آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

عناصر یک وب سایت خوب چیست؟

چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

عناصر یک وب سایت خوب

وب سایت می تواند یک سرمایه گذاری یا یک هزینه باشد. تفاوت در چیست؟ سرمایه گذاری به شما کمک می کند تا پول بیشتری را صرف پول کنید.

 

متاسفانه، بیشتر وبسایتها در رده "هزینه" قرار دارند.


چک لیست ما این است که به شما کمک کند وب سایت خود را به یک ماشین پول ساز تبدیل کنید:


صفحه اصلی شما (یا صفحه فرود) باید بتواند مشتری (بالقوه) خود را سریعا به اطلاعات مورد نظر خود هدایت کند.


صفحات اصلی شما باید بر روی دیدگاه مشتری تمرکز کنند. به یاد داشته باشید، وب سایت شما واقعا در مورد شما یا شرکت شما نیست. این در مورد نمایش محصولات و یا خدمات خود را به شیوه ای است که با مخاطبان شما تکرار می شود. صفحه اصلی شما باید تمیز و ساده باشد. اجازه ندهید که مشتریان با تصاویری غریبه آشنا شوند. ایجاد متون آسان برای اسکن (عنوان ها، برجسته، نقاط گلوله، تصاویر، آسان برای خواندن فونت) به طوری که آنها به راحتی می توانید آنچه را که آنها نیاز دارند را پیدا کنید.


پاک کردن تماس به عمل

یک تماس برای اقدام چیست؟


دعوت به عمل ترکیبی از کلمات است که خواننده، شنونده یا بیننده پیام تبلیغاتی را تبلیغ می کند تا اقدام فوری انجام دهد مانند «نوشتن»، «تماس بگیرید» یا (در اینترنت) «اینجا را کلیک کنید» .


تماس برای اقدام باید کوتاه و شیرین باشد. یک تماس موثر به عمل بین دو تا پنج کلمه است.


همچنین باید یک فوریت وجود داشته باشد: اگر شما می خواهید مشتری خود را برای دانلود چیزی، "دانلود کتاب الکترونیکی خود را امروز" یک مثال خوب است


ایجاد اعتماد

طراحی دلیل اصلی این است که مردم به وب سایت های خاص اعتماد ندارند. این یک نقطه بسیار معتبر است. ما یک گونه بصری هستیم و همه چیزهایی که مشاهده می کنیم تأثیری بر احساسات، تصمیم ها و درک ماست. اگر وب سایت شما می تواند از بازدیدکنندگان از اعتماد به نفس استفاده کند، چند چیز که می توانید انجام دهید، وجود دارد:


پیوندهایی را به پوشش رسانه ای اضافه کنید

آرم های نمایش مشتریان برجسته

پیروان رسانه های اجتماعی خود را نمایش دهید

اجتناب از عکاسی ارزان قیمت یا کم کیفیت

اجتناب از قالب های وب سایت از پیش ساخته شده

طرح مناسب

چگونه می توانید صفحات خود را در یک وب سایت پیدا کنید؟ بیشتر کاربران اینترنت به صفحات در الگوی شکل F نگاه می کنند. نشانه طراحی شده به صورت افقی یک الگوی خواندن شکل Z را تشریح می کند. از آنجایی که بازدیدکنندگان سایت مایلند از طریق زیرشاخه ها استفاده کنند، نقاط گلوله ای دارند و تنها در دو پاراگراف اول تمرکز می کنند، طراحی وب سایت خود را با توجه به این زمینه ها متمرکز کنید.


جستجوگر هوشمند (بهینه سازی موتور جستجو)

موقعیت های بالا در صفحات نتیجه موتور جستجو، اکثریت برداشت ها و کلیک ها را دریافت می کنند، بنابراین رتبه بندی در این موقعیت های بالا می تواند باعث افزایش ترافیک وب سایت شما شود.


چشم انداز دیجیتال در طول چند سال گذشته به طور چشمگیری تغییر کرده است، اما SEO همچنان یک استراتژی بازاریابی موثر و مهم است. SEO یکی از استراتژی های بازاریابی مقرون به صرفه است زیرا کاربران را هدف قرار می دهد که به طور فعال به دنبال محصولات و خدمات شما آنلاین هستند.


در تلاش برای ساختن وب سایت شما برای جستجوی موتورهای جستجو ساده تر، SEO به طور همزمان کمک می کند که وب سایت خود را برای کاربران نیز قابل حمل تر کنید.


زمان بارگذاری سریع

هنگامی که برای ساختن ترافیک و نگه داشتن بازدیدکنندگان روی صفحه خود می آید، زمان بارگذاری نقش اصلی را بازی می کند. به گفته گوگل آنالیت، 40 درصد از کاربران وب صفحات را بارگذاری می کنند که بیش از سه ثانیه طول می کشد. به طور متوسط، وب سایت ها حدود 2 ثانیه طول می کشد تا بارگیری شوند، اما کمتر از یک ثانیه برای دیدن افزایش بزرگ در ترافیک بهینه است.


تلفن همراه دوستانه

ما در سن بلوغ زندگی می کنیم. شما می توانید به راحتی با دوستان و خانواده شام ​​بخرید بدون اینکه برخی از ما دائما از تلفن همراه خود اطمینان داشته باشید.


تصور کنید این یک دوست یک پیوند را از طریق پیام متنی یا ایمیل به شما می فرستد و هنگامی که سعی می کنید که آن پیوند را در دستگاه تلفن همراه ما باز کنید، شما با زباله های غیر سازماندهی ارائه می کنید.


این هر شانس ای را که شرکت شما را به یک مشتری تبدیل می کند، کشتن خواهد کرد. اگر کاربر نمی تواند به راحتی از طریق دستگاه تلفن همراه خود مرور و خواندن محتوا را در وب سایت خود داشته باشد، آن ها به راحتی نخواهند گذاشت.


نیاز به یک وب سایت خوب برای کسب و کار شما؟

شما ممکن است فکر کنید که برخی از پول ها را با ساختن وب سایت خود یا استخدام ارزان ترین فرد در دسترس می گیرید. با این حال، معمولا این تصمیم به اندازه کافی هزینه زیادی به شما می دهد.


به غیر از کمک به شما با استراتژی های اثبات شده برای جذب بازدید کنندگان مناسب به وب سایت شما و تبدیل آنها به مشتریان پرداخت، ما اطمینان حاصل خواهیم کرد که شما یک وبسایت دارید که تمام الزامات فوق را در بر دارد.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی