آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

نکاتی درمورد مزایا و معایب توسعه وب سایت .

دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

مزایا و معایب توسعه وب برنامه

ما زندگی خود را با استفاده از دستگاه های بی شماری به سر می بریم. و ما ساعت ها گشت و گذار در اینترنت و بازدید از انواع وب سایت ها را صرف می کنیم. گاهی اوقات به علت دلایل مربوط به کار است، گرچه اغلب اوقات فقط برای تفریح ​​و سرگرمی است. در سال های اخیر، به نظر می رسد که هر گونه نگرانی را می توان با استفاده از یک کلیک ساده حل کرد. انقلاب برنامه و - به وسیله برنامه - انقلاب توسعه وب برنامه، همه را به دنیایی نزدیک تر کرده است که در آن تکنولوژی های جدید با سرعت و بدون در نظر گرفتن رشد می کنند.


در وبلاگ ما، ما در مورد برنامه تلفن همراه و انواع برنامه های موبایل که می توانیم پیدا کنیم بحث کردیم. اکنون ما تمرکز بر روی برنامه های وب و اشاره به مزایا و معایب است که ما ممکن است در هنگام توسعه این نوع برنامه روبرو شویم.


برای شروع باید اشاره کرد که برنامه وب یک راه کوتاه برای گفتن یک برنامه وب است، یعنی برنامه ای که در مرورگر وب اجرا می شود. توضیح آسان است: این شامل ایجاد یک نوع ارتباط مستقیم بین دسکتاپ دستگاه شما و یک URL است. یعنی، به لحاظ نظری، شما باید بتوانید در هر مرورگر وب سایت مورد نظر خود را باز کنید.


گشت و گذار در اینترنت از طریق توسعه وب برنامه موبایل

تصویر توسط Rawpixel از طریق Unsplash

به وب سایت ریسپانسیو بهینه سازی شده توصیه می شود - یا تقریبا اجباری است. به این ترتیب تمام کاربران قادر خواهند بود از طریق آن بدون در نظر گرفتن سیستم عامل که از آنها استفاده می کنند حرکت کنند.


هر شرکت محترم باید وب سایت شرکتی با کیفیت داشته باشد. این برنامه بعدا در توسعه برنامه کمک خواهد کرد. اگر برنامه خود را به عنوان یک برنامه وب در نظر بگیرید، تلاش کنید که یک پورتال مناسبی در اینترنت داشته باشید.


برنامه های وب احتمالا کارآمد ترین و توصیه شده طراحی در دسترس نیست، اما همه چیز به هدف شما که می خواهید با آن دست یابد، بستگی دارد. مانند برنامه های مختلف، یک برنامه وب دارای مزایا و معایب آن است. اگر میخواهید یک پیوند مستقیم به وب سایت خود ایجاد کنید، این نوع برنامه میتواند یک راه سریع و آسان باشد. ما در نظر داریم که توسعه یک برنامه تفسیری لازم است اگر شما مایل به رفتن بیشتر باشید.


در هر صورت، توسعه وب برنامه دارای سمت مثبت و منفی است، همانطور که در بالا بحث می کنیم. بیایید با مزایای آن شروع کنیم و بعدها به معایب آن نگاه کنیم. پس از آن، باید آن را به شما بفهمانید که چه چیزی بهترین نیازها یا ترجیحات شما را برآورده می کند.


مزایای توسعه وب برنامه

برنامه های وب با زبان های برنامه نویسی مانند HTML و CSS توسعه یافته اند که از میان متخصصان فناوری اطلاعات شناخته شده است.

بر خلاف برنامه های بومی، یک برنامه وب تنها میتواند به تمام دستگاهها دسترسی پیدا کند. برنامه ریزی شده برای اجرای هر سیستم عامل است. این باید به طور مناسب با سیستم عامل های iOS، Android و Windows Phone سازگار باشد.

این برنامه ها از طریق یک URL ساده در مرورگر وب دستگاه خود اجرا می شود.

آنها نیازی به دانلود و نصب از فروشگاه های برنامه مانند Google Play یا App Store App وجود ندارد. این به صرفه جویی در پول تبدیل می شود از آنجا که پیوند مستقیم از طریق یک برنامه وب رایگان است.

آنها ممکن است وب سایت ها را نیز باز کنند. این به این معنی است که آنها نیازی به به روز رسانی در راه برنامه های معمول ندارند. به این معنا، این وبسایت است که برنامه مرتبط است که به روز می شود.

مهمترین مزیتی که می توانید از آن به دست آورید، قیمت آن است. توسعه وب برنامه نوع ارزان تر از توسعه برنامه است. این شامل ایجاد یک لینک یا چندین لینک بین برنامه و یک URL است. توسعه یک برنامه بومی یا یک برنامه تفسیری، هزینهی بالاتری را به همراه دارد، اما احتمال موفقیت آن بسیار بیشتر است.

از سوی دیگر، زمان توسعه برنامه وب کم است. از این رو قیمت پایین تر است.

ipad و توسعه برنامه دسکتاپ وب

تصویر توسط Taras Shypka از طریق Unsplash

معایب ایجاد یک برنامه وب

همانطور که قبلا اشاره کردیم، یک برنامه وب تنها قادر به دسترسی به همه دستگاهها است. البته این وب سایت باید به گونه ای برنامه ریزی شود که بدون توجه به سیستم عامل دستگاه قابل نمایش باشد. اگر این وب سایت پاسخگو نیست، هنگام نمایش آن در iOS، Android یا Windows Phone، مشکلات ایجاد می شود.

شما باید پولی را که میخواهید برای بهبود برنامه در بهبود وب سایت خود صرف کنید صرف کنید. اگر وب سایت خود را به گونه ای تنظیم نکنید که با کیفیت بر روی هر دستگاه نشان داده شود، استفاده از برنامه وب به هیچ وجه امکان پذیر نیست. بیایید در نظر داشته باشیم که به روز رسانی در وب سایت شما انجام می شود و نه در برنامه وب شما.

اگر وبسایت شما هرگونه موضوعی را تحت پوشش قرار دهد، درخواست شما نیز مشکلی خواهد داشت. فرض نکنید که اگر برنامه وب سایت شما با کیفیت خوب نباشد، برنامه وب شما کاملا کار خواهد کرد. به عنوان مثال، اگر وب سایت وب سایت بارگذاری شود یا وقتی که وارد وبسایت شود، «کوکیها» ناراحت میشوند، دسترسی به آن از طریق برنامه، مسائل مشابهی را به همراه خواهد داشت. این مشکل برای برنامه وب شما ذاتی نیست. این در واقع در توسعه وب سایت قرار دارد.

اتصال به اینترنت مطلقا باید آن را اجرا کند. در غیر این صورت، شما نمی توانید وب سایت را مرور کنید و برنامه وب برای شما مفید نخواهد بود.

این نیز دید را از دست خواهد داد، زیرا در فروشگاه ها نمایش داده نخواهد شد.

در ضمنبرخی از محدودیت های دسترسی به برخی از ویژگی های سخت افزاری دستگاه در حال اجرا وجود خواهد داشت.

انواع مناسب برنامه های وب

پس از بحث در مورد مزایا و معایب برنامه های وب، ما می خواهیم به شما یک مقاله را بنویسیم که 6 نوع مناسب توسعه وب را تحلیل می کند.


این طبقه بندی بر مبنای چگونگی ارائه برنامه های وب به محتوای آنها انجام می شود. ما می توانیم تا 6 نوع مختلف از برنامه های وب را تشخیص دهیم:


برنامه وب استاتیک

برنامه وب دینامیک

فروشگاه آنلاین یا تجارت الکترونیک.

برنامه وب پورتال

برنامه وب متحرک

برنامه وب با یک سیستم مدیریت محتوا.

در Yeeply ما اعتقاد داریم که قبل از توسعه یک برنامه برنامه، باید هرگونه شک و تردیدی را که ممکن است بر دو سوال اساسی مطرح شود را مشخص کنید: چه کاری می خواهید انجام دهید؟ با برنامه چه می خواهید؟


ما اصرار داریم که توسعه یک برنامه وب بهترین راه حل نیست، حتی اگر ممکن است در یک زمان معین از شما ناراحت شود. در Yeeply ما خوشحال خواهیم شد که به شما در ایجاد یک برنامه علاقه مند شوید. دریغ نکنید که برای یک بودجه بخواهید و ما آن را به نیازهای شما تقسیم کنیم.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی