وب سایت تشخیص داده می شود. این وبسایتهای بهینه شده با تلفن همراه از طریق روشهای مختلف بسیار سودمند بودند:


این وبسایت ها به سمت تجربه کاربر خوب هدایت می شود، زیرا وبسایت های بهینه سازی شده همراه به راحتی می توانند دسترسی پیدا کنند و همه محتوا را ببینند و یا به راحتی آنها را بخوانند.

وب سایت های بهینه سازی موبایل سرعت دانلود و بارگذاری را افزایش می دهد.

چنین وب سایت ها جستجوی رتبه بندی را در موتورهای جستجو متفاوت بهبود می بخشد.

آنها می توانند در هر کجا و هر زمان در دسترس باشند، این ارتباط باعث اعتماد و اطمینان مصرف کنندگان خواهد شد.

این یک تکنیک مقرون به صرفه برای کاربران و در میان رقبا است.

طراحی وب سایت  ریسپانسیو 

طراحی وب سایت  ریسپانسیو  به معنای داشتن یک وب سایت است که برای تمام رایانه، رایانه لوحی و موبایل به همان اندازه با محتوای مشابه کار می کند. طراحی وب سایت  ریسپانسیو  می تواند بر روی دستگاه های مختلف مشاهده شود، به طور خودکار طرح را تنظیم می کند. طراحی وب سایت  ریسپانسیو  یک انتخاب آسان و عالی است و می تواند به عنوان تفکر رو به جلو از فناوری در نظر گرفته شود. این نرم افزار از صفحه نمایش ها یا دستگاه های مختلف به طور معمول در حین ایجاد یک طراحی وب سایت  ریسپانسیو  استفاده می کند و صفحه نمایش با توجه به فرمول ساده یک، دو یا سه ستون تنظیم می شود. محتوا روی دسکتاپ نمایش داده می شود در سه ستون نمایش داده می شود، در حالی که در قرص آن در دو ستون تنظیم شده است و یک ستون در تلفن همراه نمایش داده می شود. صاحبان کسب و کار ترجیح می دهند طراحی وب سایت  ریسپانسیو  و قدردانی از مزایای خود را از جمله:


اگر شما یک طراحی وب سایت  ریسپانسیو  برای کسب و کار خود داشته باشید، به سادگی این بدان معناست که گوگل قصد دارد رتبه آن را بالاتر ببرد چون گوگل شرایط را مطابق با کاربر دوستی می داند. طراحی وب سایت  ریسپانسیو  به سادگی به این معنی است که کسب و کار از نیاز و الزامات کاربر مراقبت می کند، بنابراین Google بالاترین رتبه را دارد.

گوگل رتبه وب سایت را بالاتر می برد به این معنی که کسب و کار در حال کسب اطلاعات از مشتریان بالقوه خود و با کمک این ترافیک است. این فروش و درآمد کسب و کار را بهبود می بخشد، زیرا مشتریان می توانند به آسانی و راحت به اطلاعات کامل وب سایت و کسب و کار دسترسی پیدا کنند.

طراحی وب سایت  ریسپانسیو  تجربه کاربر را بهبود می بخشد زیرا می تواند به آسانی اطلاعات را در هر زمان و هر زمان دریافت کند.

این طراحی وب سایت  ریسپانسیو  صرف صرفه جویی در زمان است که صرف مدیریت وب سایت و همچنین زمان کاربر است.

شما فقط باید یک وبسایت را برای همه تجزیه و تحلیل ها به روز کنید و پیگیری کنید و گزارش تلفیقی از سفر کاربر را دریافت کنید.

نتیجه گیری:

طراحی وب سایت  ریسپانسیو یک وب سایت پویا همراه با دوستانه است که آسان ساختن آن است و همچنین با روش صرفه جویی در وقت حفظ می شود. در طراحی وب سایت بهینه سازی شده موبایل، محتوای دوگانه برای نسخه دسکتاپ مورد نیاز است، در حالی که دیگر برای نسخه موبایل است، زیرا محتوای مشابه بر رتبه بندی Google تاثیر می گذارد. طراحی وب سایت پاسخگو کمی از وب سایت بهینه سازی شده تلفن همراه گرانقیمت است اما در کار کارآمدتر است.


هر دو وب سایت بهینه سازی شده بهینه از طراحی وب سایت ریسپانسیو دارای مزایا و معایب خاص خود است و در حال حاضر بستگی به صاحب کسب و کار دارد که آنها ترجیح می دهند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی