آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

بهترین نرم افزار طراحی وب چیست؟

پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

همانطور که با هر تلاش بزرگ، طراحی وب در مورد هر دو الهام و استقامت است. در روز گذشته، ایجاد صفحات وب تنها استان کدکورهای هاردکور بود، اما این بدان معنا نیست که ابزارهای متعددی برای ساده سازی روند وجود دارد. بعضی از این ها حتی دارای یک رابط بصری هستند، به شما این امکان را می دهد که پیوندها، متن ها و تصاویر را بکشید و رها کنید، به شرط اینکه طراحی پوستر یا نمایش را طراحی کرده اید.


سایر ابزارهای طراحی وب به سمت برنامه نویسان متمرکز می شوند، به عنوان ویراستاران متن پیشرفته عمل می کنند و اجازه می دهد تا یک خط تلفن به صورت یک وب سایت ایجاد کند. با این حال، اکثر ابزارهای طراحی وب جایی بین این دو افراطی وجود دارد.


در این راهنمای ما بر پنج بهترین ابزار موجود در حال حاضر تمرکز کرده ایم. هنگامی که توزین کنید که شامل آن است، ما در مورد سهولت استفاده، زبان های وب پشتیبانی شده، هزینه، و ابزار آسان برای آپلود پروژه به پایان رسید بعد از اینکه شما انجام شده است متمرکز شده است.


اگر این اولین بار است که شما یک وب سایت ساختید، توصیه میکنیم قبل از صرف هزینه هر وسیله ای مانند Bluefish استفاده کنید. تمام ابزارهای حقوقی تحت پوشش این راهنما، نسخه آزمایشی را در هر صورت ارائه می دهند، بنابراین قبل از اینکه شما مرتکب تخلف شوید، می توانید از آنها درباره آنچه در موردشان هستند مطلع شوید.


اگر نرم افزار طراحی وب برای شما خیلی پیچیده باشد، ممکن است بخواهید سازندگان وب سایت آنلاین را امتحان کنید که بر روی سادگی و سهولت استفاده، نه به ارائه مجموعه ای از ویژگی های گسترده تمرکز کنند.


ما بهترین خدمات میزبانی وب را گرد هم آورده ایم

آیا می خواهید شرکت یا خدمات خود را به این راهنمای خریدار اضافه کنید؟ لطفا درخواست خود را به آدرس desire.athow@futurenet.com با آدرس راهنمای خرید در خط موضوع بفرستید.

Adobe Dreamweaver CC



1. Adobe Dreamweaver CC

طراح وب طراحی شده است


designBuild خود را سفارشی طراحی responsHTML5 supportNot ارزان

Adobe Dreamweaver یک برنامه قدیمی است که به شما اجازه می دهد به طور مستقیم از طراحی وب سایت خود، بدون نیاز به دانستن بیش از حد در مورد برنامه نویسی، استفاده کنید. این نرم افزار از طریق ترکیبی از ویرایش تصویری و ویرایش HTML کار می کند، بدین معنا که برای اکثر کاربران نباید بیش از حد شیب منحنی یادگیری داشته باشد.


علاوه بر این، در حالی که برنامه نویسی طراحی وب سایت شما نیاز به تلاش بیشتری نسبت به استفاده از یک قالب آماده سازی آماده دارد، حداقل این امکان وجود دارد که اطمینان حاصل کنید که نگاهی که واقعا میخواهید انجام دهید، و نه تلاش برای طراحی مشخصات دیگر شخص دیگری.


یکی از ویژگی های ویژه Dreamweaver این است که به شما اجازه می دهد تا یک طراحی پاسخگو را تولید کنید، به این معنی که وب سایت شما می تواند بهینه سازی شده برای نمایش در دسکتاپ و همچنین دستگاه های تلفن همراه، بدون محدودیت تجربه کاربر.


با این حال، اگر شما یک کاربر پیشرفته تر هستید، ممکن است خوشحال باشید که Dreamweaver پشتیبانی چندین مانیتور را برای ویندوز ارائه می دهد. همچنین از Chromium Embedded Framework (CEF) برای کار با عناصر HTML5 و شبکه های CSS پشتیبانی می کند. علاوه بر این، همچنین برای Git پشتیبانی می شود تا به شما اجازه می دهد کد منبع را مستقیما از Dreamweaver ویرایش کنید.


Dreamweaver در دسترس است به عنوان بخشی از سرویس اشتراک اپلیکیشن برنامه Mid-Range Adobe، Creative Cloud که شامل فتوشاپ نیز می باشد. هزینه های اشتراک از 20.99 دلار در ماه اگر شما سالانه پرداخت کنید، همچنین با دسترسی آزاد ماه به تصویر Adobe Stock می آید. به صورت متناوب، اگر فقط بخواهید ماهیانه بپردازید، هزینه آن 31.49 دلار در ماه است.




2. Bluefish

سبک و آسان برای استفاده - یک ماهی بزرگ در یک حوضچه کوچک است


کد سبک و سریع استفاده از طریق wizardsNo رابط بصری

Bluefish در میان کوچکترین ابزارهای طراحی وب موجود است. نصب کننده کوچکی در زیر 53 مگابایت وزن دارد و نصب فقط چند لحظه طول می کشد. در حالی که رابط فقط متن است، به وضوح با نوآوری در ذهن طراحی شده است، زیرا آن را از نوار ابزارهای روشن، منوهای قابل تنظیم کاربر و برجسته کردن نحو استفاده می کند.


در حالی که تمرکز اصلی بر روی HTML، Bluefish از طیف گسترده ای از زبان های دیگر از جمله PHP، جاوا، جاوا اسکریپت، SQL، XML و CSS پشتیبانی می کند. بر خلاف ابزارهای طراحی وب WYSIWYG بصری، رابط متن باعث می شود کد بسیار پاکیزه تر شود.


Bluefish دارای یک تابع جستجوی عالی است، به شما این امکان را می دهد که متن را در پروژه های مختلف پیدا کنید. این ابزار همچنین در یک زمان مشغول خنک کردن صدها اسناد است. اگر چه Bluefish از کار با فایل های راه دور پشتیبانی می کند، گفتگوهای متفاوتی و مفید و جادوگران در حال حاضر از آپلود مستقیم صفحات وب از طریق FTP پشتیبانی نمی کنند.


علی رغم بهترین تلاش های توسعه دهندگان، Bluefish ممکن است کمی وقت بگذارد تا بتواند به آن دسترسی پیدا کند. با این وجود این ابزار به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد، بنابراین با استفاده از آن سعی نکنید چیزی از دست ندهید. در طول آزمایش ما در ویندوز 10 PC ما دریافتیم که ما باید GTK + 2.24.8 را نصب کنیم تا Bluefish را اجرا کنیم. یک لینک دانلود برای GTK از طریق وب سایت Bluefish در دسترس است.



3. ویرایشگر متن Atom

کد خود را ویرایش کنید


آسان برای استفاده از کتابخانه های اضافی تغییر نام تم رابط کاربری بصری

Atom یک ویرایشگر منبع باز برای طراحی، توسعه و ویرایش کد است. این بسیار آسان است برای استفاده و ابزار توسعه دهنده برای ساده سازی روند وجود دارد. بسته یکپارچهمدیر همچنین بدان معنی است که شما می توانید ویژگی های اضافی به طور مستقیم از Github، که Atom را توسعه داده است، اضافه کنید و یک قابلیت کشیدن و رها کردن برای انتقال فایل ها و پوشه ها در اطراف وجود دارد.



در حالی که بسیاری از افراد ممکن است با ایده برنامه نویسی آشنا شوند، اگر آنها تجربه برنامه نویسی نداشته باشند، در بعضی از مراحل در فرایند طراحی وب، میتواند به طور مستقیم بتواند کد را ویرایش کند. این ویژگی مخصوصا مفید است اگر شما می خواهید کد را برای افزودنی های نرم افزاری موجود سفارشی کنید تا بتوانید ویژگی هایی را که می خواهید برای وب سایت خود داشته باشید.


توجه داشته باشید که برنامه های ویرایش متن در حال حاضر برای کار با کد مناسب نیست، زیرا آنها فرمت اضافی را وارد می کنند که می تواند کد شما را بی فایده کند. از این رو نیاز به ویرایشگر کد اختصاصی دارد.


با این حال، Atom رایگان است برای دانلود و استفاده، و طیف گسترده ای از کتابخانه ها در دسترس می تواند به ویژه مفید است. علاوه بر این، رابط کاربر Atom را می توان به طور مستقیم و یا از طریق نصب تم های شخص ثالث که به بهترین کار شما کمک می کند، یا آنهایی که به سادگی برنامه را برای استفاده آسان تر می کنند، تنظیم می کند. Atom همچنین با یک جامعه پشتیبانی بسیار قوی همراه است.



4. طراح گوگل وب

یک ابزار عالی برای ایجاد محتوای تعاملی


رابط کاربری WYSIWYG ساده برای YouTube و Google Maps برای ایجاد آگهی ها طراحی شده است

طراح Google Web در درجه اول برای ایجاد محتوای تعاملی در HTML5، جاوا اسکریپت و CSS است. به زبان انگلیسی ساده، این بدان معنی است که اولین کار آن ساختن آگهی است.


خبر خوب این است که از طریق بسیار ساده برای استفاده از رابط کاربری GUI که شامل ابزار طراحی نقطه و کلیک متن، اشکال اولیه، انیمیشن های 3D و خیلی بیشتر است، انجام می شود. هر ویژگی 3D در یک جدول زمانی در پایین پنجره نمایش داده می شود. پانل ها در سمت راست رابط، به شما این امکان را می دهد که تنظیمات بیشتری مانند رنگ ها را تنظیم کنید.


طراح گوگل وب همچنین یک کتابخانه مفید از اجزای اضافی مانند تصاویر، فیلم ها و سایر ابزارهای تبلیغاتی را در بر می گیرد.


کاربران پیشرفته می توانند بین نمایش پیش فرض "طرح" و "کد" تغییر کنند، به همین دلیل این ابزار می تواند از ایجاد ویژگی های پیشرفته تر در کنار تبلیغات پشتیبانی کند - به شرطی که شما دانش و صبر را برای برنامه ریزی خودتان داشته باشید.


طراح گوگل وب هنوز در آزمایش بتا است، بنابراین فاقد ویژگی های خاصی از قبیل امکان باز کردن فایل های HTML ایجاد شده در خارج از ابزار است. با این وجود، این شامل یک پیش نمایش پیش نمایش وب است که پروژه فعلی شما را در مرورگر پیش فرض شما باز می کند. شما همچنین می توانید مطالب خود را به صورت خودکار منتشر کنید. این پیشنهاد گوگل برای ویندوز، macOS و لینوکس رایگان است.



5. جریان وب

ارائه مبتنی بر ابر که نیازی به دانش برنامه نویسی ندارد


کشیدن و رها کردن GUITruly cross-platformInterface طول می کشد تا به کارشناسی ارشد

Webflow یک سرویس مبتنی بر ابر است که به طور خاص ایجاد شده است تا افراد بدون دانش برنامه نویسی بتوانند با طراحی وب شروع به کار کنند.


به غیر از این که واقعا پلتفرم متقابل است، همانطور که مبتنی بر وب است، Webflow بر مفهوم «بی نظمی هوشمند» تأکید دارد. در ابتدا این بدان معنی است که یک رابط کشیدن و رها کردن ترد می دهد که شما می توانید عناصر مانند متن و تصاویر را یکپارچه بر روی یک صفحه با استفاده از یکی از قالب های آزاد آزاد کنید.


بر خلاف بسیاری از ویراستاران WYSIWYG، کد تولید شده بسیار تمیز و خوب نوشته شده است، حتی اگر گزینه "من بدون تجربه برنامه نویسی" را انتخاب کنید در طول راه اندازی. ابزار اتوماسیون Webflow کد HTML / CSS لازم را برای شما ایجاد خواهد کرد. شما می توانید با استفاده از پانل ها در سمت راست، تغییرات دانه ای را به عناصر فردی تبدیل کنید.


Webflow یک تظاهرات رایگان از ویژگی های آن را از طریق وب سایت ارائه می دهد و همچنین می توانید برای یک بسته رایگان Starter که به شما امکان ایجاد تا دو پروژه را می دهد، مشترک شوید. اگر شما بیش از این نیاز دارید و یا نیاز به خدمات میزبانی وب نیز دارید، قیمت ها از 24 دلار (£ 18، AUD $ 32) در ماهانه شروع می شود. این در مقایسه با ابزار معادل کمی گرانتر است، ذهن شما.


Webflow نیز پشتیبانی کمی برای پلاگین های تجارت الکترونیک و یا ابزار بازاریابی دارد. شما می توانید از یک ابزار جداگانه مانند Google Web Designer ذکر شده برای ایجاد محتوای تبلیغاتی تعاملی در صورت تمایل استفاده کنید.




6. وردپرس

ساختن پلت فرم وب سایت شما


آسان برای نصب و استفاده از بسیاری از ویژگی های در دسترس ویژگی های وب سایت ساخته شده برای وب سایت برای هرزنامه

وردپرس یک روش جایگزین برای راه اندازی و طراحی وب سایت شما است، در حالیکه سایر پیشنهادات ما در اینجا برجسته شده است، زیرا در واقع یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است. قدرت در اینجا این است که یک موضوع ساده برای راه اندازی وب سایت در عرض چند دقیقه است. در واقع، بسیاری از بسته های میزبانی وب عبارتند از نصب وردپرس با یک کلیک از کنترل پنل خود، اما حتی بدون آن، وردپرس نسبتا آسان است برای نصب.


پس از نصب، Backend برای مدیریت و مدیریت بسیار کاربر پسند است. شما می توانید از قالب های موجود وردپرس برای وب سایت خود استفاده کنید، اما بیشتر به احتمال زیاد شما می خواهید یک قالب رایگان یا حق بیمه WordPress موجود را دانلود و نصب کنید - همه این کارها می تواند انجام شود

فقط با چند کلیک.


حتی اگر شما ترجیح می دهید با طراحی خود کار کنید، اغلب می توانید با استفاده از قابلیت های کشیدن و رها کردن، معمولا از یک طراحی دانلود شده با یک چارچوب ساخته شده، انجام دهید. این می تواند به شما اجازه ایجاد وب سایت حرفه ای را بدون نیاز به یادگیری برنامه نویسی و یا برنامه نویسی در همه.


با این حال بهتر است افزونه های رایگان برای دانلود و نصب وجود داشته باشد که اغلب نیازی به بیش از چند کلیک نیست. این باعث می شود تمام مراحل سفارشی سازی وب سایت شما بسیار ساده باشد و نیازی به مهارت های حرفه ای ندارد.


به طور کلی، وردپرس یک CMS بسیار آسان برای استفاده است و می تواند راه بسیار سریع برای دریافت هر گونه وب سایت آنلاین سریع. طیف گسترده ای از طرح های قالب و ویژگی های اضافی پشتیبانی شده از جامعه به این معنی است که چیزی که در نزدیکی علامت چیزی است که شما می خواهید، سخت نیست. فقط مطمئن شوید که در تنظیمات که انتخاب کنید برای خاموش کردن نظرات، به منظور جلوگیری از هرزنامه.




دیگر ابزارهای طراحی وب شما ممکن است مفید باشد

همانطور که از برنامه های طراحی وب ما در بالا مورد بررسی قرار گرفتیم، در اینجا می خواهیم برخی از پورت های ارزشمند دیگر تماس را در هنگام طراحی وب سایت خود بدانیم.


اولا شما ممکن است بخواهید GIMP (برنامه دستکاری تصویر GNU) را دانلود کنید که یک برنامه طراحی گرافیکی رایگان است که اجازه می دهد تا برای ایجاد تصاویر یا طرح های جدید و همچنین ویرایش عکس های موجود. رابط کاربری می تواند در ابتدا کمی احساس غربت کند، اما می توان آن را سفارشی کرد، به طوری که شما باید ابزار مناسب را به دست بیاورید و زمانی که به آنها نیاز دارید.


اگر شما به دنبال استفاده از هر گونه تصاویر در وب سایت خود هستید، احتمالا شما نیاز به یک برنامه گرافیکی برای ایجاد، ویرایش و دستکاری آنها دارید. در حالی که تعدادی از گزینه های نرم افزاری وجود دارد، GIMP شامل خیلی بیشتر از برنامه های رایگان شما می شود، از جمله بسیاری از توابع پیشرفته که معمولا انتظار می رود که تنها در نرم افزار با قیمت بالا یافت شوند.


بهتر است هنوز هم پیچیده نیست که کاربران تازه کار بتوانند راه خود را در اطراف آن پیدا کنند. بنابراین اگر شما فقط در مورد استفاده از این برنامه برای ایجاد تصاویر ساده برای وب سایت خود، یا نیشگون گرفتن موجودی آن، برنامه ریزی کنید، با GIMP مشکل است. به خصوص به عنوان آن در دسترس برای دانلود برای همه سیستم عامل های عمده، که به معنی ویندوز، macOS، لینوکس و دیگر سیستم های مبتنی بر یونیکس است.


یکی دیگر از منابع مفید iStock Photo است، یک سایت برای خرید عکس های سهام، گرافیک، تصاویر بردار و حتی 4K ویدیو است. این برای استفاده در وب سایت های شخص ثالث قابل استفاده است و به عنوان یک شرکت گتی، یک کتابخانه بسیار جذاب از تصاویر وجود دارد.


مزیت استفاده از عکس های سهام این است که بسیار ارزان تر از استخدام یک عکاس حرفه ای برای گرفتن تصاویر شما. و با شکستن متن در صفحات خود را با تصاویر، شما می توانید آنها را برای خواندن آسان تر، تشویق بازدید کنندگان به مدت طولانی در وب سایت خود و بنابراین افزایش شانس تبدیل آنها به مشتریان.

  • فاطمه علیزاده

Adobe Dreamweaver CC

طراحی وب

وردپرس

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی