آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

سه بخش اصلی وب سایت چیست؟

سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

6 بخش اصلی وب سایت شما نیاز دارد

وبسایت شما باید بازدیدکنندگان را به اطلاعاتی که میخواهند به سرعت و به آسانی به عنوان امکان پذیر هدایت کنند.


این اطلاعات باید به بخش اصلی ناوبری وب سایت شما سازماندهی شود. بسیاری از وب سایت های شرکت دارای شش گزینه اصلی اصلی ناوبری جهانی هستند: صفحه اصلی، محصولات یا خدمات، درباره ما، تماس با ما، اطلاعات سفارشی و محتوای پویا.


نوار ناوبری وب سایت


صفحه نخست

صفحه اصلی وب سایت شما باید مقدمه ای برای شرکت شما ارائه دهد تا بازدید کننده بتواند از آنچه که خدمات و محصولات شما ارائه می دهد اطلاع دهد و اینکه چگونه از رقابت های شما متفاوت است. مهمترین و اغلب انجام وظایف باید از صفحه اصلی در دسترس باشد.


محصولات یا خدمات

برخی از اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات خود را در صفحه اصلی وارد کنید، اما جزئیات مربوط به دقیقا همان چیزی است که شما در بخش محصولات یا خدمات جداگانه انجام می دهید. اطالعات کافی را ارائه دهید تا بازدیدکنندگان بتوانند طیف وسیعی از محصولات یا خدماتی را که ارائه می دهند را مشاهده کنید و صفحات زیر را برای هر محصول یا خدمات ایجاد کنید، اگر جزئیات زیادی برای پوشش هر محصول یا سرویس وجود داشته باشد. بخش عمده ای از ایجاد و بهینه سازی مطالب شما باید بر مبنای مسائلی باشد که می توانید برای مشتریان و مشتریان خود حل کنید.


درباره ی ما

این مکان برای توضیح بیشتر درباره شرکت شما، از قبیل اطلاعات بیشتر در مورد تیم شما، تاریخچه شرکت شما، نحوه قرار گرفتن در بازار و بیان مأموریت شما یا فلسفه شرکت است.


تماس با ما

به عنوان راه های مختلفی برای مشتریان وجود دارد که بتوانند با شما تماس بگیرند، از جمله شماره تلفن و فکس، آدرس ایمیل، فرم تماس، آدرس فیزیکی کسب و کار شما و نقشه، اگر قابل اجرا باشد.


اطلاعات سفارشی

وب سایت شرکت شما ممکن است شامل اطلاعات منحصر به فرد به شرکت شما، صنعت یا عملکرد سایت شما باشد. بعضی از نمونه ها شامل صفحات برای پشتیبانی، توسعه دهندگان، همکاران، فروشگاه آنلاین، گالری عکس یا صفحه رزرو است.


محتوای پویا

شما باید یک بخش در وب سایت خود را با محتوایی که اغلب تغییر می کند برای تشویق بازدیدکنندگان (و موتورهای جستجو) برای بازگشت به سایت خود، شامل کنید. وبلاگ، صفحه اخبار، فیلم ها و انجمن ها راه های عالی برای حفظ سایت شما است. این یک جای عالی برای اضافه کردن مطالب جدید ایجاد شده برای فروش خود به عنوان یک متخصص است، به علاوه موتورهای جستجو را مجددا به سایت خود تغییر دهید.


نگه داشتن ناوبری جهانی خود را به شش بخش می تواند به شما در سازماندهی اطلاعات مربوط به شرکت شما کمک کند و به بازدیدکنندگان اطلاعاتی را که می خواهید پیدا کنید. اگر مطالب زیادی برای توجیه بخش نداشته باشید، به راحتی این اطلاعات را در جای دیگر قرار دهید. به عنوان مثال، شما می توانید اطلاعات تماس خود را در بخش درباره ما بخوانید. قبل از ایجاد یک بخش جدید در سایت خود اطمینان حاصل کنید که اطلاعاتی که اضافه می کنید نمی تواند در یکی از شش بخش اصلی ذکر شده در بالا قرار گیرد. و دریغ نکنید که زیر صفحات زیر شش بخش ایجاد کنید تا بتوانید اطلاعات دقیق بیشتری را که ممکن است بخواهید ارائه دهید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی