آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

وردپرس یک وب سایت پویا است؟

شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

وب سایت های داینامیک وردپرس در مقابل وب سایت های HTML استاتیک، تفاوت چیست؟


وردپرس در مقابل HTML

بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک در مورد وب سایت های داینامیک وردپرس چیزی نمی دانند. بیشتر فکر می کنم، به سادگی داشتن یک وب سایت آنلاین در جهان دیوانه اینترنت امروز کافی است. آنها فکر می کنند، "هی، اگر من آنلاین هستم و مردم می توانند مرا پیدا کنند" که برای کسب و کار من کافی است! خوب، آن صاحبان کسب و کار کوچک به صراحت اشتباه کرده اند و من می خواهم توضیح دهم که چرا من این را می گویم. ادامه خواندن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جوانب مثبت و منفی وردپرس در مقابل HTML.


وب سایت های استاتیک HTML

وردپرس در مقابل htmlBack در اواخر 1990 واقعا اولین بار کسب و کارهای کوچک در همه جا شروع به آگاهی از این چیز به نام اینترنت. این اولین بار بود که آنها واقعا متوجه این خط لوله جدید فروش بالقوه شدند و بسیاری از آنها به طراحی وب سایت پرداختند. و بله، در آن زمان، به سادگی داشتن یک وب سایت برای نشان دادن کسب و کار خود، یک معامله بزرگ بود و زمانی که فن آوری به آن رسید، کاملا منحنی بود. پس از آن وبسایت ها به عنوان صفحات HTML (HTML Markup Language Hyper Text Markup Language) ساخته شد و این همان کاری بود که انجام شد. در آن زمان قالب ها وجود نداشت و شما مجبور شدید کسی را استخدام کنید که در این نوع برنامه ریزی خوب بود. این نوع وب سایت ها، وب سایت های استاتیک نامیده می شود، زیرا آنها با استفاده از ابزار برنامه نویسی که خارج از توانایی افراد غیر فنی هستند ساخته شده است. به طور معمول هنگامی که وب سایت تکمیل می شود، محتوای و طرح وب سایت تغییری نکرده است زیرا تغییر آن نیازمند یک برنامه نویس HTML است.


HTML در مقابل وب سایت وردپرس پیش از سال 2016، و متوجه شدم که در جهان اینترنت تغییر زیادی کرده است! امروزه مردم بیشتر از همیشه اینترنت را به صورت روزانه استفاده می کنند و برای بسیاری از چیزها به آن تکیه می کنند. مردم از اینترنت برای صحبت با افراد دیگر در سراسر سیاره از طریق ایمیل، رسانه های اجتماعی، وب کم ها، انجمن ها استفاده می کنند. آنها از خرید آن، موضوعات پژوهشی و خیلی چیزهای دیگر استفاده می کنند. به راحتی می توان گفت که اکثر مردم تلفن های همراه دارند که قابلیت اتصال به اینترنت دارند و در حال حاضر حتی دستگاه های تلفن همراه بخشی از یک استراتژی آنلاین کسب و کار کوچک هستند!


وب سایت های پویا وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) محسوب می شود که به افراد غیر فنی امکان می دهد به روز رسانی ها در وب سایت های خود را انجام دهند. وب سایت های CMS دینامیک هستند، زیرا آنها اجازه می دهد تا تغییراتی را در محتوا ایجاد کنند که اغلب آنها انتخاب می کنند. پیام در صفحه اول شما را دوست ندارد؟ تغییر دهید. آیا می خواهید یک تصویر را به یک صفحه دیگر اضافه کنید؟ آن را اضافه کنید این است که ساده و رابط کاربری اجازه می دهد تا حتی افراد غیر فنی (با آموزش کمی) برای ایجاد تغییرات. حتی بهتر است که بتوانید وبسایت خود را از دستگاههای همراه نیز تغییر دهید! نشستن در قطار و یک ایده جالب که شما می خواهید به وب سایت خود اضافه کنید؟ مشکلی نیست گوشی یا تبلت تلفن هوشمند خود را برداشته و وارد قسمت عقب وب سایت دینامیک وردپرس خود شوید و تغییر دهید.


وبسایت های وردپرس همچنین پویایی نامیده می شوند که بر خلاف یک وب سایت HTML استاتیک، وب سایت های دینامیک وردپرس از پایگاه داده SQL برای ذخیره محتوا استفاده می کنند. با استفاده از پایگاه داده های SQL اجازه می دهد تا وب سایت های وردپرس سریعتر از وب سایت های HTML استاتیک بارگذاری شوند و رابط کاربری بسیار خوبی را برای بازدیدکنندگان وب فراهم کنند.


مزایای خدمات بازاریابی محلی را جستجو کنید


مزیت وب سایت های پویا وردپرس

یکی دیگر از مزایای پویا وردپرس در مقابل وب سایت های HTML این است که وب سایت های وردپرس برای تعامل وبلاگ با بازدیدکنندگان وب سایت شما امکان پذیر است. بنابراین برخی در حوزه فنی می گویند: "سلام من می توانم یک وب سایت HTML Static ایجاد کنم و همچنین ویژگی وبلاگ را اضافه کنم." به همین ترتیب، من نمی توانم به آسانی و یکپارچه با WordPress صحبت کنم.


داشتن یک وبلاگ در وب سایت شما دارای یک مزیت بزرگ است! با داشتن یک وبلاگ در وب سایت خود، در حال حاضر راهی برای برقراری ارتباط با افراد علاقه مند به محصولات و خدمات کسب و کار کوچک خود دارید، و این کار را در وب سایت خود انجام دهید. بنابراین اکنون اگر فردی بر روی یک پست وبلاگ در سایت شما نمایش داده شود، به سادگی یک کلیک از دیدن صفحات دیگر در وب سایت شماست! بنابراین ایده ساده است. من به وب سایت شما می آیم زیرا پست وبلاگ شما اطلاعاتی داشتم که علاقه مند بودم. وبلاگ شما را خوانده و متوجه می شوم که "وب سایت شما نیز دارای محصولات و خدمات من است که من نیز علاقه مند هستم" "من فکر می کنم با این وب سایت برای اطلاعات بیشتر! "بله، داشتن یک وبلاگ در وب سایت پویای وردپرس شما راه اندازی شده در سال 2016 است!


وب سایت های داینامیک وردپرس که از نظر موبایل راحت هستند

وب سایت های وردپرس برای موبایل ها در مقابل HTMLAnother چیزهای خنک در مورد وب سایت های وردپرس پویا این است که شما توانایی تغییر طرح و نگاه از سایت بسیار ساده تر از شما همیشه می توانید با یک وب سایت HTML استاتیک انجام دهید. وردپرس این چیزها را نامیده است، "تم کودک" است که می تواند تغییر کند (با کمی برنامه نویسی) در حالی که محتوای نوشته شده در طول فرآیند را از دست نمی دهد. تم های کودک مانند ماسک های هالووین در یک وب سایت هستند. شما می توانید ماسک یا نگاه سایت را تغییر دهیددر حالی که هنوز محتوای و تصاویر را در حقیقت نگه دارید. وب سایت های استاتیک HTML نیاز به برنامه نویسی و زمان بیشتری برای ایجاد چنین تغییراتی دارند.


وب سایت های وردپرس، موبایل دوستانه همه این روزها در سرزمین طراحی وب خشمگین هستند. این نوع وب سایت ها وردپرس در واقع با توجه به دستگاهی که کاربر در هنگام بازدید از سایت استفاده می کند، منطبق است!


بدانید که فیلم ها چگونه ویروسی می شوند


سناریوی مشترک

تصور کنید شما در ماشین شما در خارج از کشور سفر می کنید و ناگهان طعم پیتزا را دریافت می کنید. شما در کنار جاده حرکت میکنید، گوشی خود را شل میکنید، به صورت آنلاین و برای کلمه "پیتزا" جستجو کنید. موتور جستجوی گوگل فهرستی از 10 رستوران پیتزای مختلف را در شعاع 5 مایل از جایی که هستید قرار میگیرد. شما روی لینک اول کلیک میکنید، اما نمیتوانید موقعیت مکانی را پیدا کنید زیرا تمام اطلاعات روی صفحه تلفن همراه شما بسته شده و همپوشانی دارند. شما از این سایت خارج شده اید و بر روی لینک بعدی کلیک کنید و همینطور "وای" ... نمیتواند اطلاعات را خیلی خوب ببیند و "خب پیتزا آنها احتمالا هرگز خوب نیست اگر من نمیتوانم وب سایت خود را به وضوح ببینم بر روی تلفن هوشمند من! "


در نهایت روی وب سایت سوم کلیک کنید و "Eureka! این وب سایت به نظر می رسد خوب است، من می توانم آن را پیدا کنید و مرد می کند که پیتزا خوب نگاه کنید! "


بله، این سومین وبسایت ساخته شده به نظر می رسد که موبایل دوستانه باشد! وب سایت های قابل استفاده برای موبایل ها باید برای همه شرکت ها باشند. این می تواند تفاوت بین فرود مشتری و از بین بردن یک مشتری بالقوه باشد.


* در حال حاضر در واقعیت اگر یک وب سایت ضعیف شده است، گوگل حتی در جستجوی شما حتی وب سایت را نمی کشد. تنها راهی که یک وب سایت ضعیف کد شده در جستجوی شما نشان داده می شود اینست که اگر آگهی Pay Per Click اجرا شود یا زمان بروز رسانی یک نمایه را در Google Maps و غیره گرفته باشد. به طور معمول کدگذاری بهتر است، بهتر رتبه بندی سایت خواهد بود. هرچه رتبه بندی بالاتر باشد، احتمال بیشتری بیشتر خواهد شد وب سایت را ببینید. موتورهای جستجوی بزرگ اینقدر هوشمند شده اند!


در مورد چگونگی تبلیغات تبلیغات Superbowl می توانید به کسب و کارتان کمک کنید


سایت های وردپرس برای موبایل های دوستانه ساخته شده برای سفارش!

ما معتقدیم اگر شما قصد دارید شرکت خود را به طور حرفه ای به صورت آنلاین معرفی کنید، به وب سایت وردپرس برای موبایل نیاز دارید! اینترنت به طور مداوم در حال تغییر است و به رقابت نیاز دارد که بر روی پلت فرم درست باشد. وب سایت های دینامیک وردپرس ما ساخته شده اند به کاربر پسند، به دنبال عالی، به طور کامل معتبر و سایت های مدرن از وب

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی