آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

مزایای طراحی وب چیست؟

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

12 مزایای مهم طراحی وب ریسپانسیو

هیچ انکار نمی کند که طراحی وب ریسپانسیومحبوبیت و اهمیت را افزایش داده است از زمانی که گوگل اعلام کرده است که وب سایت های ریسپانسیو همراه با موتور جستجوی خود در سال 2015 افزایش خواهند یافت.


با این حال، طراحی ریسپانسیو به عقب برگردد. در حقیقت، اولین وب سایت با طرح بندی که به عرض عرض مرورگر مرورگر متناسب است، در حدود سال 2002 طراحی شده است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و این واقعیت که طراحی برای وب همیشه به معنای طراحی برای تعداد زیادی اندازه صفحه نمایش بود، طراحی وب ریسپانسیو بود نتیجه طبیعی


اما تا سال 2010، زمانی که طراحی وب طراحی ریسپانسیوبه طور رسمی توسط Ethan Marcotte، یک توسعه دهنده وب مستقل طراحی شده بود، که همچنین یک کتاب درباره طراحی وب پاسخگو بود، طراحی شده بود.


از آن به بعد، فناوری حتی بیشتر پیشرفت کرده و تعداد بیشتری از مردم را به گوشی های هوشمند و رایانه های لوحی خود تبدیل کرده ایم تا نه تنها تماس ها و ارسال پیام ها را انجام می دهند، بلکه اخبار و وب سایت های مورد علاقه را نیز مرور می کنیم. در آینده، اهمیت طراحی وب ریسپانسیو مطمئنا همچنان ادامه خواهد یافت، همانطور که اکثر کارشناسان پیش بینی می کنند که سطح بالای استفاده از دستگاه های تلفن همراه همچنان ادامه یابد.


هنگامی که تمام این موارد را اضافه می کنید، واضح است که طراحی وب سایت ریسپانسیو در اینجا برای ماندن است. مهمتر از همه، چندین مزیت طراحی وب ریسپانسیو وجود دارد. در این مقاله، ما به ویژگی های و ویژگی های وب طراحی ریسپانسیو می پردازیم. ما همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه وبسایت و کسب و کارتان میتوانند از آن استفاده کنند.


هسته طراحی وب پاسخگو

طراحی پاسخگو ممکن است با توجه به اصول هسته ای که هر طراح و همچنین هر چارچوب مدرن و سیستم مدیریت محتوا، پایبند باشند:


1. شبکه های مایع

شبکه های مایع در هسته طراحی ریسپانسیو هستند. شبکه ها به شما اجازه می دهد تا عناصر را بر روی صفحه خود ترسیم کنید و آنها را به یک شیوه بصری، به دنبال یک سلسله مراتب خاص، بکشید. شبکه های مایع براساس اندازه صفحه نمایش کاربر مقیاس می شوند و مطمئن شوید که تمام عناصر صفحه به دنبال آن هستند. با وجودی که استفاده از شبکه ها در طراحی جهان همیشه در دنیای طراحی در هنگام طراحی وب وجود دارد، شبکه های ریسپانسیو ساده برای کمک به طراحان و توسعه دهندگان در طراحی وب طراحی شده است. پس از آن شبکه های پاسخگو اولیه، انواع CSS های پاسخگو، بر روی صحنه پشت سر گذاشت، همه آنها کد خود را بر روی یک شبکه مایع قرار دادند.


شبکه ریسپانسیو

امروزه شبکه های بومی به شکل CSS Grid Layout Module به CSS آمده اند. پشتیبانی مرورگر در حال حاضر نسبتا جامد است، ارائه امکانات زیادی برای طراحان وب که مایل به کشف سیال، شبکه های ریسپانسیو، بدون تکیه بر چارچوب هستند.



CSS GRID LAYOUT

CSS Grid Layout: یک راهنمای شروع سریع

یان یاتس


CSS GRID LAYOUT

دوره جدید: 3 پروژه شبکه CSS برای طراحان وب

اندرو بلخمن

آگهی

2. پرس و جو رسانه

پرس و جوهای رسانه ای از اوایل دهه 2000 وجود داشت، اما تا سال 2012، آنها استاندارد W3C نبودند. مانند شبکه های مایع، پرس و جو رسانه ها نشان دهنده یک فناوری سنگ بنای پشت طراحی وب ریسپانسیو است. با تشکر از پرس و جوی های رسانه ای، یک وب سایت می تواند اطلاعاتی را جمع آوری کند که به تعیین میزان نمایش صفحه ای که بازدید کننده از آن برای دسترسی به آن استفاده می کند کمک می کند. هنگامی که این اطلاعات را دارد، آنگاه به طور مشروط بارهای سبک CSS را که برای آن اندازه صفحه نمایش مناسب است، بارگیری می کند.


3. تصاویر و رسانه های ریسپانسیو

طراحی وب ریسپانسیو به خوبی کار می کند زمانی که شما با چیزی جز متن کار می کنید. با این حال، وب سایت های مدرن شامل بسیاری از رسانه ها مانند تصاویر و فیلم ها می شوند که می تواند تا حدی پیچیده باشد.


روش مناسب برای مقابله با تصاویر و سایر فایل های رسانه ای، استفاده از ابعاد حداکثر عرض به جای استفاده از ابعاد تصویر یا رسانه رسانه است. یک مثال به نظر می رسد:


img {

 

    حداکثر عرض: 100٪؛

    ارتفاع: خودکار؛

 

}

اگر میخواهید انواع دیگر رسانه را شامل کنید، رویکرد به یک ظاهر طراحی شده کمی کوچکتر خواهد شد. خصوصیات ارتفاع کار نخواهد کرد، بنابراین استفاده از پوشش به پایین یک ظرف، سپس قرار دادن رسانه در آن ظرف راه رفتن است. این روش (هک) توسط Thierry Koblentz در سال 2009 پیشنهاد شده بود و هنوز هم قوی ترین راه برای انجام کارهاست.


.wrapper-with-intrinsic-ratio {

    موقعیت: نسبی؛

    کفپوش پایین: 20٪؛

    ارتفاع: 0؛

}

 

.element به کشش {

    موقعیت: مطلق؛

    بالا: 0؛

    چپ: 0؛

    عرض: 100٪؛

    ارتفاع: 100٪؛

}

هنگامی که شما این را به کد CSS اضافه می کنید، تمام تصاویر و فایل های رسانه ای با مرورگر شما مقیاس می شود و ظرف آنها گذشته نیست.


حالا که ما اصول اصلی طراحی وب ریسپانسیو را پوشش داده اید، بگذارید به مزایایی که به دست می آورد شیرجه بگیریم.


مزایای طراحی وبریسپانسیو

بسیاری از مزایای طراحی وب ریسپانسیو هستند. این می تواند به طور مثبت بر SEO شما، نرخ تبدیل، تجربه کاربر و بسیاری از جنبه های دیگر کسب و کار شما است که به رشد شما کمک کند. در اینجا 12 ویژگی مهم و مهم در طراحی وب سایت پاسخگو هستند.


1. بهبود تجربه کاربر

وب سایت ریسپانسیو منجر به تجربه کاربری بهتر می شود. یک عامل اصلی که نشان دهنده کیفیت تجربه کاربر است زمان صرف آنها در سایت شما است. اگر آنهادشوار است به حرکت و یا استفاده از آن به دلیل آنها مجبور به طور مداوم خرج کردن و زوم، آنها در وب سایت شما باقی نمی ماند.


اما اگر وبسایت شما مقیاس پذیری و تغییرات در اندازه صفحه نمایش را پاسخ دهد، بازدید کنندگان مشکلات دسترسی به منوها، لینک ها، دکمه ها یا پر کردن فرم ها را ندارند. در نتیجه، تجربه کاربری آنها بهتر خواهد شد و زمان بیشتری را در سایت خود صرف خواهند کرد.


تجربه کاربر بهبود یافته و قابلیت استفاده سایت پس از آن می تواند به ارجاع بیشتر به کلمه از دهان و مشتریان جدید برای کسب و کار شما منجر شود.


2. افزایش ترافیک تلفن همراه

آمارها نشان می دهند که در سه ماهه آخر سال 2017 نزدیک به 52 درصد کل ترافیک وب جهانی از دستگاه های تلفن همراه به وجود آمده است. این بیش از نیمی از کل ترافیک اینترنت را نشان می دهد و نشان می دهد که شما نمی توانید از طراحی وب پاسخگو را فراموش کنید. با بررسی تعداد بازدیدکنندگان خود از دستگاه های تلفن همراه و زمان صرف آنها در سایت خود، شروع کنید. سپس، طراحی ریسپانسیو را اجرا کنید و دو عدد را مقایسه کنید. هنگامی که وب سایت شما به عرض عرض نمایشگر سازگار است، افزایش بازدیدکننده های تلفن همراه و مدت زمان بیشتری را بر روی سایت توسط بازدیدکنندگان همان مشاهده خواهید کرد.


3. توسعه سریع وب سایت

نه چندان دور، یک تمرین معمول شامل ساخت یک نسخه تلفن همراه جداگانه از سایت شما بود که هنگام اندازه گیری اندازه صفحه کوچکتر نشان داده شد. با این حال، توسعه یک نسخه تلفن همراه از سایت شما زمان بیشتری را صرف توسعه یک وبسایت پاسخدهنده می کند که به نظر می رسد عالی است و به نظر می رسد مهم نیست که دستگاه شما بازدید کننده ها از آن استفاده کند. یکی دیگر از ناکامی های یک نسخه وب سایت تلفن همراه این واقعیت است که آنها هزینه بیشتری دارند، زیرا توسعه دهنده شما باید دو وب سایت را به جای آن ایجاد کند.


4. تعمیر و نگهداری آسان تر

به طور مستقیم به نقطه بالا متصل شده است تعمیر و نگهداری وب سایت آسان تر است. با دو نسخه وب سایت شما، کارمندان یا تیم توسعه شما باید زمان و منابع را در مدیریت دو وب سایت تقسیم کنند. با یک وب سایت پاسخگو، کارکنان شما می توانند زمان کمتری را در کارهای تعمیر و نگهداری و تمرکز بر وظایف مهم تر مانند بازاریابی، تست A / B، خدمات مشتری، توسعه محصول یا محتوای و بیشتر تمرکز کنند.


5. بدون مجوز محتوا مجاز نیست

یکی دیگر از نکات در مورد دو نسخه وب سایت شما این است که شما اساسا محتوای تکراری را ایجاد می کنید. در حالی که موتورهای جستجو روز به روز دقیق تر می شوند، هنوز باید بدانند که کدام وب سایت مهم تر است. اگر از یک نسخه موبایل سایت خود استفاده می کنید، محتوای شما باقی می ماند حتی اگر URL متفاوت باشد.


این می تواند هر دو نسخه وب سایت شما را به رتبه موتور جستجو پایین تر، زیرا موتورهای جستجو نمی دانند که کدام محتوا مربوط است. اگر می خواهید هر دو نسخه سایت خود را به خوبی رتبه بندی کنید، شما نیاز به ایجاد دو استراتژی و کمپین های SEO جداگانه و سرمایه گذاری به طور قابل توجهی بیشتر در تولید محتوای اصلی و منحصر به فرد برای هر دو نسخه دسکتاپ و موبایل از سایت شما.


از آنجا که داشتن دو استراتژی SEO جداگانه نیاز به زمان و پول زیادی دارد، اکثر صاحبان وب سایت با استفاده از یک تگ کانونیک در وب سایت تلفن همراه خود، به نسخه دسکتاپ اشاره می کنند. در نتیجه، بیشتر وب سایت های جداگانه تلفن همراه در موتورهای جستجو رتبه بندی نمی شوند.


با یک وب سایت ریسپانسیو ، تمام سردردهای فوق را می توان با موفقیت اجتناب کرد. اگر شما در مورد اهمیت طراحی وب پاسخگو دارید، این باید به آنها کمک کند.


6. تجزیه و تحلیل وب سایت ساده تر

هنگامی که شما دو نسخه متمایز از وب سایت خود دارید، باید دو مجموعه تجزیه و تحلیل وب سایت را پیگیری کنید تا بتوانید بدانید که از چه بازدیدکنندگان بازدید می کنید و چگونه با محتوای شما ارتباط برقرار می کنند. این به این معنی است که شما باید پیگیری ثبت نام چندگانه را داشته باشید و از صفحات، نقاط تبدیل، مراحل و موارد دیگر تشکر کنید.


با یک سایت پاسخگو، از سوی دیگر، آمار وب سایت شما تا حد زیادی ساده می شود، زیرا شما در بالای مجموعه ای از اطلاعات قرار می گیرید. شما هنوز هم می توانید درک کنید که چه دستگاه ها و مرورگرهایی که بازدیدکنندگان شما از آنها استفاده می کنند، جایی که آنها پایین می آیند، و چه مدت آنها در سایت شما خرج می شود، اما برای گرفتن عکس دقیق، نیازی به خواندن داده ها از چندین گزارش نیست.


7. بارگذاری وب سایت بهتر

وبسایتهایی که پاسخگو هستند، تمایل دارند سریعتر در همه دستگاهها بارگذاری شوند، اما به ویژه در گوشیهای هوشمند و رایانههای لوحی. با تشکر از تصاویر پاسخگو و شبکه های مایع، زمان بارگذاری صفحات به طور قابل توجهی کمتر است، که تأثیر مستقیم بر مدت بازدید کاربر شما دارد. با توجه به تحقیقات، 53 درصد از بازدیدکنندگان تلفن همراه یک سایت را رها می کنند اگر صفحات طولانی تر از سه ثانیه برای بارگذاری باشند. همان تحقیق نشان می دهد که وب سایت هایی که سرعت بار را بارگذاری می کنند، بیشتر از زمان صرف شده در سایت و همچنین نرخ تبدیل بهبود یافته بهره مند می شوند. این موضوع درباره اهمیت طراحی وب پاسخگو است.


8. نرخ انفجار پایین

میزان گزاف گویی نشان دهنده درصد بازدیدکنندگان وب سایت خاصی است که پس از دیدن یک صفحه تنها از سایت خارج می شوند. همانطور که در بالا ذکر شد، یک وبسایت پاسخگو به این معنی است که بازدیدکنندگان در سایت شما باقی خواهند ماند و میزان بازده خود را کاهش می دهد. بازدیدکنندگان بیشتر مایل به کلیک کردن و خواندن صفحات دیگر در سایت شما هستند و همه چیز را که باید ارائه دهید، کشف کنید.


9. تبدیل بالاترنرخ ها

زمان بیشتری در سایت شما و میزان بازده پایین تر، گام های خوبی برای بهبود تجربه کاربر بازدید کننده و ایجاد اعتماد شما می باشد. این بهبود تجربه کاربر و اعتماد منجر به نرخ تبدیل بهتر می شود، چه به معنی تبدیل به ثبت نام برای خبرنامه شما، ساخت یک خرید و یا رزرو یک تماس. برای لحظه ای فکر کنید که نرخ تبدیل گوشی های هوشمند به میزان 64٪ نسبت به دسکتاپ افزایش یافته است و این موضوع آسان است که چرا یک وبسایت پاسخگو باید باشد.


10. بهتر جستجوگرها

یکی دیگر از مزایای طراحی وب پاسخگو، رتبه موتور جستجوی پیشرفته است. از آوریل 2015، گوگل در پاسخ به وب سایت شما به عنوان یکی از سیگنالهایی است که رتبه وب سایت شما را در صفحه نتایج موتور جستجو تعیین می کند. اگر وب سایت شما پاسخگو نیست، غول موتور جستجو آن را در صفحه نتایج پایین تر خواهد گذاشت، در صورتی که آزمون تست تلفن همراه را نشان می دهد بالاترین میزان آن را نشان می دهد.


SEO بهبود می یابد

یکی دیگر از مزایای طراحی وب پاسخگو، رتبه موتور جستجوی پیشرفته است. (منبع: Envato Elements)

11. اشتراک اجتماعی بیشتر

هنگامی که به درستی انجام می شود، طراحی وب پاسخگو می تواند منجر به افزایش اشتراک اجتماعی برای محتوای شما شود. این یکی دیگر از منافع طراحی وب پاسخگو است. محتوای پاسخگو همراه با دکمه های رسانه های اجتماعی پاسخگو باعث می شود که لینک های به صفحات سایت شما حتی در صفحه های کوچکتر به اشتراک گذاشته شود. این می تواند به افزایش اعتبار شما کمک کند و شما را به یک مخاطب جدید بسپارد و سپس به ترافیک بیشتر و بیشتر تبدیل می شود. در عین حال، سیگنال های اجتماعی همچنین می توانند موتور جستجوی خود را به طور غیرمستقیم تحت تاثیر قرار دهند چرا که موتورهای جستجو متوجه افزایش تقاضا و جستجو می شوند.


12. پیوندهای بهتر

در نهایت، لازم به ذکر است که یک وبسایت پاسخگو میتواند به شما در ایجاد لینکهای تبلیغاتی کمک کند. لینک ها نقش مهمی در هر استراتژی جستجوگرها ایفا می کنند، زیرا موتورهای جستجو نشان می دهند که وب سایت های دیگر وب سایت خود را یک منبع معتبر از اطلاعات می دانند. اگر سایت شما پاسخگو نیست، وب سایت های دیگر کمتر تمایل به پیوند شما دارند. پس از همه، پیوند به یک وبسایت که تجربه کاربری خوب را ارائه نمی دهد، باعث می شود که آنها به بدی نیز نگاه کنند.


بهبود خط پایین شما با یک وب سایت پاسخگو

همانطور که می بینید، مزایای طراحی وب سایت پاسخگو برای کسب و کار شما وجود دارد. اگر وب سایت شما هنوز پاسخگو نیست، برنامه ریزی یک طراحی مجدد و طرح جدید مایع، اولین گام بزرگ است. این به شما کمک خواهد کرد که تعیین کنید کدام عناصر صفحه مهم هستند، کدام صفحات را می توانید حذف کنید و کپی کنید که می خواهید در سایت خود نگه دارید.


هنگامی که در مسیر طراحیشان روشن میشوید، میتوانید به انتخاب پلت فرم مناسب و موضوع یا قالب مناسب برای سایت خود، شیرجه بزنید. سپس می توانید راهنمایی هایی را که در این سری از آموزش ها وجود دارد، پیاده سازی کنید و نرخ تبدیل سایتتان، نرخ مشارکت، جستجوگرها و موارد دیگر را ارتقا دهید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی