آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

در اینجا 5 دلیل برای اینکه کسب و کارهای کوچک به وب سایت نیاز دارند!


1. اعتبار

برای کسب و کارهایی که وبسایتها ندارند بیشتر شبیه به آن نیست. به عنوان یک نتیجه از این، مصرف کنندگان به طور کلی توسط شرکت هایی که وب سایت حضور ندارند، توسط شرکت ها غیرفعال می شوند.


این یکی از بزرگترین دلایل اینکه کسب و کارهای کوچک به وب سایت نیاز دارند.


یک وب سایت نه تنها کسب و کار را در خارج قرار می دهد و خود را شناخته می شود. از آنجا که مصرف کنندگان مدرن از آن انتظار دارند، فورا اعتبار کسب و کار را می دهد.


مصرف کنندگان انتظار حضور وب را دارند

حتی کسب و کارهایی که دارای وبسایت هستند، هنوز هم می توانند بر روی مشتریان وب تاثیرگذار باشند.


در مورد زمانی که در وب سایت های قدیمی باقی مانده اید فکر کنید


طراحی و طرح قدیمی. استفاده نادرست از رنگ و فونت اشتباهات املایی تمام 9 متری یک وب سایت بد.


هر بار که شما یکی از این سایت های باستانی روبرو می شوید، احتمالا با کلیک بر روی آن کلیک کنید.


و متاسفانه، بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک به این امر دست می یابند؛ زیرا آنها مهارت و زمان طراحی یک وب سایت کاربردی ندارند.


خوشبختانه، سازندگان و برنامه نویسان وبسایت میتوانند به کسب و کارها کمک کنند مشروع و حرفه ای باشند. در عصر دیجیتال، این سرمایه داری عاقلانه و عملا لازم برای هر دو شرکت بزرگ و کوچک است.


2. توسعه برند

هنگامی که مردم از نام تجاری فکر می کنند، معمولا درباره لوگو فکر می کنند.


درست است که آرم یک قسمت بزرگ از یک تصویر شرکت است. اما خیلی بیشتر از این است.


یک نام تجاری یک واحد تجاری است. این چیزی است که در ذهن مصرف کنندگان زنده می ماند.


این نه تنها یک کسب و کار را از بقیه قابل تشخیص می کند. این شخصیتی است که مصرف کنندگان می دانند و اعتماد می کنند.


یک روایت قوی فروش می کند و بیشتر تولید می کند

یک وبسایت پلتفرم مناسب و مفید برای شناخت این شخصیت است. محدودیتی برای اینکه چگونه یک شرکت برند آنلاین خود را توسعه دهد محدود است.


بنگاه ها می توانند با طراحی، طرح بندی و محتوا، نشان های خود را نشان دهند و بازتاب دهند. اما مهمتر از همه، آنها به راحتی می توانند داستان خود را بیان کنند.


مردم به طور کلی مثل داستانها هستند. و مصرف کنندگان همانند هستند. هنگامی که آنها یک محصول یا خدمات را خریداری می کنند، به نوعی تبدیل به بخشی از نام تجاری و داستان آن می شوند.


3. بازاریابی

روزهای آگهی بیلبورد و رادیو از بین رفته است.


هر زمان که یک فرد به دنبال چیزی در اینترنت جستجو کند، لیستی طولانی از وب سایت ها را برای کلیک بر روی آنها دریافت می کنند.


در حالی که این خبر خوب برای وب سایت هایی است که بالاتر رتبه بندی می شود، برای کسانی که رتبه پایین تر را دارند، خیلی خوب نیست. و کسب و کارهای کوچک معمولا آنهایی هستند که در صفحات نتیجه موتور جستجو خوبی نیستند.


با دید کمتری، رقابت و تولید ترافیک وب بیشتر می شود. اما با جستجوگرها و بازاریابی دیجیتال، کسب و کارهای کوچک می توانند رتبه بیشتری کسب کنند.


SEO آیا یک نیروگاه بازاریابی است؟

هنگامی که یک وبسایت با 404 خطا و بار بار بارگذاری صفحه آهسته می شود، کاربران وب بیشتر احتمال دارد روی آن کلیک کنند و به وب سایت بعدی حرکت کنند.


این یکی از مواردی است که بر وب سایت های موتور جستجو تاثیر می گذارد. موتورهای جستجو نه تنها به وب سایت هایی با ترافیک بیشتر وب کمک می کنند. آنها همچنین کسانی هستند که ترافیک وب خود را حفظ می کنند.


وبسایت هایی که کلمات کلیدی استراتژیک را در محتوای وب خود پیاده سازی می کنند، همچنین دارای رتبه بالاتر هستند. این کلمات کلیدی عبارت ها و عباراتی هستند که کاربران وب جستجو می کنند.


محتوا کالا است

اینترنت از اطلاعاتی برخوردار است. به همین دلیل، اطلاعات تبدیل به یک کالا شده است که هر دو به مصرف کننده و یک کسب و کار ارزشمند است.


محتوا یک دلیل بزرگ است که چرا کسب و کارهای کوچک نیاز به وب سایت دارند. وب سایت ها بهینه ترین محتوا را ارائه می دهند.


با ارائه اطلاعات در قالب محتوای کلیدی، کسب و کارها بهتر می توانند خود را به مصرف کنندگان منتقل کنند. اگر مصرف کننده "به" اطلاعات کسب و کار "خرید" می کند، بیشتر احتمال دارد که محصولات و خدمات واقعی کسب و کار را خریداری کند.


کلمات کلیدی یک الگوریتم رتبه بندی گوگل را تشکیل می دهند. با استفاده از کلمات کلیدی در محتوای آنها، وب سایت ها بهینه سازی شده و خود را بیشتر قابل مشاهده می کنند.


4. مسابقه

امروز رقابت شدید دیجیتال است. این یک دلیل بزرگ است که چرا کسب و کارهای کوچک نیاز به وب سایت دارند.


اکثر شرکت های کوچک حضور آنلاین دارند. این که آیا آنها وب سایت، حساب های رسانه های اجتماعی، و یا هر دو، کسب و کارهای کوچک به طور کلی، به دست آمده است.


اما کسانی که وب سایت ندارند به سادگی نمی توانند با شرکت هایی که می کنند رقابت کنند.


مصرف کنندگان آنلاین تنها در حال مشاهده کسب و کارهایی هستند که دارای وب سایت هستند.


این به این معنی است که تمام کسب و کارهای دیگر که حضور وب ندارند در تاریکی باقی خواهند ماند. در همین حال، کسب و کارها با وبسایتها آنها را از بین خواهند برد.


کوچک بوزیننیاز به رقابت با انتظارات مصرف کننده

علاوه بر این، مصرف کنندگان به طور جدی تجارت را انجام نمی دهند اگر آنها حضور وب ندارند. به آنها، اگر کسب و کار در وب سایت سرمایه گذاری نکنند، آنها نباید در مورد عملکرد خود مراقبت کنند.


به مصرف کنندگان، این به کسب و کار ضعیف تبدیل شده است. و آنها نمی خواهند وقت و پول خود را با محصولات و خدمات با کیفیت پایین تلف کنند.


در عوض، آنها ترجیح می دهند پول خود را بر روی چیزی ارزشمند سرمایه گذاری کنند. یا، حداقل، در یک کسب و کار که خود را جدی بگیرد.


5. کنترل

با وب سایت ها، صاحبان کسب و کار کوچک در حال چرخش هستند. آنها می توانند کنترل و کنترل افراد را ببینند و چگونگی درک آنها را کنترل و کنترل کنند.


همچنین اطلاعات زیادی در وب سایت وجود دارد. آسان است که ببینید که کجا مخاطبان خود را وارد شوید از چه زمانی، و چه آنها جستجو برای رسیدن به آنجا.


این برای صاحبان کسب و کار کوچک قدرتمند است. حدس و گمان های کمتر و شواهد بنیادی در مورد رفتار و الگوهای ذهنی افراد وجود دارد.


صاحبان وب سایت می توانند ببینند چه مدت مخاطبان خود را به یک صفحه وارد می کنند. آنها می توانند ببینند کدام کلیدواژه را جستجو می کنند. آنها همچنین می توانند سایت هایی را که بعد از آنها می آیند ببینند.


رسانه های اجتماعی و انجمن های بحث و گفت و گو باعث شده است که مخاطبان را درک کنند. صاحبان کسب و کار می توانند مخاطبین خود را با محتوای جذاب و محتاطانه تحقیق کنند.


یک کسب و کار کوچک می تواند فراتر از مرزهای داخلی گسترش یابد

با استفاده از ابزارهای وب مانند Google Analytics، کسب و کارهای کوچک میتوانند ببینند کجا مخاطبانشان از آن استفاده میکنند.


حتی اگر یک شرکت محلی بتواند ترافیک را از خارج از کشور (و یا حتی خارج از کشور) تولید کند، چرا آنها سعی نمیکنند این فروش را فراتر از حد خود انجام دهند؟


به این معنی است که چشمان بیشتری کسب و کارشان را ببینند و در نهایت کسب و کار بیشتر باید باشد.


درک اینکه چرا کسب و کارهای کوچک نیاز به وب سایت دارند

29٪ از کسب و کارهای کوچک هنوز وب سایت ندارند. این بیش از یک چهارم از کسب و کارهای کوچک هنوز در تاریکی باقی مانده است، قادر به رقابت و به رسمیت شناختن آنها شایسته نیست!

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی