آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چند راهکار قوانین امن برای ساختن وب سایت شما.

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ


5 قوانین امن برای ساختن تصویر بند انگشتی وب سایت شما

اگر طراحی وب سایت و محتوای آن بدن و روح خود باشد، ساختار سایت شما ستون فقرات آن است. آن را به عنوان پر زرق و برق مانند، شما می دانید، "روح" نیست، اما پایه محکم است که کاملا همه چیز دیگر در بالای ساخته شده است.


یک سلسله مراتب سازمان یافته از صفحات سایت  و یک منوی واضح و منسجم که با آن می توانید آنها را پیدا کنید - بخش مهمی از تجربه کاربری وبسایت شما است. اگر طرح براساس وضوح ناوبری باشد، چه طراحی خوبی است؟ و اگر چه یک کاربر مشکل پیدا کردن آن را دارد، در مورد صفحه چه چیز خوبی است؟


ساختار وب سایت ها بسیار پایه است که اغلب نادیده گرفته می شود، اما این یک اشتباه بزرگ است! خبر خوب برای مدیران تمام سطوح مهارت این است که ساخت سایت شما در واقع هیچ دانش فنی خاصی را نیاز ندارد. مهم نیست که کد HTML خودتان را از ابتدا یا با استفاده از Remixer DreamHost کد گذاری کنید - ما ویژگی چند صفحه ای را هفته گذشته کشف کردیم! - ساختار خوب برای همه قابل دسترسی است


ما پنج نکته برای موفقیت در ساخت صفحات و منوهای وب سایت خود را شناسایی کرده ایم. اما اولا، بیایید درباره اینکه چرا ساختار سایت شما بسیار مهم است بحث می کنیم.


چرا ساختار وب سایت شما مهم است؟

در حالی که تعداد زیادی از مردم بر روی انتخاب فونت ها و رنگ ها هیجان زده هستند، طراحی ایده ساخت یک سایت بسیار کمتر است. در حالی که ممکن است فلاش ترین بخش فرآیند طراحی وب باشد، هنوز هم برای وب سایت، وبلاگ یا کسب و کار آنلاین بسیار حیاتی است. به همین دلیل است


بهینه سازی موتور جستجو

ساختار خوب یک تاکتیک موتور جستجوگر بهینه سازی (SEO) ضروری است. در ابتدا در روزهای WebCralwer، AltaVista و حتی Lycos، موتورهای جستجو تلاش کردند نتایج را بر اساس تراکم کلمات کلیدی، سیگنال های HTML ساده و طول محتوا ارسال کنند. اما این نتایج ناقص و آسان برای جستجوگرها برای استفاده از.


گوگل را در سال 1996 وارد کنید. خب، نه کاملا گوگل - پس از آن BackRub نامیده شد. BackRub backlinks ها را تجزیه و تحلیل کرده و ارزش هر صفحه را تعیین می کند. این الگوریتم که بعدها به عنوان PageRank شناخته شد، کاتالیزور برای گوگل بود و هنوز بخش بزرگی از الگوریتم غول جستجو است.


پس چگونه این ارتباط با ساختار سایت و سلسله مراتب است؟


از آنجا که PageRank یک مقدار برای هر صفحه اختصاص می دهد، مقدار پیوندهایی که صفحه دریافت می کند به طور مستقیم با توانایی آن در رتبه بندی همبستگی دارد. اگر ساختار سایت شما به نحوی نباشد که PageRank به صفحات سمت راست هدایت می شود، سایت شما به احتمال زیاد در صفحات نتایج جستجو (SERPs) ظاهر می شود.


Takeaway: اطمینان حاصل کنید صفحات مهم در اوایل محتوا و اغلب اوقات مرتبط هستند. همین امر برای صفحاتی که مهم نیستند؛ اگر آنها واقعا مفید نیستند، یا آنها را ایجاد نمی کند و یا به آنها به تعداد زیادی لینک نیست.


SEO بسیار بیشتر از صفحه PageRank است. سازماندهی محتوا به پوشه های نسبی (گاهی اوقات به عنوان silos نامیده می شود) بسیار مفید است در ارسال سیگنال به موتور جستجو در مورد محتوای شما. به عنوان مثال، یک سایت در مورد دایناسورها می تواند به روش های مختلفی سازماندهی شود. یکی از راه های ایجاد صفحات در مورد دایناسورهای خاص و اضافه کردن آنها به پوشه ها از دوره ای که در آن زندگی می کردند. بنابراین T-Rex در دوره کرتاسه همراه با Triceratops سازمان یافته است. داشتن محتوا به گونه ای سازماندهی شده است که در آن موتورهای جستجو محتوای نسبی را درک کنند، بسیار مهم است.


در نهایت و به ویژه برای سایت های بزرگ، ساختار شما می تواند به خزنده ها کمک کند که صفحات شما را پیدا کنند. بدون وارد شدن به علف های هرز فنی، یک ساختار تفکر برای وب سایت شما کمک خواهد کرد تا جستجوگرها صفحات را پیدا کنند. در بیشتر موارد، این بدین معنا است که حفظ سلسله مراتب معماری خود را تا آنجا که امکان پذیر است و در داخل آن درون فضای داخلی قرار گیرد.


بهبود تجربه کاربر

ساختار وب سایت خوب به معنی یک تجربه کاربری خوب است. وقتی ناوبری سایت حس منطقی ایجاد می کند، مردم به راحتی قادر به پیدا کردن آنچه هستند دنبال می کنند. آنها نه تنها وقت بیشتری را در وبسایت مفید خود صرف میکنند، بلکه حتی ممکن است به دیگران توصیه کنند.


اکنون که می دانید که چرا ساختار وبسایت مهم است، بگذارید به چگونگی باز گشت.


5 قوانین امن برای ساختن وب سایت شما

1. طرح قبل از انجام کار

بهترین زمان برای ساختن وب سایت شما قبل از اینکه شما حتی شروع به طراحی آن کنید. این سایت فقط باید در چشم شما چشمک بزند تا شما بتوانید روند برنامه ریزی را آغاز کنید.


یک پردازشگر کلمه را روشن کنید یا مسیری با تکنولوژی پایین را با یک تخته سفید یا کاغذ خراش بردارید و از اینکه چگونه می خواهید سایت خود را سازماندهی کنید، شروع کنید. فراموش نکنید به عنوان مثال، صفحه اصلی شما احتمالا به صفحه About مربوط می شود و این یک فرض منطقی است.


اگر سایت شما را قبلا ساخته اید، نگران نباشید! از نکات زیر برای بهبود ساختار که قبلا استفاده کرده اید استفاده کنید.


شما لازم نیست حرفه ای برای ایجاد یک وب سایت بزرگ. فقط این بهترین شیوه های طراحی را دنبال کنید.


2. تقارن کلید است

مغز انسان از تعادل برخوردار است، بنابراین مطمئن شوید که ساختار شما متناسب با این لایحه است. برای مثال، اگر چهار آیتم منو - About، Portfolio، Work With Me و Contact را داشته باشم مطمئن شویم که هر یک از آنهاتعدادی از زیرمجموعه های میلیارد


اگر ساختار شما یکپارچه باشد، احتمالا به این معنی است که سایت در مورد چیزی متفاوت از آنچه فکر می کنید و باید مرتب شود.


به عنوان مثال اگر 10 مقاله مختلف را در «کار با من» قرار دهم، زیرا کسب و کار من 10 خدمات را ارائه می دهد، شاید به جایی که این سلسله مراتب را دفن کند، صفحه اول باید تمام خدماتی را که من ارائه می دهم، بررسی کنم.


3. توجه به صفحات صفحه را جلب کنید

"Slug" اینترنت است برای پایان دم URL برای یک صفحه یا پست صحبت کنید. به عنوان مثال، در URL mywebsite.com/about-me، "about-me" لجن است. این اسلحه بسته به مقدار اطلاعاتی که شما در URL قرار داده اید، طول می کشد. به عنوان مثال، "mywebsite.com/work-with-me/web-design"، یک لجن طولانی تر دارد که نشان می دهد که صفحه در ساختار سایت پایین تر است.


شما می توانید Remixer را به صورت دستی به صفحات رجیستری اختصاص دهید و آنها را بیش از حد طولانی یا گیج کننده نگه دارید. هنگامی که شما برای ویرایش یک صفحه در Remixer کلیک میکنید، منوی سمت چپ به شما اجازه می دهد تا یک عنوان صفحه، توضیحات صفحه و صفحه Slug را اختصاص دهید.


Remixer ساخت ساختار سایت را آسان می کند. شروع به صورت رایگان


برای بهترین تجربه کاربر، همه این ها باید کوتاه، شیرین و مشابه یکدیگر باشند. URL mywebsite.com/about-me نباید یک عنوان صفحه ای داشته باشد که چیزی شبیه آن را "در مورد تجربه بهترین آتشفشان های جهان" می گوید.


به طور مشخص.


4. منوی خود را در جلو و مرکز قرار دهید

منوی شما به طور معمول یک لیست افقی از لینک هایی است که به کاربران نشان می دهد چگونه به صفحات یا بخش های دیگر سایت خود مراجعه کنید و بهترین روش برای قرار دادن آن در بالای سایت است. این که آیا شما از ابتدا طراحی کرده یا با استفاده از یک سازنده وب سایت کلیک به ویرایش، حیاتی است که منوی شما برای پیدا کردن آسان است. در غیر این صورت، کاربران شما به سادگی قادر به حرکت در اطراف سایت شما نیستند.


اگر از Remixer استفاده می کنید، منوی اصلی به عنوان "Menu Header" نامیده می شود زیرا این اصل را دنبال می کند و به طور پیش فرض در صفحه اول قرار دارد. برای اطمینان از یکپارچگی و یک تجربه کاربری خوب، مطمئن شوید که بر روی "ایجاد منوی سایت" کلیک کنید تا همگام سازی منوی سرصفحه و هر یک از موارد آن را در تمام صفحات سایت خود داشته باشید.


به دنبال راهنمایی های بیشتر ما برخی از الهام از یک کهکشان دور، دور را کشف کردیم.


5. آن را ساده نگه دارید

در نهایت، به یاد داشته باشید که بیش از حد ساختار سایت خود را. ما می دانیم سخت کار کردن تمام کارهای خود را به یک سایت نمونه کارها دشوار است، اما یک دلیل وجود دارد که صفحه بندی های یک صفحه ای محبوب هستند: توجه ما به چیز دیگری نیست.


همین امر برای ساختار شما نیز صادق است. انتخاب بیش از شش آیتم اصلی منو؛ شما نمی خواهید چیزهای مهم در سایت جاسازی شود، جایی که هیچکس آن را پیدا نخواهد کرد. و مطمئن شوید که هر صفحه به هر صفحه دیگری لینک می شود (شما می توانید با یک منوی سرصفحه همگام سازی کنید). شما نمیخواهید کسی سوراخ خرگوش را سقوط کند که نمیتواند از آن خارج شود.


ساختار وب سایت می تواند به نظر می رسد که باید یک تصویر پس از آن باشد، اما در واقع برای آن بسیار زیاد است، و آن را آسان می کند آن را بیش از حد پیچیده و یا به طور تصادفی گمراه کننده. تمرکز بر آنچه مهم است برای خواننده در مورد سایت شما بدانید و مطمئن شوید که ساختار شما در آن و هیچ چیزی بیشتر نیست.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی