آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

تفاوت بین یک نام دامنه و یک URL وب سایت چیست؟

يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ


هنگامی که شما شروع به تنظیم پایه حضور آنلاین خود را، آن کمک می کند تا به دانستن تفاوت بین مصالح ساختمانی خود را. این به شما کمک می کند تصمیمات آگاهانه تر درباره آنچه که برای نام تجاری شما مناسب است، کمک کنید و به شما کمک می کند با کارشناسان صحبت کنید تا کمک مورد نیاز خود را دریافت کنید.


پیدا کردن تفاوت های اساسی بین نام های دامنه، URL ها و وب سایت ها برای شروع اولین مرحله هایی که ایده شما را به زندگی می دهد، تنظیم کنید.


Domain.com دارای بیش از 300 پسوند دامنه برای انتخاب از برای کمک به تنظیم وب سایت خود را جدا از بقیه. این همه با یک دامنه بزرگ شروع می شود.


نام دامنه چیست؟

در دنیای گسترده ای از اینترنت، نام دامنه سهام در زمین برای کسب و کار خود را به طوری که مخاطبان هدف شما می تواند به راحتی شما را پیدا کنید. دامنه آدرس شما به صورت آنلاین است و نامی که مشتریان آن را تایپ می کنند زمانی که می خواهند کسب و کار شما را پیدا کنند. این "Domain.com" در URL در نوار آدرس بالای این صفحه است.


نام دامنه به عنوان یک ایستگاه برای یک پروتکل اینترنتی وب سایت یا آدرس IP ایجاد شده است که به سادگی یک مجموعه منحصر به فرد از اعداد شناسایی سرور کامپیوتر خاص است که وب سایت میزبانی شده است. ساده تر است که یک نام را از یک رشته اعداد تصادفی به یاد بیاورید، و به نظر می رسد خیلی بهتر از یک تی شرت است.


URL چیست؟

نوار آدرس در بالای صفحه وب، که معمولا URL نامیده می شود، یابنده ی منابع جهانی است. این شامل تمام اطلاعاتی است که کامپیوتر شما نیاز دارد تا صفحه، تصویر یا سند را در یک وب سایت پیدا کنید. نام دامنه شما در نشانی اینترنتی گنجانده شده است، اما یک دامنه همانند URL نیست. نگران نباشید، یک نشانی اینترنتی کل رشته شخصیت ها است، ایجاد یک نقشه که کامپیوتر شما را به جایی می برد که شما می خواهید به اینترنت بروید.


مثال فوق یک URL است، یک کامپیوتر شروع به خواندن حروف .COM، که همچنین دامنه سطح بالا (TLD) نامیده می شود. سپس، آن را به سمت چپ برای وارد کردن نام دامنه، Domain.com برای پیدا کردن وب سایت سمت راست حرکت می کند. هنگامی که سرورهایی را که وبسایت میزبانی می کند، قرار می دهد، پس از TLD، در این مورد، '/ domains /' را بررسی می کند تا صفحه وب مناسب را برای نمایش نمایش دهد.


'https: //' برای پروتکل انتقال ایمن پرونده Hypertext است. یک پروتکل یک فرمان است که به کامپیوتر شما می گوید که اطلاعات زیر را به عنوان hypertext بخواند، که یک زبان ساختاری است که از لینک های منطقی، به نام لینک ها، بین گره های مختلف در صفحه وب که حاوی متن هستند، استفاده می شود.


یک وبسایت جایی است که کسب و کار شما آنلاین است

دامنه شما آدرس شما به صورت آنلاین است و یک URL منجر به ورود به درب ورودی شما می شود، اما وب سایت شما خانه واقعی است که در آن کسب و کار شما زندگی می کند. در حالی که ابزاری برای ساخت وب سایت شما متفاوت است، هرچیزی که ساخت میکنید باید به دامنه شما اشاره شود، بنابراین پیوندهای بین آنها میتوانند ارتباط برقرار کنند.


این تفاوت مهم است و نه فقط به کارشناسان وب

دانستن اینکه چگونه نام دامنه، نشانی اینترنتی و وب سایت شما با هم کار می کنند تا ترافیک را برای کسب و کار شما هدایت کنند، مانند شناخت اصول سیستم در خانه شما، مانند نحوه بررسی فیوز است. اگر چیزی به سختی رخ می دهد، می توانید به کمک متخصصان متکی باشید، اما دانستن اصول اولیه به شما کمک می کند تا مسائل را به یک متخصص توضیح دهید یا مشکلات جزئی را حل کنید تا خودتان سریعتر به کار خود ادامه دهید.


اگر وبسایت شما به درستی در دامنه شما نمایش داده نمی شود، احتمالا دلیل نامناسب برای سرورهای نام دامنه (DNS) است که به این معنی است که دامنه و وب سایت شما به درستی همگام سازی نمی شوند و نمی توانند با یکدیگر صحبت کنند. بررسی کنید که مطمئن شوید که دامنه شما دقیقا به وب سایت شما از طریق حساب کاربری ثبت کننده و ارائه دهنده وب سایت شما اشاره دارد. اگر وب سایت هنوز نشان داده نشود، پشتیبانی مشتری باید بتواند شما را به صورت آنلاین بازگرداند.


کسب و کار خود را به صورت آنلاین با تمام ابزارهای مناسب محافظت کنید

ایجاد یک مخاطب که ایده کسب و کار جدید شما را حفظ می کند نیازمند یک بنیاد امن آنلاین است. دانستن تفاوت بین یک نام دامنه، یک URL و یک وب سایت نه تنها به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را بهتر انجام دهید، بلکه همچنین به شما در کنترل تصمیمات مربوط به نام تجاری شما کمک بیشتری می کند.

  • فاطمه علیزاده

DNS

Domain

URL

دامنه چیست

وب سایت

کسب و کار

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی