آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

وبسایت و نوع وبسایت چیست؟

پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

 وب سایت مجموعه ای از منابع وب شبکه مربوطه مانند صفحات وب، محتوای چند رسانه ای است که معمولا با یک نام دامنه مشترک شناسایی می شوند و حداقل در یک وب سرور منتشر می شوند. نمونه های قابل توجه این سایت عبارتند از wikipedia.org، google.com و amazon.com .


وب سایت ها را می توان از طریق یک شبکه عمومی پروتکل اینترنت (IP)، مانند اینترنت یا یک شبکه محلی محلی (LAN)، توسط یک منبع یک منبع یک URL که سایت را شناسایی می کند، مشاهده می کند.


وب سایت ها می توانند دارای بسیاری از توابع باشند و می توانند در قالب های مختلف مورد استفاده قرار گیرند. یک وب سایت می تواند یک وب سایت شخصی، وب سایت سازمانی برای یک شرکت، یک وب سایت دولتی، یک وب سایت سازمان، و غیره وب سایت معمولا به یک موضوع و یا هدف خاص اختصاص داده شده، اعم از سرگرمی و شبکه های اجتماعی به اخبار و آموزش و پرورش. تمام وبسایت های قابل دسترسی به صورت جمع آوری وب سایت جهانی را تشکیل می دهند، در حالی که وب سایت های خصوصی، مانند وب سایت شرکت برای کارکنان آن، معمولا از یک اینترانت هستند.


صفحات وب، که بلوک های ساختمانی وب سایت ها هستند، اسنادی هستند که معمولا در متن ساده متنی با دستورالعمل های قالب بندی زبان Hypertext Markup Language (HTML، XHTML) تشکیل شده است. آنها ممکن است عناصری از وب سایت های دیگر را با لنگرهای مناسب نشانه گذاری ترکیب کنند. صفحات وب با پروتکل Hypertext Transfer (HTTP) قابل دسترسی و حمل می شوند، که ممکن است به صورت اختیاری شامل رمزگذاری (HTTP Secure، HTTPS) برای ارائه امنیت و حریم خصوصی برای کاربر باشد. برنامه کاربر، اغلب یک مرورگر وب، محتوای صفحه را با توجه به دستورالعمل های نشانه گذاری HTML خود به یک ترمینال نمایش می دهد.


پیوند میان صفحات وب به ساختار سایت به خواننده منتهی می شود و ناوبری سایت را هدایت می کند که اغلب با یک صفحه اصلی حاوی دایرکتوری از محتوای وب سایت شروع می شود. برخی از وبسایت ها برای ثبت نام در سایت به ثبت نام یا اشتراک کاربری نیاز دارند. نمونه هایی از وب سایت های اشتراک عبارتند از بسیاری از سایت های کسب و کار، وب سایت های خبری، وب سایت مجله علمی، وب سایت های بازی، وب سایت به اشتراک گذاری فایل، بوردهای پیام، ایمیل مبتنی بر وب، وب سایت های شبکه اجتماعی، وب سایت ارائه زمان واقعی اطلاعات بازار سهام، و همچنین سایت های ارائه خدمات مختلف دیگر. کاربران نهایی می توانند از طیف وسیعی از دستگاه ها، از جمله کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ، رایانه لوحی، گوشی های هوشمند و تلویزیون هوشمند، دسترسی به وب سایت ها داشته باشند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی