آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

اهداف یک وب سایت چیست؟

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ


هنگام برنامه ریزی یک وب سایت جدید، این قابل درک است که شما ممکن است بخواهید به چیزهای سرگرم کننده پیش بروید و ایده های دلخواه برای ویژگی های پیشرفته. شما ممکن است خود را در وب سایت های دیگر برای ایده هایی درباره زنگ های دیجیتالی و سوت هایی که می خواهید اضافه کنید پیدا کنید. اما ویژگی ها و گرافیک نباید نقطه شروع خود باشند ابتدا باید اهداف و اهداف خود را برای سایت فهرست کنید.


در حالی که افزایش فروش وب سایت یا ترافیک ممکن است به اهداف بازاریابی آشکار تبدیل شود، اگر به اهداف مورد نیاز برای دستیابی به نتایجی که می خواهید، ارزیابی نکنید، به سرعت آنها را بی معنی می دانید.


یک وب سایت فیلمی از رویاها مانند فیلم معروف نیست: شما نمی توانید فقط "آن را بسازید و آنها می آیند".


یک سایت موفق باید یک استراتژی بازاریابی مؤثر و پایدار به همراه ارائه مجموعه ای از محصولات، خدمات، تصاویر، فیلم ها و سایر فایل ها داشته باشد. به این معناست که طراحی وب سایت شما باید بر اهداف خاص متمرکز شود، همراه با اهداف قابل اندازه گیری برای دستیابی به آنها.


اهداف بازاریابی شما بستگی به ماهیت کار شما دارد. به عنوان مثال، یک هدف اولیه برای کسب و کار ارائه خدمات حرفه ای به شرکت های دیگر ممکن است منجر به تولید بیشتر شود. برعکس، یک سایت هنری یا عکاسی ممکن است روی جذابیت نمایش کار جدید یا فروش آنلاین آن تمرکز کند.


از کجا شروع کنید

صرف نظر از کسب و کار شما، با فهرست اهداف وب سایت خاص و اهداف مرتبط با استراتژی و قابلیت های کلی بازاریابی خود، ابتدا شروع کنید. مثالها ممکن است شامل موارد زیر باشند:


هدف: افزایش فروش.

اهداف: بهینه سازی موتور جستجو، محتوای به خوبی سازماندهی شده، سایت کاربر پسند، تماس های موثر برای عمل، افزایش نرخ تبدیل.


هدف: تبدیل شدن به یک منبع معتبر

اهداف: ارائه مطالب با کیفیت در وب سایت شما، به طور مرتب اضافه کردن اطلاعات جدید، ایجاد اعتماد، بازاریابی سایت خود در سایر وب سایت ها و رسانه های اجتماعی.


هدف: بهبود تعامل با مشتریان موجود و بالقوه.

اهداف: لیست بازاریابی پست الکترونیکی، پشتیبانی آنلاین (چت زنده)، وبینارها و محتویات طراحی شده برای دادن بازدید کننده شما دلیل برای بازگشت.


هدف: ساخت نام تجاری خود را.

اهداف: برنامه فعال رسانه های اجتماعی، تبلیغات، مدیریت شهرت.


اهداف نشان داده شده در بالا نمونه هستند؛ شما می توانید اهداف کاملا متفاوت برای رسیدن به اهداف مشابه ارسال کنید.


همچنین آنها منحصر به فرد نیستند. به عنوان مثال، در حالی که ما در "ایجاد اعتماد" در "تبدیل شدن به یک منبع معتبر" ذکر شده است، ایجاد اعتماد نیز یک موضوع کلیدی برای افزایش فروش است.


هدف نادیده گرفته شده

در حال توسعه اهداف وب سایت شما، بازدید کننده ایده آل شما بسیار مهم است. مشتریان اغلب بر روی "خریداران ما متنوع هستند"، اما یک وب سایت با هدف برای همه ممکن است کسی را جذب کند.


محتوای شما باید بلافاصله به بازدیدکنندگان ایده آل شما تجدید نظر کند، آنها را متقاعد کنید که ارزش شان را دارند، و آنها را برای قدم بعدی آماده کنید.


به عنوان مثال، اگر شما کالاهای بسیار فنی را برای مهندسین فروش بخرید، نمایش یا نمایش اسلایدهای هنری به احتمال زیاد موفق نخواهند شد. مهندس بیشتر علاقه مند به یک لیست گلوله از ویژگی های کلیدی، محتوای آموزشی برای کمک به حل مشکل، مشخصات دانلود یا نقشه های ابعادی، و یا یک راه آسان برای درخواست نقل قول است.


اهداف واقع بینانه

فهرستی از اهداف و اهداف شما همچنین نیاز به سازگاری با توانایی های سازمان شما دارد. آسان است می گویند "ما باید در Instagram حضور داشته باشیم"، اما آیا منابع و کارکنان شما چند ساعت در هفته در یک برنامه خلاقانه و مداوم رسانه های اجتماعی که پیروان را درگیر می کند، دارید؟


اگر پاسخی نباشد، گزینه های دیگر مانند برنامه انتشار مطبوعات، لیست اخبار انتخاب ایمیل، مقالات سفیدپوستان، خبرنامه های منظم یا مشابهی را که بهتر از توانایی شما برای تولید محتوای قانونی است، در نظر بگیرید.


اندازه گیری موفقیت

بخشی از برنامه ریزی شما باید نحوه اندازه گیری موفقیت وب سایت جدید خود را در نظر بگیرید. تبدیل یک بازدیدکننده ی اول به یک مشتری نادر است. شما باید چند اهدافی را برای سنجش اینکه آیا استراتژی جدید شما موفقیت آمیز است یا نه، ایجاد کنید و اگر آنها کوتاه نشوند، شروع به تنظیم کنید.


شما باید از کجا شروع کنید. سپس، هنگامی که سایت جدید خود را پیاده سازی می کنید، تغییرات را اندازه گیری کنید. (ما در مورد اهداف قابل اندازه گیری و معیارهای این پست ارائه می دهیم.)


خلاصه کردن

یک وب سایت جذاب برای دستیابی به اهداف بازاریابی کافی نیست. در حالی که طراح وب شما می تواند به شما در ایجاد یک وب سایت که کار می کند کمک کند، باید با فهرست اهداف و اهداف استراتژیک سایت خود را آغاز کنید.


با ایجاد یک لیست واقع بینانه از اهداف و اهداف قابل اندازه گیری، و همچنین همیشه نگه داشتن بازدید کننده ایده آل خود را، شما به احتمال زیاد به افزایش شانس خود را از موفقیت آنلاین.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی