آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

برچسب h1 و h2 چیست؟

چهارشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ
اغلب من در سراسر وب سایت هایی هستم که از برچسب های هدر آنها در صفحات خود برای جستجوگر استفاده نمی کنند. این نباید وجود داشته باشد به سادگی با استفاده از و بهینه سازی تگ های h1، h2 و h3 شما می توانید رتبه سایت خود را افزایش دهید و شانس پیدا شدن از طریق یک موتور جستجو را افزایش دهید.

چرا برچسب هدر h1، h2 و h3 برای جستجوگرها اهمیت دارد؟
برچسب های سربرگ عامل مهم در صفحه SEO هستند زیرا آنها برای ارتباط با موتورهای جستجو استفاده می کنند که وب سایت شما چیست. موتورهای جستجو، کپی در تگ های هدر خود را مهم تر از بقیه تشخیص می دهند. این با h1 شما شروع می شود و به اهمیت h2، h3 و غیره اهمیت می دهد. این برچسب ها به پشتیبانی از موضوع کلی یا هدف صفحه شما کمک می کند.

با این حال، نمیتوانید فقط در هر محتوایی که میخواهید به این هدرها وارد شوید. مهم است که از برچسب های هدر خود را با کلمات کلیدی کوتاه و دمه استفاده کنید. همانطور که موتورهای جستجو خزنده سایت شما هستند، آنها بر روی هدر ها قرار می گیرند و کلمات کلیدی مورد استفاده شما را به عنوان مهم مورد استفاده قرار می دهند.

چگونگی استفاده از برچسب های h1، h2 و h3
در حالی که تگ های سرصفحه شما به h4، h5 و h6 گسترش می یابد، ما تنها بر روی سه اول تمرکز می کنیم؛ چرا که این برچسب ها هستند که بیشترین ارزش جستجو را دارند. در حال حاضر، شما فقط نمی توانید تگ هدر خود را وارد کنید و انتظار داشته باشید که نتایج را مشاهده کنید. برچسب های سرصفحه محل خود را در یک صفحه قرار می دهند و باید با دستورالعمل مناسب از H1 خود استفاده شوند.

برچسب h1 باید حاوی کلمات کلیدی مورد نظر شما باشد، آنهایی که به شدت به عنوان صفحه مرتبط هستند و مربوط به محتوای شما هستند. برچسب h2 یک زیرمجموعه است و باید حاوی کلمات کلیدی مشابه برای برچسب h1 شما باشد. H3 شما پس از آن یک زیرشاخه برای H2 شما و غیره است. آنها را به عنوان یک سلسله مراتب بر اساس اهمیت بشمار می برید، که بالاتر از آنچه در زیر ذکر شده است، بسیار مهم است.

به یاد داشته باشید که این نیز بسیار وارد شده است که برچسب هدر شما قابل خواندن و دستور زبان درست است. پر کردن h1، h2 و h3 با کلیدواژهها به شما کمک نمی کند. اگر چیزی وجود دارد، گوگل این را تشخیص می دهد و فرض می کند شما سعی می کنید آنها را دستکاری کنید - این یک نه!

یک مثال برای چگونگی استفاده از تگ های header h1، h2، h3
این پست یا وبلاگ در واقع یک مثال از نحوه استفاده از تگ های هدر شما است. زیر را ببینید:

h1 = <h1> H1، H2 و H3 header tags برای جستجوگرها </ h1>
من h2 = <h2> چرا برچسب های هدر h1، h2 و h3 مهم برای جستجوگرها هستند؟ </ h2>
من h3 = <h3> چگونه از برچسب های h1، h2 و h3 استفاده کنم </ h3>
همانطور که می بینید، من از h1 خود استفاده کردم تا موضوع کل پست را ضبط کنم، زیرا نشان دهنده آنچه که مهم است. سپس H2 خود را به عنوان زیرمجموعه برای تقویت تم H1 و کلی من استفاده کردم. همان را می توان در مورد H3 من و نحوه ارتباط آن با عنوان های دیگر من و موضوع کلی گفت.

برچسب های سرصفحه یک جزء کلیدی برای SEO هستند و می توانند رتبه بندی خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشند. در حال حاضر صفحات خود را چک کنید و ببینید آیا شما به طور صحیح از h1، h2 و h3 خود استفاده می کنید؟

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی